Ketosis Dieet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ketosis Dieet

Gegroet allemaal,

iemand eenig ervaring met het ketosis dieet,
    zit er nu al 4 weken op..and i have to say..I LOVE IT!!!

het is nog eens goedkoop ook

begon met 82kilo 20% vet (afgerond)
    en ik ben nu 79.8 11.9% vet

voor mensen die geintereseerd zijn ik hou voor mezelf een logje bij (heel erg extreem, weeg elke gram dat ik eet)

In 4 weken van 20% naar 11% BF? Doe je wel heel erg extreem goed.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      In 4 weken van 20% naar 11% BF? Doe je wel heel erg extreem goed.
      probeer zo me log te posten...zit nog 2 weken aan data die ik erin moet verwerken..

tot nu gaat het snel met vet verbanden ben vanplan volgendweek maandag met ECA stack te beginnen me doel is tussen 6-8% vat te komen in 12 -14 weken

Comment

klinkt interessant
        Het wordt weer zomer

Comment

kan er weinig over vinden, wat is het precies?
          Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

ketosis dieet ook wel keto diet genoemd

haal je alle je energie uit vet...dus veel vet eten = veel vet verbranden (raar maar waar)

klein voorbeeld ik zit op een dag nog niet op 15gr koolydraten maar wel rond de 150gr vet,
            ik eet dan 1920 calorien ong op een dag

dieet is orspronkelijk bedoelt voor mensen met epelepschie (wat een moeilijk wordt)

maar schijnt dat het heel effectief is voor cutten door het te behouden van je spiermassa (check me stats in de opening post)

na einde van je week krijg je anderehalfe dag voor je refeed dan is vet en koolydraten vice versa

dit is allemaal kort kort uitgelecht

als er mensen zijn die graag meer info willen hebben wil ik graag uitleggen

Comment

kan je een voorbeeld geven van een voedselschema?
              Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

ketosis dieet ook wel keto diet genoemd

haal je alle je energie uit vet...dus veel vet eten = veel vet verbranden (raar maar waar)

waardoor je lever dan ketonen gaan produceren. Door weining koolydraten te eten neem je lichaam dan ook weining tot geen glucose up (stof die ook naar je hersenen gestuurd wordt voor normale functie, aangezien je die dan niet hebt gaat je lichaam implaats van glucose ketonen gebruiken)

wij hebben altijd geleerd door vet te eten wordt je dik. Maar gelukkig weten de meesten onder ons dat door teveel eten van koolydraten je dikt wordt (en zeker een dodelijke combinatie veel carbs en fats)

klein voorbeeld ik zit op een dag nog niet op 15gr koolydraten soms zelf op 4gr maar wel rond de 150gr vet, en 140gr proteine
                ik eet dan 1920 calorien ong op een dag

dieet is orspronkelijk bedoelt voor mensen met epelepschie (wat een moeilijk wordt)
                maar schijnt dat het heel effectief is voor cutten door het te behouden van je spiermassa (check me stats in de opening post)

na einde van je week krijg je anderehalfe dag voor je refeed dan is vet en koolydraten vice versa en kan je je glucose reserves weer aanvullen
                dit is allemaal kort kort KORT KORT!! uitgelecht (niet oordelen hierop)
                als er mensen zijn die graag meer info willen hebben wil ik graag uitleggen

Comment

Originally posted by numbro2 View Post
                  kan je een voorbeeld geven van een voedselschema?

sorry het is 2x gepost donny why

ik heb een klein screenshot van me voedingschema genomen

zoals je ziet ben ik extream bezig en weeg ik alles dat ik eet
                  maar rond het wel af op hele getallen (zo cheat ik me lichaam zeg maar (positief))

is een screen van de eerste 4 maaltijden van de eerste week (moest die week rustig afbouwen en me kcal langzaam verlagen)

http://i27.tinypic.com/149qef9.jpg

Comment

Ja is ook het dieet waar Christian Thibeaudeau altijd vol van is. Zeer interessant dieet.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

was in het begin ook beetje bang dervoor..al dat vet eten..na maanden research gedaan te hebben...

heb ik zo een spijt dat ik niet eerder aan dit dieet begonnen ben..zit er zelf over na te denken om zo lang mogelijk op dit dieet te blijven (ja het is mogelijk om te bulken in keto dieet)

moet wel zeggen dat de eerst 2 dagen WIERD WAREN!!!
                      je lichaam moet er echt aan wennen

Comment

Voor degene die meer willen weten hebben we op Bodynet er zelfs een boek over beschikbaar gesteld. http://forum.bodynet.nl/links/27325-e-boeken.html

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                          Gegroet allemaal,

iemand eenig ervaring met het ketosis dieet,
                          zit er nu al 4 weken op..and i have to say..I LOVE IT!!!

het is nog eens goedkoop ook

begon met 82kilo 20% vet (afgerond)
                          en ik ben nu 79.8 11.9% vet

voor mensen die geintereseerd zijn ik hou voor mezelf een logje bij (heel erg extreem, weeg elke gram dat ik eet)
                          Wacht, ik snap hier dus geen kloten van, zenne.

4 wkn geleden woog je 82 kilo bij 20%. Oftwel 82-0,2*82kg vet= 65.6 kg vetvrije massa.

Nu 4 weken later weeg je 79.8 kilo bij 11.9%. Oftwel 79.8 - 0,119*79.8kg = 70.31 kg vetvrije massa.

Je wilt dus zeggen dat je in 4 weken 4.6 kg aan vetvrije massa bent aangekomen.

En 16.4 - 9.49kg = 6.9 kg aan vet hebt verloren???

Kan dat werkelijk waar niet geloven! Pics???

Grtz

Comment

Ik ben ook wel benieuwd.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik ga nu trainen..

als ik bex bent maak ik wat foto's

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X