Determination, nothing can stop me!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gaat goed hier zo te lezen kerel!
    Mooi dat je het nu beter volhoudt.
    En inderdaad, als je niet wil vertellen dan niet toch?
    In between obsessed periods

Comment

• Originally posted by jobr View Post
      Ik heb tot nu toe nog nergens over gelogen.
      Verzwijgen is wat anders dan liegen.
      Maar vertel, wat gebruik(te) je aan AAS?

Comment

• de man heeft al gezegd dat ie niet over dat wil praten. Sommige mensen hier

Comment

• Is toch leuk man of je het nou wel of niet zegt het wordt vanzelf tegen je gebruikt.
          ik zet in me log ook niet meer wat ik gebruik vind het wel apies.

Comment

• Kuren is huren! (Haha lol )
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Voor de laatste keer, ik ga niet loggen wat ik gebruik.. dat ik gebruik is een ander verhaal.. mijn eerste 'kuur log' heb ik alleen 40mg winstrol per dag gebruikt, zo grappig dat dit blijft terug komen.. dit in combinatie met soms twee keer per dag trainen.. cardio na het trainen en dan ook nog eens 15km naar de sportschool fietsen.. wat op sommige dagen dus 60km fietsen was!

Ik zie dat ik met de week hard vooruit ga, that's all that matters.. hoop dan ook volgende week tijdens de meet een procent a 1.5/2 zijn gedropt in vet.. dit is zeker mogelijk met de juiste discipline..

Back on topic, vandaag is mijn dag weer begonnen met 30 minuten cardio op een nuchtere maag en vanavond heb ik de rug & triceps getraind, bij de rug heb ik vooral de focus gelegd op heel veel rustige negatieve & positieve bewegingen en heel veel knijpwerk in plaatst van zwaar gewicht verplaatsen.. het voelde super.. rug zat lekker vol.. het zelfde verhaal voor de triceps.. weinig gewicht, langzame bewegingen en veel knijp werk!

Morgen vroeg ga ik waarschijnlijk weer trainen (licht benen) en we beginnen de dag weer met cardio, morgen avond ben ik sowieso weer in de sportschool te vinden voor wat schouders..

Oja Maarten het vocht is er al weer uit van de junk hoor
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by mdejonge View Post
                Gaat goed hier zo te lezen kerel!
                Mooi dat je het nu beter volhoudt.
                En inderdaad, als je niet wil vertellen dan niet toch?
                Precies, het gaat super.. met de juiste mensen om je heen gaat het altijd beter en aan Maarten en Jerry heb ik de juiste twee personen.. en uiteraard de rest die mij support!!

Eindelijk het gevoel dat ik iets ga bereiken en echt ver kan komen!

Comment

• Hoe vaak doe je cardio nu?
                  Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Ik lees erover heen denk ik, maar wanneer staat jouw 1e wedstrijd gepland?
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• volgend jaar oktober, ik cardio 4x in de week 's ochtends en 4x in de week 's avonds.

Comment

• Ik ben echt benieuwd hoe jij er over een jaar bijstaat.
                        Eindelijk van natuurtalent naar vedette?
                        Last edited by rain; 10-11-2014, 22:35.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                          Ik ben echt benieuwd hoe jij er over een jaar bijstaat.
                          Eindelijk van natuurtalent naar vedette?
                          We zullen zien, mijn probleem is nooit fysiek geweest maar altijd mentaal, gelukkig heb ik dit nu vele malen beter onder controle door de vele mensen om mij heen die mij steunen en supporten

Comment

• Goed om te horen midget
                            succes met de road to stage

Comment

• Bedankt lange!! on my way to the pro stage!! Tot zondag maat

Comment

• Cardio hebben we weer gehad.. tijd om de benen weer goed aan te pakken!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X