Pursuing The Vision

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bedankt allemaal, dat gaat zeker goed komen. Als ik zeg wat ik toch telkens weer weet voor elkaar te boksen dan word ik enkel meer vastberaden wat ik kan bereiken als ik er zelf maar voor ga.

Ik moet wel zeggen dat de extra kg's nu lijken dubbel te gaan tellen qua uiterlijk vertoon en dat vind ik top

@ Assie: er zit sowieso al overlap bij bepaalde spiergroepen, maar ik zal waarschijnlijk 1 soort van full body workout erin houden en de rest split.
    "Straight outta gym"

Comment

Delts, rotator cuff, traps en hams

Seated db shoulder press
      3 x 8-12 22-26kg ea

Seated front raise + db lateral raise
      3 x 6-10 10-15kg + 6-15 3-6kg ea

Cable side raise
      3 x 6-10

Internal rotation + external rotation + "lucky cat"
      3 x 8-15 ? + 3 x 8-15 ? + 3 x 8-15

Face pulls
      3 x 8-15

Bent-over cable reverse fly
      3 x 8-10

Barbell shrug
      3 x 8-10 100kg

Incline db shrug
      3 x 8-10 22kg ea

RDL
      4 x 6-8 100kg

Lying leg curl
      4 x 6-12 ?

Commentaar:
      Goede training. Lekker hoog tempo. Delts stonden op ontploffen, kogel rond. Hammies gingen ook lekker.
      "Straight outta gym"

Comment

Pecs, biceps

Db press
        3 x 6-8 30kg ea

Incline db press + incline cable fly
        3 x 6-8 20-22kg ea + 3 x 8-10 30-45kg

Seated cable fly
        3 x 8-12 35-40kg

Machine pullover
        3 x 10 60-70kg

Dips
        3 x 8 bw

Seated incline db curl
        3 x 8-12 8-12kg ea

Cross-body hammer curl
        3 x 8-12 8-12kg ea

EZ Preacher curl + wide grip barbell curl kleine stang
        3 x 8-10 10kg aan schijven + 3 x F

Commentaar:
        Connectie met pecs en biceps wordt nog altijd beter. Vooral met biceps merk ik vooruitgang en dat is gunstig. Biceps blijft een lastige spiergroep voor mij, vanwege de front delts en onderarmen die gauw (kunnen) gaan domineren in de oefening als het zwaar wordt.

Voor onderarmen had ik geen tijd meer.
        "Straight outta gym"

Comment

Quads, calves en abs

Full front squat
          3 x 6-8 80-90kg

One leg leg press
          3 x 8-10 60kg ea

Bulgarian split squat
          3 x 6-8 10-12kg ea

Walking db lunges (korte stappen) + leg extension
          3 x 16 stappen 20kg ea + 3 x 8-12 ?

Leg extension
          1 x dropset tot falen

Abductor
          3 x 8-10 100kg

Adductor
          3 x 8-10 100kg

One leg Calf raise machine
          4 x 8-10 ?

Seated calf raise
          4 x 8-10 ?

Ab machine
          3 x 15-25 10 gewichten

Side bents
          3 x 12-15

Commentaar:
          Over en uit, het zweet droop van me af. Hartslag constant in mijn keel, dacht halverwege dat ik misselijk werd. Maar het is meegevallen.

Gezien de mate van contractie die ik kreeg bij de one leg leg press, bulgarian split squat en korte db lunges heeft mij doen besluiten deze erin te houden. Het zijn fucking goede oefeningen en ik voelde me quads erg goed.

Ik wil de focus meer op werken met 1 been leggen om de asymmetrie tussen links en rechts eruit te krijgen. Ik merk daar namelijk een verschil tussen me kuiten en bovenbenen.

Op het einde kon ik me quads niet eens meer aanspannen en als ik dat nu vandaag doe, schiet de kramp er gelijk in. Glutes en hams hebben het ook zwaar. Hopen dat het morgen alweer minder is voor bij het festival...
          Last edited by Iron Mind; 04-07-2014, 15:01.
          "Straight outta gym"

Comment

Rug en triceps.

