Originally posted by GeneralIx
View Post
Q and A to get ripped
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by ProsseN View PostHoe bedoel je verfijnen? Terug wat meer kh en vetten verlagen ofzo? Grt
Er zijn meerdere aanpakken mogelijk om een bepaald doel te bereiken. Punani heeft hier zijn persoonlijke visie/manier neergezet, die wellicht voor velen anderen ook goed zal werken. Hij heeft deze manier verfijnd op basis van zijn eigen ervaringen.
Uiteindelijk kun jij ook vanuit deze basis gaan werken, maar het op een dergelijke manier aanpassen (op basis van jouw ervaringen), zodat het optimaal is afgestemd op jou.Last edited by dynobet; 26-04-2012, 15:14.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
In een maand zou je wel als wat moeten zien. Zou dan even gaan tweaken in je kcals. Jaag er nog eens 300 kcals/dag af."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIn een maand zou je wel als wat moeten zien. Zou dan even gaan tweaken in je kcals. Jaag er nog eens 300 kcals/dag af.
Volgende week wordt men vetpercentage terug berekend, zal dan zien hoeveel resultaat ik al heb... Wou gwn even de tijdspanne weten... En weet het nu voor als ik niet echt gezakt ben in vet% Moest dat nu het geval zijn, wat mss zo is want als ik in de spiegel kijk zie ik nie al te veel verschil, maar dat kan natuurlijk komen omdat ik mezelf iedere dag zie... Is 300 kcal dan niet wat veel? Dan zit ik op rustdagen 800 kcal onder onderhoud... En moet ik dat dan in vetten of eiwitten verlagen? Grtz
Comment
-
Is niet veel, gezien je nu niet veel afvalt, ligt je onderhoud lager dan je berekend hebt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
-
Ik heb een gewichtstotaal van 112 kg (ben altijd bezig geweest met opbouw en kracht) heb competitie gedaan in krachtsporten maar ik ken de bal van cutten ofzo, volgens de berekeningen zou ik voor te cutten nog 3100 kcal per dag moeten binnenspelen, ok dat is een stuk minder bij mij dan dat ik deed voor competitie maar toch... Lijkt nog veel voor vet te verbranden...Eet als een Euhm... Zwijn
Comment
-
Originally posted by eet_als_een_zwijn View PostIk heb een gewichtstotaal van 112 kg (ben altijd bezig geweest met opbouw en kracht) heb competitie gedaan in krachtsporten maar ik ken de bal van cutten ofzo, volgens de berekeningen zou ik voor te cutten nog 3100 kcal per dag moeten binnenspelen, ok dat is een stuk minder bij mij dan dat ik deed voor competitie maar toch... Lijkt nog veel voor vet te verbranden...
vet verbranden is gewoon minder eten dan je lichaam nodig heeft.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
vp ligt op een 21%... dus dat is redelijk veel maar ik had ze ook nodig...
Dus in totaal zou ik
3184 Kcal
280 gr eiwitten
50 gr vetten
en 383 kh binnenspelen
Aleja cutten betekend wss minder dan een kg per week kwijtraken.
Ik durf echt niet te beginnen met drastisch afvallen want ik wil graag wat de kracht overhouden die ik nu heb + de massa ook
Ok akkoord dat zal ik natuurlijk niet allemaal kunnen behouden maarja... Ik heb er ook lang voor gewerkt voor paar prijsjes binnen te halen maar ik wil wat verandering aan mijn lichaam: buikje valt zeer goed mee, ''zwembandjes'' zie je wel meer bij ik dan mijn buik en enorme benen waar ik direct het een en ander van kwijt wilEet als een Euhm... Zwijn
Comment
-
Ik heb mijn vp eens deftig laten berekenen dus hier enkele stats
Leeftijd 19
Gewicht 112 kg
Vetpercentage 19 % ( er stond eerst 48%, dikke paniek )
recordpress 135 kg
Al bij al vind ik mijn vp nog goed meevallen, ik zie er sommige met hetzelfde vp maar met een veel lager gewichtEet als een Euhm... Zwijn
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment