Nogmaals maar dan in je log :
Je zei dat je high, medium en low days aanraadt, maar geen verandering in vetten. Kom je dan op de medium en lage dagen niet te laag uit in totale calorien?
Ik neem aan dat je high dagen bijv. op legday en backday doet, medium op andere lichaamsdelen en low op rustdagen. Eet je op de high dagen dan zoveel carbs dat je boven onderhoud uit komt of blijft dit ook laag?
Ik wil namelijk het volgende doen:
Maandag: borst training -> medium
Dinsdag: back training -> high
woensdag: rust -> low
donderdag: shoulders/arms -> medium
vrijdag: legday -> high
weekend: rust -> low
High day
3200 cals:
400gr carbs
225gr protein
80gr vet
medium
2800 cals:
300gr carbs
225gr eiwit
80gr vet
Weet nu alleen niet hoe ik mijn lage dagen moet indelen zonder mijn vetten/eiwit te verhogen of mijn totale cals extreem te verlagen. Wat raad jij aan?
inb4 ja dit staat al in topic cut na bulk, ik kon het niet zo snel vinden, staat namelijk nogal veel geouwehoer in dat topic.
Alvast bedankt voor de moeite Diem
Je zei dat je high, medium en low days aanraadt, maar geen verandering in vetten. Kom je dan op de medium en lage dagen niet te laag uit in totale calorien?
Ik neem aan dat je high dagen bijv. op legday en backday doet, medium op andere lichaamsdelen en low op rustdagen. Eet je op de high dagen dan zoveel carbs dat je boven onderhoud uit komt of blijft dit ook laag?
Ik wil namelijk het volgende doen:
Maandag: borst training -> medium
Dinsdag: back training -> high
woensdag: rust -> low
donderdag: shoulders/arms -> medium
vrijdag: legday -> high
weekend: rust -> low
High day
3200 cals:
400gr carbs
225gr protein
80gr vet
medium
2800 cals:
300gr carbs
225gr eiwit
80gr vet
Weet nu alleen niet hoe ik mijn lage dagen moet indelen zonder mijn vetten/eiwit te verhogen of mijn totale cals extreem te verlagen. Wat raad jij aan?
inb4 ja dit staat al in topic cut na bulk, ik kon het niet zo snel vinden, staat namelijk nogal veel geouwehoer in dat topic.
Alvast bedankt voor de moeite Diem
Comment