Hey mensjes
Sinds een aantal maanden heb ik hier al het forum gelezen en sinds een maand ongeveer ook aangesloten.
Graag zou ik wat willen afvallen en strakker worden.
Nadat ik de topic "cutten" had gelezen, dacht ik nu ga ik ook het aantal calorieën wat ik nodig heb eens uitrekenen.
Aan de hand van de voedingscalculator kwam ik uit op 2600 Kcal. Wat mij nogal veel leek maarja.
Blijkbaar ben ik dus mijn hele leven lang al aant cutten.
Als ik dagelijks uitreken wat ik eet, kom ik uit op +- 1100 Kcal.
Zit dus een paar honderden kcal onder mijn onderhoud.
Ik heb het aantal calorieën dus maar geleidelijk aan verhoogd (4 weken) naar +- 1300 kcal, en dit door middel van meer eiwitten te eten. ('s morgens: magere kwark en voor slapen gaan)
Spijtig genoeg heb ik nu juist het omgekeerde effect. Ben op 1 maand al zeker 2.5 kg bijgekomen.
Heeft iemand hier nog last van gehad of enige ervaring?
Groetjes
Sinds een aantal maanden heb ik hier al het forum gelezen en sinds een maand ongeveer ook aangesloten.
Graag zou ik wat willen afvallen en strakker worden.
Nadat ik de topic "cutten" had gelezen, dacht ik nu ga ik ook het aantal calorieën wat ik nodig heb eens uitrekenen.
Aan de hand van de voedingscalculator kwam ik uit op 2600 Kcal. Wat mij nogal veel leek maarja.
Blijkbaar ben ik dus mijn hele leven lang al aant cutten.
Als ik dagelijks uitreken wat ik eet, kom ik uit op +- 1100 Kcal.
Zit dus een paar honderden kcal onder mijn onderhoud.
Ik heb het aantal calorieën dus maar geleidelijk aan verhoogd (4 weken) naar +- 1300 kcal, en dit door middel van meer eiwitten te eten. ('s morgens: magere kwark en voor slapen gaan)
Spijtig genoeg heb ik nu juist het omgekeerde effect. Ben op 1 maand al zeker 2.5 kg bijgekomen.
Heeft iemand hier nog last van gehad of enige ervaring?
Groetjes
Comment