Pull up
            4 x 5-6 bw
            Dikke contractie hierbij al, niet te zuinig

V-bar pulldown
            3 x 8-12 8-12 gewichten
            Holy shit, deze voel ik echt hard in de binnenkant lats

Rack pulls
            1 x 6 140kg
            1 x 3 170kg
            1 x 2 200kg
            1 x 3 170kg
            1 x 8 140kg
            Back pump, heujjj. Heb 5 minuten moeten wachten, voordat ik weer kon bukken

T-bar row
            3 x 10 45kg aan schijven
            Heb deze licht gedaan, vanwege nog aanwezige back pump

Straight arm pulldown
            3 x 8-15 25-40kg

Overhead rope extension
            3 x 8-12 15-20kg
            Deze voel ik bizar goed in de lange kop

Rope pushdown
            3 x 8-12 15kg
            Voelt top in de laterale kop

One arm pushdown
            3 x 12-15 10kg

Tricep dips
            3 x F (10-12 reps ongeveer)

Commentaar:
            Top training, opperdepoppertjes. Rug en triceps stonden kei strak, voller met bloed konden ze niet. Niet teveel rust genomen, negatieve fase erg rustig gedaan. Piekcontractie en postieve fase ook niet te snel gedaan. Erg tevreden over de training.

Morgen rustdag aka cardio dag op festival. Even kijken hoe ik dat ga doen met eten enzo. Paar flinke meals meenemen denk.

Zondag staat er een power workout op de planning als ik niet te kapot ben en anders een rustige extra borst, biceps en onderarmen training.
            "Straight outta gym"

Comment

Ik volg. Heerlijke logs heb je. Succes IM
              Stats: 74kg at 11%
              Vision: 85kg at 8%

Comment

Volg ook maatje, suc6
                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

count me in
                  Mangs wa, aait nich

Comment

Thanks, mannen. Altijd leuk om mensen te hebben die mijn log volgen.

Note to myself: nooit meer benen trainen 72u voor een festival. Ik ging kas kapot, maar ik heb het nog aardig vol gehouden met wat tussentijdje zit momentjes. Toch aardig aan me eetschema ongeveer kunnen houden. Er heeft wel een 14-15uur vast periode tussen gegeten. Ik had toch al last van mijn maag, vanwege dat stuiteren, dus na het einde van het festival mijn kcal broodjes naar binnen gewerkt. 1800kcal in 20 minuutjes, hehe.

Omdat ik amper kon lopen vanwege de 10-11 uur losgaan en nog spierpijn in mijn benen. Dus een extra borst, biceps, onderarm training gedaan.

Pecs, biceps, onderarmen
                    Db press, rug flat, knee's up
                    1 x 10 28kg ea
                    2 x 6-8 34kg ea
                    Goede contractie, trage, gecontroleerde reps. Goed naar binnen drukken en indraaien voor die betere contractie in de pecs.

Incline db press
                    3 x 6-8 24kg ea
                    Idem dito voor flat db press

Incline cable fly
                    3 x 6-10 30-40kg ea

Seated cable fly
                    3 x 6-12 30-45kg ea

Machine pullover
                    3 x 8-10 60-70kg

Bicep cable curl
                    3 x 8-12 60-70kg

One arm preacher curl machine
                    3 x 6-8 3-4 gewichten

Cross-body hammer curl
                    3 x 6 14kg ea

Incline db curl
                    3 x 8-12 6-8kg ea

Reverse wrist curl
                    4 x 6 15kg

Wrist curl
                    4 x 8-10 35kg

Commentaar:
                    Top training, 1 minuut rust max tussen de sets en flink door zitten pompen. Lekker genieten van die endorfine rush van de pomp.

Tussendoor zitten poseren. Side chest ziet er opgepompt met juiste belichting behoorlijk indrukwekkend uit voor mijn doen. Lijnen op de benen, meest achterste pec zit vol met strepen en komt mooi boven de voorste pec uit. Biceps goed aanspannen.

