Trainingen en het houden aan me voedingsschema gaat echt heel erg goed. Ik hoef niet te cheaten nog en op dit moment ook nog geen behoefte aan. Alleen als ik soms collega's kroketten zie eten dan heb ik het soms wel eventjes moeilijk. Maar dan kijk ik naar hun lichaam en dan kan ik er al snel over heen stappen :P. In het begin toen ik ging cutten deed ik 1x in de week een cheat maar ik wil het nu zolang mogelijk uitstellen. Denk hoe minder ik dat doe hoe sneller ik uiteindelijk mijn gewenste vetpercentage heb bereikt.
Aandachtspuntje waar ik achter ben gekomen of eigenlijk mijn trainingsmaatje. Dat ik iets te snel opgeef soms als het gewicht te zwaar word en achteraf denk ik dan dat ik die laatste rep nog wel had kunnen halen. Hier ga ik dus aan werken om echt alles te geven.
Verder ben ik blij dat ik 5 kilo droge spiermassa ben aangekomen in +/- een half jaartje. Nu gaat het ook goed met kilo verlies dus morgen even meten en kijken wat me buikomtrek heeft gedaan.
Morgen weer even 30/40 min cardio. En dan lekker op de bank liggen...
Ow nee belastingaangifte invullen *gaap*
Aandachtspuntje waar ik achter ben gekomen of eigenlijk mijn trainingsmaatje. Dat ik iets te snel opgeef soms als het gewicht te zwaar word en achteraf denk ik dan dat ik die laatste rep nog wel had kunnen halen. Hier ga ik dus aan werken om echt alles te geven.
Verder ben ik blij dat ik 5 kilo droge spiermassa ben aangekomen in +/- een half jaartje. Nu gaat het ook goed met kilo verlies dus morgen even meten en kijken wat me buikomtrek heeft gedaan.
Morgen weer even 30/40 min cardio. En dan lekker op de bank liggen...
Ow nee belastingaangifte invullen *gaap*
Comment