Suusjes road to the Olimbia

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

whaaa ik kom tijd te kort, veel te weinig gedaan op bodynet

ik zal vanavond even update schrijven, nu eerst sporten en een late dienst daarachteraan...

Comment

Strakke actie foto's

Benieuwd hoe je ervoor staat.
      "Straight outta gym"

Comment

krijg het er warm van

Comment

zo'n foto in je homegym <3
          ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Wow mooie fotos!

Comment

haaai lezers:P
              ik kom tijd te kort, mijn leven bestaat uit werken, trainen, huishouden, boodschappen doen en nog links en wat studeren voor de NASM CPT. Quality time met kevster zit er niet eens meer echt in. We doen ons best
              Ik zou eigenlijk mijn prioriteit moeten leggen op mijn slapen ( insomnia waarvoor ik een traject bij Kempenhage start) en prioriteit bij het diëten en trainen, en prioriteit bij de NASM. Dus zoals je begrijpt dit gaat niet. grrrr. bovendien hebben we thuis de afgelopen maanden een puinzolder verbouwd naar een mega gave studio. Daar ging letterlijk ieder half uurtje nog aan op.

Qua trainen gaat het lekker. Ik probeer 5x per week UB/LB te trainen, en wat focus te leggen op mijn lats en rug. Gelukkig heb ik iemand die me daarbij goed kan coachen

Qua voeding vinden we het allebei een beetje lastig besluiten welke kant we op moeten gaan nu. Carbcycle? Keto? 600/700 onder behoefte? zoiezo geen tijd voor ud2 in de agenda te plannen. Daarvoor moet je om ud2 kunnen plannen :P

mijn huidplooien zakken wel.. ik heb nog 9 weken. we shall see.

Poseren is echt een opgave, ik moet nog hard werken aan mijn arch. Thuis op de grond HOL BOL oefeningen doen enzo helpt wel. Mijn Twalk heb ik wel erin zitten. Nu nog blijven lachen

Ook de bikini is binnen. SHINEEE bling bling danglers. Heb gekozen voor blauw

iemand vandaag ook naar generation iron geweest??

Comment

IMG_4856_ZW-BorderMakerA.jpg

Comment

IMG_4828_ZW-BorderMaker.jpg

Comment

Wauw, ziet er goed uit suus!
                    1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
                    Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Nice hoor, mooi die schoudertjes die er al uit komen!
                      Een dag niet getraind...

Comment

Top hoor. UD2 erbij draaien naast het schema dat je hierboven beschreef. Lijkt mij ook niet echt te doen nee.

Beter even iets pakken dat meer praktisch is gezien je/jullie huidige situatie.

Wat bedoel je precies met arch bij het poseren? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Volg je poseerlessen oid of oefen jezelf.

Last van insomnia heb je dus? Pittig hoor, knap dat je dat nog zo actief er naast kan zijn.
                        Last edited by Iron Mind; 25-01-2014, 19:33.
                        "Straight outta gym"

Comment

Mooie foto's weer!
                          en knap zoals je het allemaal doet en de enthousiasme die ik uit je verhaal haal ook helemaal leuk!
                          Just do it!!!!

Comment

Lesley Barents helpt ons met het poseren.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                              Lesley Barents helpt ons met het poseren.
                              Ik ben (nog) niet thuis in de mensen die tot het wedstrijd circuit behoren, maar top dat jullie hulp hebben van een ervaren persoon! (Prachtig fysiek heeft ze iig als ik zo haar foto's bekijk.)
                              Last edited by Iron Mind; 25-01-2014, 22:44.
                              "Straight outta gym"

Comment

Suus hoeveel uur slaap jij per nacht?
                                Ikzelf momenteel vijf maar heb er weinig last van.
                                Ik heb weleens slaappillen gebruikt maar sliep er geen minuut langer van.
                                als ik hgh gebruik slaap ik ineens zo acht uur..niet bedoeld als tip om hgh te gebruiken maar wellicht is er een verband.
                                Maar voor mij is het eerder een voordeel want ik heb nu iig genoeg tijd om alles wat ik wil doen te doen.
                                sterkte iig..en kev wees een beetje lief voor haar he zulke mooie (en leuke) vrouwen lopen er nou ook geen honderden van rond

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X