140 > 100 Kilo Mogelijk???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Coool gedaan die foto Een duidelijk verschil
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

ey mensen het is alweer een tijdje gelede ik ben tot de 120 gekomen en ben nu weer helemaal bijgekomen tot 131 kilo het wil me maar niet lukken ik train me kapot maar de kilos willen er niet af, ik kan het niet opgeven ik moet weer aan de slag echt hard aan de slag

Comment

tja als je blijft eten wat je niet moet eten dan blijf je na een jaar of 2 zitten zonder vooruitgang. Ga je nu wel een keer strikt doen wat je moet om vooruit te komen?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          tja als je blijft eten wat je niet moet eten dan blijf je na een jaar of 2 zitten zonder vooruitgang. Ga je nu wel een keer strikt doen wat je moet om vooruit te komen?
          Ik heb ook veel problemen via huis en de justitie en al dat soort dingen door de stress en problemen is het bijna onmogelijk om mijn best te doen tijdens mijn training, maar ik begin er vanaf vandaag gelijk weer aan, straks ff 6 km rennen en wat krachttraining !

Comment

rennen moet jouw gewicht is ideaal om je knie gewrichten te verzieken. crosstrainer is beter voorlopig.

Comment

Je kan beter aan de gewichten gaan hangen dan hardlopen want dan vernietig je knieen maar zie al dat de post boven me dat verteld heeft.

eten is toch heel belangrijk anders heeft het weinig zin.
              Calisthenics / Street workout

Comment

Denk ook dat je met meer krachttraining meer bereikt dan uurtje cardio.
                Doormiddel van krachttraining bouw je kcal verbranders op, kost tijd maar geduld is een schone zaak.
                Kost ook veel tijd om dat gewicht aan te komen, verwacht dan niet dat al dat jaren aankomen in paar maandjes weg is.

Zoals al gezegd was, elke kg spiermassa erbij verbrand je 50kcal per dag, schiet lekker op.

Cardio is steeds op het moment/dag zelf, spiermassa je hele leven.

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                  Denk ook dat je met meer krachttraining meer bereikt dan uurtje cardio.

Ligt aan de intensiteit van training.
                  Als je als beginner krachtraining gaat doen zal je naar mijn mening minder kcal verbranden als dat je cardio gaat doen.

Waarom?
                  Hartslag zal lager liggen bij een beginner die krachtraining doet.
                  Cardio bij een beginner zal de hartslag vrij snel omhoog gaan.
                  Hartslag hoog is kcal verbranden.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

In het begin gaat het allemaal veel harder omdat een groter lijf veel verbruikt, put daar kracht en motivatie uit!...

Comment

Loop nu naar je keuken, trek je keukenkasten open en smijt alle chocola, snoep en dat soort troep in de prullenbak, loop dan naar je ijskast, trek ook die open en smijt al je volle melk, limonades witte sauzen ook in de prullenbak. Pak nu een nieuwe vuilniszak want deze is waarschijnlijk vol. Loop nu naar je vriezer, trek hem open en smijt alle patat voor de frituur en bakken ijs in de prullenbak.

gooi de 2 vuilniszakken met troep in de container.

vreet je nu vol met wortels, ren(fietsen beter voor de knietjes) naar de eco-winkel of zoiets, koop brinta, magere melk groente, kiwis, superonwijs volkorenbrood, de ubermagerste kalkoenfilet, zilvervliesrijst en kip.

Zaterdag als de melkboer komt, geef je hem zijn kratten bier terug. hij is dan misschien zijn beste klant kwijt, maar voor jou is het voorlopig GEEN alcohol.

Als je heel eerlijk bent tegenover jezelf, dan weet je ook wel dat je teveel hebt gevreten en gezopen, tenzij je een wonderlichaam hebt.

vertel ons nu PRECIES wat je eet en wees eerlijk, anders kunnen we je niet helpen.
                      Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Vind het wel zonde hoor, je was al aan het dalen... Maar je weet best dat je dat zelf doet.. Ergens heeft Peso wel gelijk, pleur alles weg en maak n goede start..... Dit is zonde van de tijd en energie die je er al hebt ingestoken, je had al n heel eind op weg kunnen zijn.... Hard trainen alleen helpt je niet, let op je voer.....

Comment

helemaal eens met peso!
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Goed dat ik toch geen steigerbouwer ben geworden

Voedingsschema maken, zeker als je 131kg weegt en niet af KAN vallen.

Wat nu zo moeilijk is wordt alleen maar moeilijker 130->120 is makkelijker per kg dan doorknallen naar 110->100 dus er staat je genoeg te wachten

Succes
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              Ligt aan de intensiteit van training.
                              Als je als beginner krachtraining gaat doen zal je naar mijn mening minder kcal verbranden als dat je cardio gaat doen.

Waarom?
                              Hartslag zal lager liggen bij een beginner die krachtraining doet.
                              Cardio bij een beginner zal de hartslag vrij snel omhoog gaan.
                              Hartslag hoog is kcal verbranden.
                              Ja daar heb je gelijk in, maar je moet toch een x spiermassa trainen... later veel voordeel mee.. marja kost ff tijd.
                              Of je moet 1u kracht doen en dan cardio erbij...zonde als je kracht minder doet voor cardio.. marja weet niet hoelang hij bezig wil zijn.

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                                Ja daar heb je gelijk in, maar je moet toch een x spiermassa trainen... later veel voordeel mee.. marja kost ff tijd.
                                Of je moet 1u kracht doen en dan cardio erbij...zonde als je kracht minder doet voor cardio.. marja weet niet hoelang hij bezig wil zijn.
                                Is allemaal irrelevant, hij zal gewoon beter moeten gaan eten
                                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X