Pursuing The Vision

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 6.2%..... coool!!!!
    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Originally posted by Dinky Toy View Post
      6.2%..... coool!!!!
      Ja, zeker weten. Big smile van binnen toen ik het hoorde. Gewoon relaxt om te weten dat wat er op je lijf zit ook echt telt in de spiegel , maar jij mag ook zeker niet klagen qua vetpercentage. Ik zag de foto van je voorbij komen! Petje af hoor, zijn maar erg weinigen dames die je dat na doen.

Week 3 bulk
      Full body
      Rust: 60-90sec

Deadlift

10 x 3 150kg
      Easy

Bench press
      3 x 3 75kg (2-3 sec paused)
      2 x 3 60kg (paused, speed)

Neutral grip, chin up
      2 x 2 bw+42,5kg
      1 x 4 bw+40kg
      2 x 5 bw+20kg

Overhead press
      3 x 3 60kg (2-3sec paused)
      2 x 3 45 (paused, speed)

Front squat
      3 x 3 85kg (2-3 sec paused)
      2 x 3 70kg (paused speed)

Commentaar:
      Geen bijzonderheden. Volgende week 10 x 3 160kg op de deadlift. Verder even kijken hoeveel ik ga ophogen bij de paused reps. Speed sets wil ik in principe licht houden en niet te gek gaan doen qua gewicht. Bij de paused reps gaat het meer om paused liften met meer kg's eraan. Merk ook dat ik mooi op me techniek gaan letten om dat er extra in te "rammen" doordat ik het volume nu verhoogd heb op de grote compounds. Voelt lekker.

81,7kg vanochtend en dat na die chinees. Viel nog zat mee dus.
      4000kcal op trainingsdagen qua dieet en rustdagen weer juist minder kcal en vooral carbs.

Morgen rustdag, foam rollen, poseren etc.
      "Straight outta gym"

Comment

• Ziet er allemaal weer top uit IM.
        Zoals al eerder tegen je gezegd vandaag.
        6,2%, daar kun je trots op zijn. netjes gedaan man.

Keep up the good work.
        Stats: 74kg at 11%
        Vision: 85kg at 8%

Comment

• Originally posted by gripmaster View Post
          Ziet er allemaal weer top uit IM.
          Zoals al eerder tegen je gezegd vandaag.
          6,2%, daar kun je trots op zijn. netjes gedaan man.

Keep up the good work.
          Thanks, maat. Dat ben ik zeker ook. Erg blij met dit resultaat en zeker met de mate van volume, massa dat ik heb weten te behouden. Nu weer tijd om rustig te bouwen en vet% in toom te houden. Proberen gewoon niet te vet te worden. Scheelt enorm in de tijd die ik dan maar kwijt ben aan cutten om er fatsoenlijk uit te blijven zien voor de "leuk". Gaan we zeker doen. Toekomst gaat veel moois brengen, veel plezier en nog meer gains

Aantal pic's van de meet met mijn eigen paasei erop:

"Straight outta gym"

Comment

• mooie foto's kerel! top fysiek
            Mangs wa, aait nich

Comment

• Originally posted by Flabbert View Post
              mooie foto's kerel! top fysiek
              Thanks, maat.

Gewicht vanochtend 80,9kg. Ook aardig honger ondanks dat de kcal weer omhoog gegaan zijn deze week. Vage shit. Ben ook achterlijk droog geworden op zoveel kcal. Sta er eerlijk gezegd zelf ook nog van te kijken.

Vanavond delts en hammies trainen, zin in 10 x 3 55-57,5kg. Misschien hier en daar 5kg bij OHP erbij gooien i.p.v. 2,5 om wat sneller bij die 80kg te komen. Anders duurt het alsnog 11 weken oid via 2,5kg.
              "Straight outta gym"

Comment

• Vooral die laatste foto echt een super goed fysiek! Foto uit het topic van de meet van toen de presentatie aan de gang was wel tekenend voor hoe gemotiveerd jij ben op bodybuildingsgebied
                181 cm 85 kg 14%
                Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
                  Vooral die laatste foto echt een super goed fysiek! Foto uit het topic van de meet van toen de presentatie aan de gang was wel tekenend voor hoe gemotiveerd jij ben op bodybuildingsgebied
                  Thanks, man. Als iets je passie is en je het dus leuk vindt dan is al gauw niets je teveel

Week 3 bulk
                  Delts, traps, hammies
                  Rust: 0,5-1,5 minuut

Overhead press, 60-90sec rust

10 x 3 57,5kg
                  Easy

Cable front raise + cable side raise

4 x 8-10 (+5-10 cheat) 35-40kg + 4 x 10 5kg
                  Ging goed volgende keer ook maar 5kg gebruiken bij side raises!

