Originally posted by dav1t0
View Post
Hardcore's trainingslog
Collapse
X
-
Originally posted by dav1t0 View Postik weet niet hoe jij je crunches doet, maar ik houd nooit meer dan 15 x vol. Vind het vaag dat jij er 30 achter elkaar doet. Kzou toch je techniek eens checken..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostSuggereer je hier nou echt dat je niet gelooft dat iemand 30 normale crunches uit kan voerenon the road to get huge
Comment
-
Originally posted by Samot View Postmmh beetje vage stelling met die crunches, en ik zou die 250gram gezoute pinda's helemaal uit je voeding halen holy shit das echt slecht!!! verder suc6on the road to get huge
Comment
-
Nah, als je flink in je buikspieren knijpt kan je denk ik geen 30 crunches achter elkaar doen. tenminste hij niet... Hij traint pas een paar maanden.
ik kan ook wel 50 crunches, maar als je echt hard in je spieren knijpt, om ze goed te belasten, dan red je dat echt niet...
EDIT: Ik heb ff uitgetest net.. in plaats van in je buikspieren knijpen kan je ook je benen 20 cm van de grond houden. Doe dat maar eens en voer de oefening eens RUSTIG uit. als je omhoog gekomen bent even 2 sec wachten tot je weer naar beneden komt.
Dat kan je ECHT niet 30 x.Last edited by dav1t0; 07-10-2006, 22:22.VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
Originally posted by dav1t0 View PostNah, als je flink in je buikspieren knijpt kan je denk ik geen 30 crunches achter elkaar doen. tenminste hij niet... Hij traint pas een paar maanden.
ik kan ook wel 50 crunches, maar als je echt hard in je spieren knijpt, om ze goed te belasten, dan red je dat echt niet...
EDIT: Ik heb ff uitgetest net.. in plaats van in je buikspieren knijpen kan je ook je benen 20 cm van de grond houden. Doe dat maar eens en voer de oefening eens RUSTIG uit. als je omhoog gekomen bent even 2 sec wachten tot je weer naar beneden komt.
Dat kan je ECHT niet 30 x.on the road to get huge
Comment
-
Kep zondag niet kunnen trainen want ik was de hele dag weg dus heb ik gister getraint ( had wel een klein beetje last van linker tricep )
borst ging beter dan verwacht ondanks de gevoelige tricep
bankdrukken ( begon behoorlijk ligt omdat ik dacht dat zwaarder niet verstandig was, want ik wou eigenlijk mijn bankdrukken opschroeven maar ja ik heb doordat ik veel reps heb gemaak toch aan m'n eisen voldaan )
12 x 20
10 x 20
15 x 20
8 x 20
8 x 20
8 x 20
8 x 28.5
8 x 28.5
8 x 28.5
Biceps
barbell curl
8 x 20
8 x 20
8 x 20
preacher curl
8 x 8
8 x 8
8 x 8
concentration curls
8 x 5
8 x 5
8 x 5
onder rug
t-bar rows
8 x 15
8 x 15
8 x 15
buik
onderste crunshes
1 x 30
1 x 30
bovenste crunshes
1 x 30
1 x 30
nek
shrugs
8 x 20
8 x 20
8 x 20
schouders
lateral raises
8 x ?
8 x ?
8 x ?
dat was het dan wel zo'n beetje een dagje met veel oefeningen zo te zien ik heb net zoals altijd eigenlijk wel, weer lekker getraintLast edited by hardcoremenneke; 10-10-2006, 13:53.on the road to get huge
Comment
-
veel oefeningen i know
ja klopt, maar ik dacht ik laat maar echt gewoon niet veel pakken met bankdrukken zodat ik niet veel last heb. nou dus ik gedaan tsjah valt eigenlijk wel mee en m'n borst voel ik nog niet zo erg dus ja ik moet dan verder hahah vandaar. Kep net weer gefitnist de dinsdag uitvoering uiteraard ging wel redelijk goed maar had wel ietsie minder zin maarja komt denk ik als je 2 dage achter elkaar doet ( wat normaal niet het geval zou zijn ) donderdag gaan we weer knallen !
1 t/m 7 november ga ik ook een rust in plannen omdat ik de laatste tijd echt veel train. Maar over het algemeen belast ik mijn spieren amper met de hoeveelheid reps het aantal kilo's dat is wat mij meer sloopt. ik denk dat ik zo na de stop echt een klein schema'tje ga maken en per spiergroep max. 2 oefeningen ga doen en dan echt ook zwaar.Last edited by hardcoremenneke; 10-10-2006, 17:36.on the road to get huge
Comment
-
Al weer nieuws
Ja, ik ben bij de dokter maandag geweest en die wist niet precies wat mijn blessure nou was dus ben ik voor vandaag ( woensdag ) doorgestuurd naar de fysiotherapeut, daar kom ik dan ook nou een uurtje gelede vandaan ik hep iniedergeval een snappig hip ( knappende heup ) en ze dachten dat links minder getraint was als rechts en er zo slechte balans is. Voor mijn leeftijd was ik echt heel gespierd zoiets had ze amper meegemaakt ( nee ik overdrijf niet ) ik moes van die oefeningen doen om te kijken wat pijn deed en zij probeerde dan weerstand te geven whaha ja dat was echt flinke weerstand ehemm.. :P ook had ik een goede basis van me bovenlijf bestaande uit een goede rug en ze vroeg ook meteen van hoe vaak train je je buikspieren haha. Eigenlijk sport ik volgens haar misschien zelfs te veel en ik heb gezegt dat ik 3x fitnis wat eigenlijk 4x is maar da's pas sinds kort. Voetballen en gymen en zo zit er niet in voor mij ook de komende tijd niet, benen trainen dus ook niet. Vrijdag moet ik weer komen en dan krijg ik oefeningentjes en kijken ze verder er op in voor behandelingen etc. misschien ga ik dan toch maar minderen in het trainen maar ze zij daar hebben we het nog wel over.Last edited by hardcoremenneke; 11-10-2006, 18:04.on the road to get huge
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 hour ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment