Coool gedaan die foto Een duidelijk verschil
140 > 100 Kilo Mogelijk???
Collapse
X
-
ey mensen het is alweer een tijdje gelede ik ben tot de 120 gekomen en ben nu weer helemaal bijgekomen tot 131 kilo het wil me maar niet lukken ik train me kapot maar de kilos willen er niet af, ik kan het niet opgeven ik moet weer aan de slag echt hard aan de slag
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Posttja als je blijft eten wat je niet moet eten dan blijf je na een jaar of 2 zitten zonder vooruitgang. Ga je nu wel een keer strikt doen wat je moet om vooruit te komen?
Comment
-
Denk ook dat je met meer krachttraining meer bereikt dan uurtje cardio.
Doormiddel van krachttraining bouw je kcal verbranders op, kost tijd maar geduld is een schone zaak.
Kost ook veel tijd om dat gewicht aan te komen, verwacht dan niet dat al dat jaren aankomen in paar maandjes weg is.
Zoals al gezegd was, elke kg spiermassa erbij verbrand je 50kcal per dag, schiet lekker op.
Cardio is steeds op het moment/dag zelf, spiermassa je hele leven.
Comment
-
Originally posted by DeRakker View PostDenk ook dat je met meer krachttraining meer bereikt dan uurtje cardio.
Ligt aan de intensiteit van training.
Als je als beginner krachtraining gaat doen zal je naar mijn mening minder kcal verbranden als dat je cardio gaat doen.
Waarom?
Hartslag zal lager liggen bij een beginner die krachtraining doet.
Cardio bij een beginner zal de hartslag vrij snel omhoog gaan.
Hartslag hoog is kcal verbranden.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Loop nu naar je keuken, trek je keukenkasten open en smijt alle chocola, snoep en dat soort troep in de prullenbak, loop dan naar je ijskast, trek ook die open en smijt al je volle melk, limonades witte sauzen ook in de prullenbak. Pak nu een nieuwe vuilniszak want deze is waarschijnlijk vol. Loop nu naar je vriezer, trek hem open en smijt alle patat voor de frituur en bakken ijs in de prullenbak.
gooi de 2 vuilniszakken met troep in de container.
vreet je nu vol met wortels, ren(fietsen beter voor de knietjes) naar de eco-winkel of zoiets, koop brinta, magere melk groente, kiwis, superonwijs volkorenbrood, de ubermagerste kalkoenfilet, zilvervliesrijst en kip.
Zaterdag als de melkboer komt, geef je hem zijn kratten bier terug. hij is dan misschien zijn beste klant kwijt, maar voor jou is het voorlopig GEEN alcohol.
Als je heel eerlijk bent tegenover jezelf, dan weet je ook wel dat je teveel hebt gevreten en gezopen, tenzij je een wonderlichaam hebt.
vertel ons nu PRECIES wat je eet en wees eerlijk, anders kunnen we je niet helpen.Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal
Comment
-
Vind het wel zonde hoor, je was al aan het dalen... Maar je weet best dat je dat zelf doet.. Ergens heeft Peso wel gelijk, pleur alles weg en maak n goede start..... Dit is zonde van de tijd en energie die je er al hebt ingestoken, je had al n heel eind op weg kunnen zijn.... Hard trainen alleen helpt je niet, let op je voer.....
Comment
-
Goed dat ik toch geen steigerbouwer ben geworden
Voedingsschema maken, zeker als je 131kg weegt en niet af KAN vallen.
Wat nu zo moeilijk is wordt alleen maar moeilijker 130->120 is makkelijker per kg dan doorknallen naar 110->100 dus er staat je genoeg te wachten
SuccesThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostLigt aan de intensiteit van training.
Als je als beginner krachtraining gaat doen zal je naar mijn mening minder kcal verbranden als dat je cardio gaat doen.
Waarom?
Hartslag zal lager liggen bij een beginner die krachtraining doet.
Cardio bij een beginner zal de hartslag vrij snel omhoog gaan.
Hartslag hoog is kcal verbranden.
Of je moet 1u kracht doen en dan cardio erbij...zonde als je kracht minder doet voor cardio.. marja weet niet hoelang hij bezig wil zijn.
Comment
-
Originally posted by DeRakker View PostJa daar heb je gelijk in, maar je moet toch een x spiermassa trainen... later veel voordeel mee.. marja kost ff tijd.
Of je moet 1u kracht doen en dan cardio erbij...zonde als je kracht minder doet voor cardio.. marja weet niet hoelang hij bezig wil zijn.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment