Originally posted by de sterkste ophaler
View Post
Ketosis Dieet
Collapse
X
-
hahah droger worden zeker....let niet op me keuken was vanplan het te gaan blurren maar dacht mensen gaa denken dat ik photoshopte
heb vandaag eindelijk me handen op een iets accurate BF meter kunnen zette en inderdaad geen 11.8 maar 13.1 BF maar tog van 20 naar 13 in 4.5 vind ik wel wat ^^
ook heb ik cardio gedaan op een lege maag (heerlijk) en maar liefst 659.nogwat (op de teller) kcal verband dat is letterlijk 1de van me dagelijkse behoefte
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Posthahah droger worden zeker....let niet op me keuken was vanplan het te gaan blurren maar dacht mensen gaa denken dat ik photoshopte
heb vandaag eindelijk me handen op een iets accurate BF meter kunnen zette en inderdaad geen 11.8 maar 13.1 BF maar tog van 20 naar 13 in 4.5 vind ik wel wat ^^
ook heb ik cardio gedaan op een lege maag (heerlijk) en maar liefst 659.nogwat (op de teller) kcal verband dat is letterlijk 1de van me dagelijkse behoefte
Kijk, dat zijn mooie prestaties. 13,1 is een mooi BF. Toch dacht ik dat je rond de 15% zat toen ik je foto bekeek, maar dat kan ook de belichting zijn. Hoe vaak per week deed je cardio op een lege maag?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
hou het meestal op 1x in de week MAX 2keer
en elke vrijdag een full body depulation workout en ik heb gekozen voor 300 schema (damn wat is die zwaar)
met dit dieet is teveel cardio niet toegestaan en een HIIT is ook niet toegestaan. je mag het wel doen maar met mate (dan denk ik hoe moe zal mate nu wel niet zijn )
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostUiteraard mag je die link plaatsen.
dit topic geeft heel heel heel erg veel info over ketosis dieet
Step By Step Keto Diet Plan! - Bodybuilding.com Forums
er is een member die eileen daar let goed op der post Zit is al 7 jaren aan keto. Het is zeer leerzaam
Comment
-
Bij deze me xls log
zoals je gaat merken staat alles in het engels (en gebroken engels omdat ik bepaalde namen niet weet)
het rekenwerk (voedingsbehoeftes) heb ik in lbs gedaan implaats van kg
omdat ik het op de lbs manier geleerd hebt (meeste artikels zijn altijd in het engels)
wat je ook gaat merken is dat ik alles weeg
Schema is nog niet afgewerkt
week 4 en begin 5 moet nog erin komen
mijn progressie moet er nog in komen
en me trainingschema moet verder afgewerkt worden
laat mij idd weten wat je van vindtAttached Files
Comment
-
ik moest zeggen 'wat ik er van vind'. Ik reageerde daar wat vreemd op idd, sorry
Ik bedoelde dus te zeggen dat ik er geen mening over kan vormen omdat dit het eerste ckd-eetschema is wat ik ooit heb gezien. Echter interessant vind ik het wel!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment