Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
kracht training en cardio en/of HIIT
zwaar en intensief. Hoog tempo, korte pauzes en doorknallen. Op tempo dat je redt natuurlijk.
Dus KT met zware gewichten en tempo in de oefeningen, daarna wat cardio doen. KT45 minuten en cardio 20/30 minuten intensief met interval.
Nog paar keer per week HIIT cardio en/of fietsen.
Gegarandeerd dat je er super uitziet in vrij korte tijd. Wel goed eten anders redt je het niet, die hoge intensiteit.
Als je dus te laag gaat in calorieinname dan gaat het niet zo makkelijk lukken.
Hoogwaardige voeding eten, voldoende eiwitten en vetten.
Het zal je zeker gaan lukken.
Thanks, even proberen en binnen een paar weken geef ik antwoord hier op.
Ik hoop dat het zal lukken, thanks voor alles
Bigz, wat ik deed is hard zijn voor jezelf en veel water drinken maar discipline vooral dat is ook belangrijk als je verder wilt ontwikkelen in bodybuilding eventueel,discipline is belangrijk in het dagelijkse leven van werk tot hobby !
Dat is het nou juist, soms ben ik o zo gemotiveerd dat ik het echt vol houd maar meestal is het weer aan de slappe kantje.
bigzzz, je hebt ons nog steeds niet laten weten wat je eetschema is.
Misschien eet je nog steeds te weinig of gaat het daar fout en beland je zo weer bij de 130.
Want je bent nu weer bij de 120, supergoed. Maar je wilt meer afvallen.
Misschien heb je wel je metabolisme zodanig verkracht met te weinig eten, wat iedereeen doet die er niet zoveel verstand van heeft als ze gaan afvallen, dat je niet meer afvalt en erger nog, straks kilos aankomt.
Dus doe het eens goed en post hier je voedingsschema, wat je preceis eet om de 2-3 uur en hoeveel gram en totaal kcal's. Dan kunnen we je makkelijk aan de 100 kg helpen
Om eerlijk te zijn, heb ik geen eetschema, en je zult mij op dit gebied uitlachen, maar het feit dat ik het niet heb is omdat ik er echt letterlijk niks van begrijp.
Ik wil zo graag naar de 100 komen ben al zo lang bezig maar het blijft maar niet lukken, na de 120 gaat het niet verder, misschien moet ik het helemaal anders aanpakken, maar wat is anders? tsjah, 1 groot dilemma in mijn leven
Dat is het nou juist, soms ben ik o zo gemotiveerd dat ik het echt vol houd maar meestal is het weer aan de slappe kantje.
Om eerlijk te zijn, heb ik geen eetschema, en je zult mij op dit gebied uitlachen, maar het feit dat ik het niet heb is omdat ik er echt letterlijk niks van begrijp.
Ik wil zo graag naar de 100 komen ben al zo lang bezig maar het blijft maar niet lukken, na de 120 gaat het niet verder, misschien moet ik het helemaal anders aanpakken, maar wat is anders? tsjah, 1 groot dilemma in mijn leven
ja dat is dus het grote probleem, je hebt geen eetschema, heb je al ooit de stickys gelezen? Daar staat nochtans alles in.
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs. Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
hehe, indeed ben je al doorgestuurd naar de stickys? Want normaal lees ik dit altijd t eerst op de 1e pagina als een beginner vragen komt stellen. Doe je ondertussen ook gewoon aan voldoende krachttraining?
Misschien stel ik nu vragen die al beantwoord zijn, maar heb geen zin om alle paginas door te kieken.
EN STEL EEN VOEDINGSCHEMA OP!!
I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking
GAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTT je bent hier al 2 jaar mee bezig dit is echt belachelijk. Ik ben echt boos aan het worden, hoe kan je zo laks zijn met iets dat je ZOVEEL uitmaakt?
Als je het niet begrijpt ga er dan achteraan en zoek het uit.
maar ga niet hier lopen klagen dat het niet lukt, dan ben je liever lui dan moe.
kom niet terug voordat je het begrijpt
Dat is al een ruime 2 jaar. Je kan dan vinden dat maxime overdrijft.. echter, is die mening dan niet terecht imo. TS wil het blijkbaar toch niet zo graag als dat hij denkt..
Dan zul je er toch een moeten opstellen, want zo kom je niet verder...
Bigz, je zegt dat je geen voedingsschema hebt omdat je niet begrijpt hoe dat moet. Kan je ons dan als voorbeeld het overzicht geven van wat je op een dag eet en drinkt? Dan krijgen we een beter beeld van het soort dingen en de hoeveelheid die je eet. Misschien dat je dan tips krijgt over hoe het beter zou kunnen.
Hou je aan het trainingsschema wat ze zeggen. Hou je aan het berekende voedinssschema. geeft 650 dollar uit aan alles. En houdt je strikt aan alles de komende 6 weken. en dan heb je alle resultaten die je maar wilt.
als je het dan nog niet lukt...geeft het dan maar op.
Alles gaat luken deze keer, jij gaat naar je doel daar zorgen wij voor met advies, alleen, jij moet het doen.
Als je het maken en uitzoeken voor een voedignschema totaal niet begrijpt, tja dat kan.
Echt moeilijk is het niet.
Je kan een paar al bestaande schema's nemen. Daarin staat wat men eet of wil eten perdag inclusief de caloriën van wat men eet.
Bij een bw van 120 zal je normaal op 3600cal moeten zitten om te groeien.
Maar ik weet niet hoe hoog je bf is en wat precies je doel is.
Ik had het al over hoog intensief trainen en als cardio HIIT doen, als je dat strikt gaat doen dan kom je er met 3500cal gemiddeld ook.
Je zal bf verliezen en de spieren krijgen voldoende voeding om te herstellen en groeien.
Als de intensiteit van de trainingen niet hoog genoeg is dan zal je veel minder vetverbranden, dus om meer vet te verbranden zal je dus in calorietjes moeten zakken.
Je kan dan rustig 500 zakken om te beginnen, dus zit je op 3000cal per dag.
Dus,
Stel je doelen duidelijk voor jezelf en weet wat je er voor wil doen.
Zoek wat voedingschema's en maak er 1 voor jezelf aan de hand van voorbeelden.
Maak ook een strikt trainingschema met krachttraining en werk met hoge gewichten en hoogintens, vlot achterelkaar de oefeningen doen. Geef in elke oefening alles wat je hebt. In 45 minuten moet je klaar zijn. daarna afwisselen, de ene keer normaal cardio wel lekker uptempo, en de andere keer doe je HIIT, maar wel echt zeer hoog intensief.
Als je traint, eet en rust als een topsporter zal je een lichaam krijgen als van een topsporter.
It's all up to you.
succes.
ps, Falstyr kan nog wel een leuk schema maken met veel zware compounds en synergisten oefeningen en wat isolerende oefeningen waarop je gegarandeerd zal groeien en fatburnen.
Maar de eerste aanzet van het schema moet van jezelf komen.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment