Mijn cutschema!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Valentino View Post
    Hij is nu zo goed als klaar, ga er morgen mee beginnen!

brinta zonder melk? en je shake is die ook op waterbasis?
    verder nette layout! ziet er goed uit..wat ik me dan altijd afvraag hoe iemand de tijd heeft tussen de middag om vis klaar te maken ( geen school/werk)rond dat tijdstip?

Comment

Originally posted by grain View Post
      verder nette layout! ziet er goed uit..wat ik me dan altijd afvraag hoe iemand de tijd heeft tussen de middag om vis klaar te maken ( geen school/werk)rond dat tijdstip?
      Ik doe de brinta/whey bij elkaar en dan gewoon water erbij, even staafmixer erdoor en klaar is kees. En over die vis, die doe ik gewoon in de magnetron

Comment

Originally posted by grain View Post
        Uhm...je kookt alles 1x in de week en doet het in bakjes? Dan is het simpelweg even opwarmen en klaar.

Brinta zonder melk...het is een cut schema dus niet zo vreemd.

Comment

Het smaakt wel ontzettend goor, brinta op waterbasis.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Valt mee. Het is wennen, maar als je nog wat whey er door doet is het goed te doen.

Comment

Nou ik heb het een tijdje geprobeerd maar gebruik toch liever magere melk.

Comment

Zo gruwelijjk veel extra calorieeen geeft magere melk nou ook weer niet toch? Ik bedoel, water levert 0, maar ik vind 35 kcal per 100 ml nou ook weer niet zo schokkend. Bovendien levert de melk ook weer extra calcium en eiwitten.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Ieder zijn voorkeur. Zolang het qua ew/kh in je eetschema past heb ik het er ook liever in, maar zou het niet erg vinden als het er uit ligt. Maar goed calcium schijnt volgens een onderzoek te assisteren bij verbranding en vind het op zich wel mee vallen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X