Upright row breed + rear delt pull
                  3 x 10 20kg aan schijven + 3 x 10 20kg aan schijven
                  Focus op zo min mogelijk trap involvement

Face pulls
                  2 x 8-12

Incline db shrug + RDL in de smith
                  4 x 20-22kg ea + 4 x 6-8 90kg aan schijven

Lying leg curl
                  3 x 6 9 gewichten
                  1 x 10-12 8 gewichten

Commentaar:
                  Echt top getraind. Extreem goede focus t.o.v. vorige week. Kom me prima concentreren en goed afsluiten van "afleidende factoren". Lekkerste trainingen zijn dat. Delts werden behoorlijk goed rond. Heb nu eindelijk de sweet spot te pakken volgens mij om echt de focus op de side delts te leggen i.p.v. teveel front delt erbij te hebben. En dat zeg ik ook terug in de tijdelijke "extra wijdte" van m'n fysiek.

Nice, goede training geweest dus.

Gewicht vanochtend 80,9kg met deze shape toen ik op stond. Geen vervelende shape om 2015 in te gaan! Is wel weer mijn eeuwige hetzelfde fysiek, poseer, fotootje, maar zou mooi moeten kunnen aangeven waar ik winst boek qua massa en vet verlies. Benen beginnen ook al beter uit te komen op deze foto. En het scheelt niet veel en dan liggen die onderste abs ook geheel vrij. Zelfs al wat extra definitie op me glutes, maar die foto's zal ik jullie besparen, ghehe

Last edited by Iron Mind; 19-11-2014, 23:21.
                  "Straight outta gym"

Comment

• Je hebt ook echt zieke poten man, massa benen! Die upright row he. Doe jij die zoals op de meet werd gedaan en hoe maarten ze ook doet?
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by emielos View Post
                      Je hebt ook echt zieke poten man, massa benen! Die upright row he. Doe jij die zoals op de meet werd gedaan en hoe maarten ze ook doet?
                      Thanks. Ja, benen hebben altijd al wel massa op mijn benen gehad, maar nu ze echt droog genoeg zijn en er meer kwaliteit massa op zit ziet het er al gelijk een stuk bruter uit. Ook erg blij mee. Ik doe die eigenlijk in de smith, zodat ik me niet bezig hoef te houden met de bewegingsbaan van de stang, maar enkel erop hoef te letten dat ik hem vanuit mijn delts trek i.p.v. traps. Dat vind ik persoonlijk fijner werken.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Week 3 bulk
                        Rug, triceps
                        Rust: 0,5-1,5 minuut

T/v-bar row

3 x 6-8 80kg aan schijven
                        1 x 1 100kg aan schijven (trok de stang van de grond en alle schijven pleurde eraf , dus dropset van gemaakt toen)
                        1 x F vanaf 80-60-45-30-15
                        Damn.

Lat pulldown
                        3-4 x 8-12 8-15 gewichten

V-bar pulldown
                        3-4 x 8-12 8-10 gewichten

One arm machine row
                        3 x 8-12 6-10 gewichten

Straight arm pulldown
                        3 x 8-12 70-85kg

Lying tricep extension
                        3 x 5-6 20kg aan schijven

One arm cable pushdown
                        3 x 6-10 25-35kg

Straight arm pull down + rope pushdown
                        3 x 10-15 70-85kg + 3 x 8-12 25-35kg

Commentaar:
                        Lekker hoor. Moet maar proberen die T-bar row erin te houden. Voelt echt achterlijk goed en is ook mooie oefening om eens wat meer kg’s op te gooien voor de fun, mits het enigszins beheerst blijft. Nadeel is wel dat ik niks meer waard ben op de pull up, waardoor ik lat pulldown moet doen, maar goed. Het moet linksom of rechtsom.

Oefeningen voor onderrug geskipt, aangezien mijn onderrug al vol zat na die T-bar rows, dus wat extra rust kan geen kwaad. Die 10 x 3 deadlift hakken er namelijk ook nog wel in als ik dat al na 2-3 sets merk bij een T-bar row op een donderdag, terwijl ik maandag deadlift gedaan heb.

Week 3 bulk
                        Benen, exclusief hams.
                        Rust: 0,5-1,5minuut

Front squat

10 x 3 85kg
                        Ging prima

Front squat in de smith
                        3 x 6 60kg aan schijven
                        1 x 8-10 40kg aan schijven
                        Fuck my life

One leg bulgarian split squat
                        3 x 8 30kg ea

Leg extension
                        3 x 8-10 12 + 2-3 10 gewichten
                        Laatste set nog partials, holds etc.

Calf raise machine
                        4 x 8-12 8-12 gewichten

Seated calf raise
                        6 x 8-12 30-45kg

Toe raise
                        4 x 8-12 1-3 gewichten

Adductor machine
                        4 x 10-15 full stack. (20 sec rust tussen de sets)

Commentaar:
                        Gaat top. Merk echt gigantisch verschil in mijn benen nu ik quads, hams apart train. Volume is daardoor stuk hoger dan toen ik benen op 1 dag deed. Plus intensiteit kan ik hoger houden nu.

Kan ook veel beter mijn quads voelen/activeren tijdens de front squat zelf en focus daar ook op in de front squat in de smith. Bij de losse versie, een stuk minder.

Verder ook gaat kuiten trainen laatste 2 weken echt heel goed. Paar kleine aanpassingen qua uitvoering door zelf uit te proberen en krijg nu veel betere stretch en vooral contractie. Ook geen last gehad de laatste maanden van mijn oude enkel blessure, waardoor ik kuiten gewoon top kan trainen.

81,5kg bodyweight. En kreeg vragen of ik weer/nog aan het cutten was. Meeste zijn het inderdaad met me eens dat ik er zwaarder uitzie dan dat ik nu weeg. Fuck lichaamsgewicht

Nu pecs, biceps en onderarmen trainen. Zin in.

Bodybuilding motivation - IRON - YouTube
                        "Straight outta gym"

Comment

• Week 3 bulk
                          Pecs, biceps en onderarmen
                          Rust: 1-1,5minuut

Bench press (60-90sec rust)

10 x 3 85kg
                          Eerste 5 sets voelde al zwaar, maar zal ook wel komen door de relatief korte rust.

Incline bench press
                          1 x 5 80kg
                          1 x 2 90kg + 2 80kg
                          1 x 5 80kg

Chest dips
                          5/4/3
                          5/4/3
                          5/4
                          Oef, valt tegen.

Machine fly
                          3 x 8-12 6-8 gewichten

Incline cable fly
                          3 x 8-12 25-35kg

Incline db curl, verschillende richtingen, evt. supineren
                          3 x 8-12 10kg ea

Cross-body hammer curl + Reverse wrist db curl
                          3-4 x 8-10 10kg ea + 4 x 12 5kg ea

Behind back wrist curl
                          4 x 15 40kg

One arm cable curl
                          3 x 8-10

Commentaar:
                          Goed getraind. Zat er lekker in. Mooie oefen momentjes op de bench press met dit volume. Merk wel dat 60 sec rust tussendoor beetje tricky begint te worden, dus ik vermoed dat ik langzaam richting de 90sec rust moet gaan, maar goed. Ik wil die 10 sets blijven volmaken of course

Goed voor het koppie ook zo’n opgepompt bovenlichaam. Leuk om dan te gaan poseren. Most muscular (crab) gaat ook al beter. Nog genoeg verbetering dat wel, maar begint al ergens op te lijken, met pomp.
                          Vanavond wekelijkse junkmeal, waarschijnlijk. Pizza BBQ chicken of Hawaii, hmmm.
                          "Straight outta gym"

Comment

• Nice IM. 10 sets lijkt me zwaar gast.
                            Wel nog steeds nette gewichten.

Poseren na het trainen is altijd leuk, als je vol zit.
                            Stats: 74kg at 11%
                            Vision: 85kg at 8%

Comment

• 1 x 1 100kg aan schijven (trok de stang van de grond en alle schijven pleurde eraf , dus dropset van gemaakt toen

Had je kop wel willen zien hahaha
                              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Originally posted by gripmaster View Post
                                Nice IM. 10 sets lijkt me zwaar gast.
                                Wel nog steeds nette gewichten.

Poseren na het trainen is altijd leuk, als je vol zit.
                                Benieuwd hoelang ik de volle 10 sets blijf halen met genoeg rust. Ben van plan om max tot 3 minuten te gaan. Lekker 30 minuten of langer de bench bezet houden. U mad?

Poseren na het trainen is altijd lekker ja, mits de pomp niet te erg is, want dan is het kapot gaan.

Originally posted by weslleyy View Post
                                1 x 1 100kg aan schijven (trok de stang van de grond en alle schijven pleurde eraf , dus dropset van gemaakt toen

Had je kop wel willen zien hahaha
                                Ja, ik voelde haast mijn testikels al gekraakt worden. Heb het wel eens eerder gehad. Dan wordt de stang achter je van de grond getrokken, waardoor de kant waar jij aan trekt naar voren, beneden dondert en het achter einde van de stang omhoog schiet. Zo vol in mijn nuts heb ik wel eens gehad, gelukkig kon ik het enigszins opvangen toen door half op te springen.

Dus ik deed al mijn sprongetje uit voorzorg
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X