Verder wat most muscular verschillende poses geoefend, ik denk dat de upright/rechte variant momenteel beter past bij mijn fysiek, maar dat is misschien ook een kwestie van poseren verbeteren. Ik heb het idee dat zeker bij de most muscular pose ik veel winst te boeken heb qua vertoon van mijn fysiek.

Genoeg werk aan de winkel dus en dat benadrukt maar weer de noodzaak om poseer werk in mijn routine te gaan verwerken.

Het soort van rustweekje na mijn cut zit erop. Ik weeg momenteel alweer 83-84kg, dus dat gaat best hard. Terwijl ik mijn kcal niet heel erg omhoog gegooid heb. Definitie is niks veranderd, enkel het getal op de weegschaal. Ik zit zelfs nog in herstel van metabolisme fase.. Ik zat afgelopen week pas op 4000kcal op trainingsdagen. Aankomende week richting de 4200kcal en dan zo weer langzaam opbouwen richting de 5k.
                    Last edited by Iron Mind; 06-07-2014, 18:24.
                    "Straight outta gym"

Comment

lekker weer maat,

goed schema trouwens
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                        Thanks, mannen. Altijd leuk om mensen te hebben die mijn log volgen.

Note to myself: nooit meer benen trainen 72u voor een festival. Ik ging kas kapot, maar ik heb het nog aardig vol gehouden met wat tussentijdje zit momentjes. Toch aardig aan me eetschema ongeveer kunnen houden. Er heeft wel een 14-15uur vast periode tussen gegeten. Ik had toch al last van mijn maag, vanwege dat stuiteren, dus na het einde van het festival mijn kcal broodjes naar binnen gewerkt. 1800kcal in 20 minuutjes, hehe.

Omdat ik amper kon lopen vanwege de 10-11 uur losgaan en nog spierpijn in mijn benen. Dus een extra borst, biceps, onderarm training gedaan.

Pecs, biceps, onderarmen
                        Db press, rug flat, knee's up
                        1 x 10 28kg ea
                        2 x 6-8 34kg ea
                        Goede contractie, trage, gecontroleerde reps. Goed naar binnen drukken en indraaien voor die betere contractie in de pecs.

Incline db press
                        3 x 6-8 24kg ea
                        Idem dito voor flat db press

Incline cable fly
                        3 x 6-10 30-40kg ea

Seated cable fly
                        3 x 6-12 30-45kg ea

Machine pullover
                        3 x 8-10 60-70kg

Bicep cable curl
                        3 x 8-12 60-70kg

One arm preacher curl machine
                        3 x 6-8 3-4 gewichten

Cross-body hammer curl
                        3 x 6 14kg ea

Incline db curl
                        3 x 8-12 6-8kg ea

Reverse wrist curl
                        4 x 6 15kg

Wrist curl
                        4 x 8-10 35kg

Commentaar:
                        Top training, 1 minuut rust max tussen de sets en flink door zitten pompen. Lekker genieten van die endorfine rush van de pomp.

Tussendoor zitten poseren. Side chest ziet er opgepompt met juiste belichting behoorlijk indrukwekkend uit voor mijn doen. Lijnen op de benen, meest achterste pec zit vol met strepen en komt mooi boven de voorste pec uit. Biceps goed aanspannen.

Verder wat most muscular verschillende poses geoefend, ik denk dat de upright/rechte variant momenteel beter past bij mijn fysiek, maar dat is misschien ook een kwestie van poseren verbeteren. Ik heb het idee dat zeker bij de most muscular pose ik veel winst te boeken heb qua vertoon van mijn fysiek.

Genoeg werk aan de winkel dus en dat benadrukt maar weer de noodzaak om poseer werk in mijn routine te gaan verwerken.

Het soort van rustweekje na mijn cut zit erop. Ik weeg momenteel alweer 83-84kg, dus dat gaat best hard. Terwijl ik mijn kcal niet heel erg omhoog gegooid heb. Definitie is niks veranderd, enkel het getal op de weegschaal.

