cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Misterfit View Post
    is ook zo, alleen eiwitten nuttigen is goed voor het slapen gaan, maar voor de rest moet je naast eiwitten ook kh en vetten binnen krijgen.
    tijdens het cutten probeer je je koolhydraten en vetten zoveel mogelijk te beperken.....vetten wat mindere mate, vooral koolhydraten moet je beperken...

Comment

Originally posted by Mattroid View Post
      Je moet je eiwitten toch verdelen over alle maaltijden? Alleen na het trainen lijken me eiwitrijke maaltijden geoorloofd...
      je hoort ook je eiwitten te verdelen over de gehele dag, wat ik probeer te zeggen is, dat je ook een maaltijd kunt nemen, waarbij je geen koolhydraten of vetten bij inneemt, maar alleen maar eiwitten..

Comment

Originally posted by cojones View Post
        tijdens het cutten probeer je je koolhydraten en vetten zoveel mogelijk te beperken.....vetten wat mindere mate, vooral koolhydraten moet je beperken...
        Wel belangrijk is na een dagje cardio (of trainen, natuurlijk) (totaal 45/50 min.) koolhydraten te eten om vetverbranding te stimuleren.

Originally posted by cojones View Post
        je hoort ook je eiwitten te verdelen over de gehele dag, wat ik probeer te zeggen is, dat je ook een maaltijd kunt nemen, waarbij je geen koolhydraten of vetten bij inneemt, maar alleen maar eiwitten..
        Om toch op je dagelijkse behoefte eiwitten te komen? Wat eet je dan?
        "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X