Smal gezicht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Smal gezicht

Hallo allemaal,

Ik ben een tijd, alweer een jaar geleden, begonnen met fanatiek te sporten om af te vallen. Nu ren ik gemiddeld 3x 10 km per week. Ik ben een stuk afgevallen maar wat ik het minste vind is dat mijn gezicht enorm smal is geworden....

Is het nou zo dat je met hardlopen dit sneller krijgt? Of is het nou in het algemeen zo dat dit met afvallen gebeurd? Kan je het voorkomen? Waar het mij om ging is af te vallen rondom de buik, niet rondom mijn gezicht

Waarschijnlijk zal ik me hierbij moeten neerleggen, maar wellicht zijn er ook tips of trucs om te voorkomen dat je rondom je gezicht aftvalt...

is genetisch bepaald, kun je niets aan doen,

Comment

Enige wat je daartegen kunt doen is gaan kuren met flink aromatiserende middelen en zo een plofkop krijgen en weer vetter worden. Geen van beide zou ik je aanraden, dus is niks tegen te doen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

niets aan te doen, behalve wat proberen aan te komen denk ik, mijn vader is ook een partij afgevallen, en lijkt nu meteen stuk ouder. door zijn magere kop

Comment

Ok, nu komt er misschien aan reactie met een voor de meesten hier een iets té vrouwelijke insteek, maar ik doe het lekker toch:

Zoals hierboven gezegd is er niks aan te doen. Je kan wel met behulp van kapsel en kleding heel veel doen om je gezicht boller te laten lijken. Ben je er niet van af, maar valt het wel minder op.

Excuses voor dit niet-met-sport-of-fysiek-te-maken-hebbende-antwoord maar misschien heb je er wat aan.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik heb ook een tip: Accepteer je nieuwe ik als je in de spiegel kijkt. Want die nieuwe ik is gezonder
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Dank voor al jullie reacties !

Ik denk dat ' acceptatie ' idd de beste remedie is !

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                Ok, nu komt er misschien aan reactie met een voor de meesten hier een iets té vrouwelijke insteek, maar ik doe het lekker toch:

Zoals hierboven gezegd is er niks aan te doen. Je kan wel met behulp van kapsel en kleding heel veel doen om je gezicht boller te laten lijken. Ben je er niet van af, maar valt het wel minder op.

Excuses voor dit niet-met-sport-of-fysiek-te-maken-hebbende-antwoord maar misschien heb je er wat aan.
                Ik vind het een mooie tip hoor, had er zelf niet eens aan gedacht.

@ ts
                Het lichaam kiest zelf waar het het vet vandaan haald, bij veel mensen is dit als eerste het gezicht.
                Who's the Chef

Comment

@ Pinada

Leuk zo'n kapsel tip...heb ik daar wat aan??

Comment

tuulk... je laatste pluizen laten groeien en dr een bolletje van maken ofzo
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                      tuulk... je laatste pluizen laten groeien en dr een bolletje van maken ofzo
                      Er valt bij mij nie zoveel te pluizen kerel

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Er valt bij mij nie zoveel te pluizen kerel
                        Een wollig stukje afro.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Een wollig stukje afro.
                          Heb ik op mn hoofd
                          "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Hou je wangen gewoon bol en adem via je neus veel succes
                            Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              @ Pinada

Leuk zo'n kapsel tip...heb ik daar wat aan??

misschien kun je wat doen met de richting waarin je vaseline op je hoofd smeert?
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X