Suusjes road to the Olimbia

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oef dat zal inderdaad even slikken geweest zijn.
    Fucking mega kut natuurlijk als je zo toeleeft naar iets en dat het dan zo even van tafel geveegd wordt.
    Sterkte er verder mee, je komt er sowieso wel weer bovenop. Maar dat neemt niet weg dat het gewoon mega zuur is en blijft. Jammer zeg.

Rustig aan en probeer jezelf niet gek te maken..
    "Straight outta gym"

Comment

• Erg naar voor je dat je nu die wedstrijd moet opgeven. Maar al datgene wat je in de afgelopen weken/maanden geleerd hebt zal je zeker van pas komen om dubbel zo snel terug te komen na de operatie. En dan neem je gewoon "wraak" in de eerstvolgende wedstrijd.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Ik heb het zelf ook gehad toen ik nog erg jong was. Buiten dat het erg vervelend is, ook voor je wedstrijd voorbereiding. Valt de ingreep erg mee, je merk je er straks helemaal niks meer van. Behalve het litteken dan. Magoed battle scars kom je vaak niet onderuit. Veel suc6!
        Mind is everything.

Comment

• Oh wat jammer......hou je taai meis

Comment

• Heel vervelend:-( sterkte en de volgende wedstrijd des te meer motivatie!!
            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Balen suus, sterkte en zie het maar als een extra drempeltje in de weg. Die podiumplek komt er wel
              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Volgende week vrijdag word ik geopereerd hoef gelukkig niet lang te wachten. Ik ben nog steeds voorzichtig aan het trainen. lightweights veel reps.
                Ik ben nooit een emotie eter geweest, maar na deze domper heb ik wel twee dagen mezelf even getroost met crap. Nu draad weer opgepakt en nieuwe , aangepast op de situatie, doelen gesteld.
                Natuurlijk blijf ik wel actief voor die vriendin van me, zij kan onze support evengoed kei hard gebruiken.

Comment

• hé Suus wat naar... sterkte Meis! snel herstellen en dan opnieuw starten.

Kut... ik moet er niet aan denken!

maar ik zie dat je de moed niet opgeeft... je blijft een kanjer
                  ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• volgens mij ben je inmiddels geopereerd. Hoe is het gegaan?
                    Just do it!!!!

Comment

• wat lief dat je er naar vraagt

Ja inderdaad operatie achter de rug, afgelopen vrijdag. Via laparoscopische TEP methode is een matje geplaatst over de breuken ( bleken er twee te zijn) dat matje is ongeveer 10 bij 5 cm. Dat wist ik niet dat het zo groot zou zijn. Mijn liesbreuk heette een hernia femoralis, een dijbeenbreuk. Zeldzaam in ieder geval. Heb ik weer:P
                      Wat ik niet wist, was dat ze de buik helemaal opblazen met koolstofgas om ruimte te creëren.
                      Na de operatie, die overigens maar 25 min duurt, was mijn buik helemaal opgezet, net een tonnetje. Dat gas veroorzaakt trouwens ook een ontzettende pijn in de rechterschouder, op een of andere manier werkt dat op die zenuw.
                      Nu heb ik 3 gaatjes in mijn buik en voel ik precies het matje zitten
                      Vandaag Woensdag, kan nog steeds niet zonder pijnstillers. Ik loop krom als quasimodo en heb daardoor ook nog eens pijn in schouders en rug.
                      Mijn hele lichaam voelt als pudding, ik wil zo graag trainen maar het doet zoveel pijn. Ik weet me steeds geen houding aan te nemen van ellende.
                      Lieve Kevster heeft enorm goed voor m gezorgd. En handig een sterke vriend te hebben, die mij steeds overeind moest trekken omdat ik het niet kon. Wat is het een schatje geweest de afgelopen dagen. Ook heeft hij steeds voor het eten gezorgd; frietjes gehaald en shoarma besteld:P

Ik kan niet wachten om de draad weer op te pakken. Ik was zo goed bezig....

Comment

• Heftig hoor. En erg balen met de lijn die je had ingezet. Wellicht heb ik dat gemist maar enig idee hoe het ontstaan is? Weet dat het ook zomaar kan komen... maar is er een reden aangegeven? Hoop dat je snel weer rustig aan kan starten en snel opkrabbeld.

Comment

• Kump allemaol good keend

Succes Suus, zie het maar als een welverdiende vakantie en doe lekker rustig aan. Ben zo weer de (verbeterde) oude!
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Beterschap toegewenst Suusje. Dat je weer snel mag opknappen.

Comment

• dat klinkt als een vervelende operatie qua herstel. Wees lief voor jezelf. Wel fijn zo'n lieve vriend te hebben die je in de watten legt inderdaad!!
                              Nu nog herstellen en nieuwe plannen maken om in op te gaan!!! je bent sterkt! Fysiek en mentaal!! Dus dat gaat je lukken, maar ik snap je teleurstelling wel. Hier kon je gewoon niets aan doen terwijl je de rest zo goed op de rit had. Nou laat je nog maar verder vertroetelen en kom het wel weer vertellen als je gaat trainen en weer leuke vooruitzichten hebt he!!! Hoe staat het met je slaapproblemen trouwens?
                              Just do it!!!!

Comment

• Super dat je de operatie en alles zo gedetailleerd beschrijft.

Ikzelf had geen idee dat de ingreep en de periode erna zo pijnlijk zou zijn, zoals je beschrijft. Heftig hoor.

Tof, dat Kev je zo goed helpt iig, dreamteam!

Wat voor herstel tijd hebben ze opgegeven eer je weer zou mogen beginnen?
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X