Afslanken en Fitnessen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb het ff opgesomd en naar mijn gevoel is het te weinig :-s
    Ik eet ongeveer om de 3 uur een maaltijd.

Ontbijt:

Brinta met melk en hong voor de smaak.
    Brinta 325Kcal
    Melk 45 Kcal
    Honing onbekend staat er niet op vermeld.

Volkorenbrood met Pindakaas
    Volkorenbrood onbekend Kcal stata niet op de verpakking
    Pindakaas 98 Kcal
    Ik eet hier 4 sneetjes van

Vette vis (Zalm uit blik) 310 Kcal

Lunch
    Omelet met doperwten (ik weet niet of deze caloriën het zelfde van het ei zijn als met een gekookt ei.
    Ei (4st) 290 Kcal
    Doperwten 120 Kcal

Avondeten
    2st aardappelen, Bloemkool en 1 st Kipfilet
    Aardappel ? Kcal
    Bloemkool ? Kcal
    Kipfilet 190 Kcal
    Glas melk 45 Kcal

Schaaltje Pinda's 156 Kcal

Afsluiter
    Kwark met honing
    Kwark 100 Kcal
    Honing onbekend staat niet op de verpakking.

Dit alles bij elkaar opgeteld is 1679 kcal excl. de dingen die ik niet weet hoeveel Kcal het bevat.
    2100 kcal zou ik ongeveer moeten krijgen dus eigenlijk zou ik teveel eten aan Kcal als ik het goed heb.
    Last edited by DeCestaro; 25-07-2009, 18:36.

Comment

1 snee volkoren brood is 75 kcal met 14 gram KH
      En een schaaltje pinda's is al gauw 350 kcal.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

kijk eens in een kcaltabel op het internet, bloemkool is 22 kcal per 100 gram.
        een aardappel gemiddeld 75 a 80 kcal per 100 gram en honing 308 kcal per 100 gram.

Comment

Misschien heb je hier wat aan:
          Snoopy's Calorieëntabel
          Je doet er verstandig aan om van alles wat je eet niet alleen het aantal kcal op te zoeken , maar ook de hoeveelheid (grammen) eiwit, koolhydraten en vetten. De verhouding tussen die drie categorieën is ook van belang voor een gezond eetpatroon.

Succes met het rekenwerk. Het kost wat moeite en tijd maar je leert er een hoop van.
          Last edited by niet_hier; 26-07-2009, 01:45.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by Neproadie View Post
            Volgens mij kunnen wij elkaar de hand schudden. Ik zat ook altijd 's avonds achter de computer met wat vreterij erbij.
            Ben sinds kort weer gaan sporten. minimaal 3 keer in de week 1,5 uur fitness, waarvan 25 minuten cardio (fietsen, interval) en de rest kracht. Ga binnenkort een nieuw schema laten maken, aangezien ik nog wat vaker ga trainen, gaat waarschijnlijk een 4 dagen programma worden, 2x2 dagen verschillende spiergroepen. Bij mij kan er ook nog behoorlijk wat af. Zit nu op de 93 kilo met 25% vet...aardig wat opgespaard in de voorbije jaren dus.
            hehe kben ook zo begonnen kwoog toen 90 ofso toen telkens met dieet werd er ziek van myn trainings schema was bijv. zo ik ging naar fitniss at veel cola en mayo 1 jaar lang maar sinds anderhalve maand gestopt met junkfood enzo en merk dat mijn biceps ook meer uitsteken. k deed toen bijv 3-5 x per week KT meestal met tegenzin maar nu niet meer :P en sinds ik op vakantie ben ga ik na de zomer serieus aan de slag met trainen en afvalle

gr. Baris.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              RPG's merendeels in fantasy setting is mijn forte met af en toe wat RTS games. Denk dat ik de oude command & conquer serie weer eens ga instaleren. Stuk beter dan die shit die EA sports op de markt brengt sinds ze Westwood hebben over genomen.
              hehe kzit al 5 jaar vast aan Conquer online 2.0 vast wel gehoord van dat spel?:P

Comment

Nou ik denk ik laat weer ff wat van me horen aangezien het wer een tijd geleden is dat ik gereageerd heb.

ben nu inmiddels 2 weken aan het fitnessen en gaat goed. De eerste week was erg afzien, veel spierpijn en moest er echt weer ff inkomen.
                Deze week gaat het al een stuk beter en het trainen gaat me nu ook gemakkelijker af dan in de eerste week.

Helaas wel een slechte mededeling.
                Ik had al een hele tijd een bobbel op miujn rug wat waarschijnlijk een lipoom is. dit is een soort gezwel maar is wel goedaardig. Het komt soms wel eens voor dat deze zich gaat hechten aan spierweefsel. Als dit niet het geval is en je hebt er geen last van word deze meestal ook niet verwijderd.
                Sinds dat ik ben gaan trainen, is de lipoom pijn gaan doen en heb dus sterk het vermoeden dat hij aan spierweefsel is gaan hechten.
                Ik maak volgende week een afspraak met mijn dokter om dit te laten bevestigen.
                Als ik gelijk heb betekent dit dus dat ik onder het mes mag om hem te laten verwijderen wat weer inhoudt dat ik dus weer een tijd niet kan trainen om de wond telaten helen.

Is dus mooi klote nuik er net helemaal in begin te komen en het lekker begint te gaan. :-(

Comment

DeCastero ik heb zowel alle posts gezien van je en heb respect voor waar je mee bezig bent.

Niet om je te demotiveren, maar probeer niet te snel af te vallen i.v.m. overtollig vel waar je hele leven mee blijft zitten. Als je nog jong bent trekt het als het goed is recht, maar als je al wat ouder bent kan je het schudden. Volgens mij is 2 a 3 kilo per week al te veel.

Ik zelf ben nu 17 jaar en ben van 90 kg naar 65 gegaan. Nu tijdje bezig met fitniss en 5 kg aangekomen met spieren, maar ik viel dus elke week 3 a 4 kg af en heb hierdoor dus ook overtollig vel. De dietiste zegt dat het bij mij nog recht gaat trekken, maar dit gaat ook 6 a 10 maanden duren

Veel succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X