Afslanken en Fitnessen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou die stracciatella kwark lekker laten staan en de volgende keer een bak magere kwark meenemen. Waarom? Die kwark die je nu hebt zit in vergelijking met magere kwark te weinig eiwit, te veel suiker en te veel kcal in. En als je begint met die straciatella kwark is dat echt geen opstapje naar gewone kwark hoor, is namelijk een wereld van verschil.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ter vergelijking:

Danio Stracciatella kwark:
      129 kcal, 6 gr eiwit, 16,1 gram koolhydraten waarvan 15,3 gram suikers, 4,5 gram vet per 100 gram

Mijn magere kwark uit mijn hoofd iets van 50 kcal, 11 gram eiwit, klein beetje kh en nog minder vet per 100 gram.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Dit staat er op het etiket;

Halfvolle kwark Stracciattela
        Voedingwaarde per 100gram
        energie 653kj/156kcal
        Eiwit 6,8g, Koolhydraten 16,8g en Vet 6,9g

Staat verder niets vermeld over suikers.

Comment

Suikers zijn simpele koolhydraten. Slimme manier om het verdekt op te stellen door de fabrikant huh? Mensen denken dan snel...ah geen suikers

Comment

Voor je nachtdiensten kun je gewoon 's nachts eten, maakt niet uit. Gaat om wat je over de gehele dag binnen krijgt.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Mijn pa woog 100 kilo, loopt bij een dieetist en is in 3 weken 6 kilo afgevallen.
              Hij loopt 3 keer per week 1 uur "hard"

En eet dit:

Yoghurt (magere) met kellogs als ontbijt

3 boterhammen met kipfilet

Een fruitsalade

'S avonds 1 kipfiletje (100 g) met wat aardappeltjes en groente

'S avonds nog een bak yoghurt (magere)

Als hij trekt heeft pakt hij LU crackertjes (toosjescrackertjes)

Hij mag 2 keer in de week een bakje chips.

Streng dieet maar het werkt wel.
              Hij doet accountantwerk en zit de hele dag in de auto
              Hij wil puur afvallen niks voor spier o.i.d.
              Als je goed verzekerd bent (3 sterren) kun je bij een dieetiste langs gaan en krijg je dit vergoed ( of zowieso kun je er langs gaan )
              Het helpt mn vader erg goed.

Ik vraag me alleen af of hij zich wel energiek voelt aangezien hij niet veel binnenkrijgt.
              Last edited by Rubeltje; 20-07-2009, 21:39.
              "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Noem je dat een streng dieet?
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nou als je gewend bent om veel te snacken lijkt mij dit een streng dieet ja
                  "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Dat is een crash dieet. Alles met dieet in de naam is EVUL en ongezond.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Dat is een crash dieet. Alles met dieet in de naam is EVUL en ongezond.
                      Waarom eigenlijk? Omdat je je spijsvertering in de war gooit ofso?

Comment

Omdat hij heel erg weinig eet. En een hoop is nog steeds suikers wat nu ook niet bepaald bevorderlijk is.
                        Meusli, fruit salade, crackertjes. Neem dan op zijn minst complexe koolhydraten die een minder grote insuline piek geven.

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
                          Waarom eigenlijk? Omdat je je spijsvertering in de war gooit ofso?
                          Geen idee hoeveel kcal je pa hier precies mee binnenkrijgt, maar het is zo op het eerste gezicht bijzonder weinig. En ja, daar mee breng je je stofwisseling mee op zeep.

En dan nog, de producten in dat dieet... bweeuuuh.

Comment

ok thx

Comment

Ok dag 1 jongens hahaha (nee wees maar niet bang ik ga geen dagboek bijhouden hier).

Vandaag was ik om 13.00 wakker (was pas om 06.30 uur thuis ivm nachtdienst).
                              Ontbijt was een Brinta met honing. Uur later ben ik naar buiten gegaan en naar het fietspad door gelopen (dus niet wandelen), toen overgegaan in ongeveer 50m joggen en daarna overgegaan op ongeveer 100m hardlopen/sprint.
                              Hierna overgegaan op 50m wandelen en uitblazen/op adem komen. dan weer over op 50m joggen, 100m hardlopen/sprinten en weer wandlen en uitblazen/op adem komen.
                              Dit heb ik ongeveer 20 minuten gedaan

Nu ik thuis ben ben ik 4setjes aan het doen van 10 squats en ga daarna nog even mijn buikspieren doen.

straks wanneer het tijd is ga ik een omelet met doperwten klaarmaken en 3 uur later een blik zalfilet eten.
                              Mijn avondeten rond 19.00 uur zal bestaan uit spinazie met 1 aardappel en een gegrilde zalmfilet.

Op mijn werk eet ik mijn kwark op.

Morgen houdt ik zogeod als het zelfde eetpatroon aan en ga dan krachttraining doen ipv rennen.
                              Last edited by DeCestaro; 21-07-2009, 14:21.

Comment

trouwens een sportschool gevonden die 5 min van mij vandaan zit ipv Fit4Free waar ik nu zit.

Hier de link: Wellness Centre Terbregge, Sportschool, LesMilss, Technogym Fitness, Cardiofitness, Aerobics, Sauna, Bodypump, Diplan dieet, Bedrijfsfitness, Fysiotherapie

Je kan hier per 80 weken je contributie betalen en de kosten zijn dan 50 euro. Eenmalig komen er kosten bij van 45 euro en hier krijg je dan een sleutel bij waarop alles geregistreerd word van je trainingen, tijden, gewichten per toestel als ik het goed begrepen heb. ook is deze om je kluis mee te openen waar je je spullen in kan leggen etc.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X