Lekkere training IM! dat indraaien tijden de db press is altijd heerlijk!

die fout heb ik ook gemaakt vlak voor t festival, vrijdag benen gedaan en vergeten dat ik de volgende dag op defqon ging staan.... ik ben regelmatig eventjes door de knietjes gegaan.
                        Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                          lekker weer maat,

goed schema trouwens
                          Thanks, bro. Zie je dinsdag. Gaan we weer knallen.

Originally posted by Flabbert View Post
                          Lekkere training IM! dat indraaien tijden de db press is altijd heerlijk!

die fout heb ik ook gemaakt vlak voor t festival, vrijdag benen gedaan en vergeten dat ik de volgende dag op defqon ging staan.... ik ben regelmatig eventjes door de knietjes gegaan.
                          Klopt. Oh, man. Defqon, leip hoor. Ik wilde dit jaar gaan, maar is niet gelukt.. Hoe kan je nou vergeten dat je naar Defqon gaat joh gek ;p. Het is bij meer altijd van, nee geen trainingen aanpassen. Ik ben voor die tijd toch wel hersteld, maar ik ga dit maar wel doen, want beentjes doen er soms erg lang over om te herstellen. Soms is 48-72u niet genoeg.

Is wel gelijk een test voor je doorzettingsvermogen, man. En zeg zelf, met zo'n lekkere beat ga je wel los, enkel een stuk minder hard. En ik heb afgelopen zaterdag gezien dat je zelfs zitten en liggend los kan gaan, hahaha
                          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                            Thanks, bro. Zie je dinsdag. Gaan we weer knallen.

Klopt. Oh, man. Defqon, leip hoor. Ik wilde dit jaar gaan, maar is niet gelukt.. Hoe kan je nou vergeten dat je naar Defqon gaat joh gek ;p. Het is bij meer altijd van, nee geen trainingen aanpassen. Ik ben voor die tijd toch wel hersteld, maar ik ga dit maar wel doen, want beentjes doen er soms erg lang over om te herstellen. Soms is 48-72u niet genoeg.

Is wel gelijk een test voor je doorzettingsvermogen, man. En zeg zelf, met zo'n lekkere beat ga je wel los, enkel een stuk minder hard. En ik heb afgelopen zaterdag gezien dat je zelfs zitten en liggend los kan gaan, hahaha
                            haha weet ook niet hoe ik dat voor elkaar gekregen heb, mn vriendin wees me er al op dat dat ik van deze fout erg spijt zou gaan krijgen en gelijk had ze!

dat heb ik inderdaad ook gezien zaterdag, sommige lui waren gewoon helemaal van de wereld. dat gaat me echt veel te ver
                            Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
                              haha weet ook niet hoe ik dat voor elkaar gekregen heb, mn vriendin wees me er al op dat dat ik van deze fout erg spijt zou gaan krijgen en gelijk had ze!

dat heb ik inderdaad ook gezien zaterdag, sommige lui waren gewoon helemaal van de wereld. dat gaat me echt veel te ver
                              Hehe . Ikzelf gebruik nooit drugs m.u.v. alcohol eens in de zoveel tijd, dus ik zie vooral andere "hard" gaan. Ikzelf word vanzelf moe, maar dan pas ik mijn tempo gewoon aan.

Ach, zolang we allemaal plezier hebben is het goed, toch?

Gister rug en hamstrings getraind en dat was niet zo'n succes.
                              Het powerrack en deadlift gedeelte waren bezet, dus ik heb geen rack pulls of deadlifts kunnen doen . En eer dat deze vrij was had ik al een dikke back pump dat ik het onverantwoord vond om te gaan deadliften/pullen met zwaar gewicht.

Volgorde is van alles door elkaar dus, maar toch wel een lekkere training.
                              Ik log hem vanavond ergens.
                              "Straight outta gym"

Comment

Vandaag met Mvos getraind, ik log de training morgen uitgebreid(er).

Altijd erg gezellig met Mvos trainen en ik kan met hem uren en uren ouwehoeren over training, voeding, bodybuilding etc. etc.

We hebben heerlijk borst, biceps en onderarmen getraind. Weer wat dingen opgestoken en geleerd. Nog poseer tips gekregen.

Was weer een top dag, bedankt grote!
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X