Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
2230 250g kwark
30g noten TOTAAL: 291Kcal, 30g eiwit, 14g KH, 12g vet
Alles totaal: 1614 Kcal, 150g eiwit, 158 KH, 45g vet
Volgens jouw berekeningen moest ik hebben:
1616 Kcal, 158g eiwit, 126g KH en 50g vet.
Zit iets boven mn koolhydraten, maar is dat erg?
Ik weet dat je geen fan bent van zuivel en dextrose maar het heeft me tot nu toe goed geholpen( ben begonnen met een vetpercentage van 22% en ben nu op 12.9%)
Train 3x kracht in de week en boks 2 keer in de week, daarnaast nog 3x HIIT op niet trainingsdagen.
Eeum ik denk dat 1600 kcal echt wel veel te weinig is... Ik ken nu wel je stats niet, maar aangezien dit al richting crashdieet gaat voor vrouwen, zit je te laag denk ik
The only way to make your dreams come true is WAKING UP
je woog 72 kilo toen je jeaanmelde. .als je nu inmiddels zoveel % naar benende bent moet je ook flink wat kilo;s kwijtzijn. denk dat cutten niet echt verder zin heeft voor je. . clean bulk lijkt me beter
Vond het zelf ook al weinig, maar heb het gewoon gedaan volgens de berekeningen van punani, ik cutte zelf altijd op 1900 (400kcal onder behoefte), daarom dacht ik dat ik het beter ff kon navragen aan de starter van de berekening "
Clean bulk is bijna zover, maar no gff doorgaan. Ik zie nu al 4 van de 6 abs en wil dat eerst ff afmaken alvorens ik clean ga bulke snap je, dus cutte is nog niet zinloos denk
Hallo
als ik dit intoets 42x2x16-400=944 kcal
ik ben 155cm 42kg en 13 jaar klopt dit dan??
Nee. Je bent te licht voor je lengte en bent nog in de groei.
Pubers moeten niet op dieet tenzij ze op flink overgewicht zitten. Gewoon op je voeding letten en sporten en pas op je 18e ofzo denken aan cutten. Jij moet voldoende eten vanwege alle ontwikkelingen die nog in je lichaam plaats vinden tijdens de puberteit. Als je onder onderhoud gaat eten...geen idee wat er allemaal kan gebeuren.
Als beginner kun je gewoon op onderhoud gaan eten en zware compound oefeningen doen. Verlies je ook vet terwijl je massa ontwikkele.
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
Comment