Ik heb al een paar keer "gecut", maar heb er nooit echt een schema voor gemaakt. Ik ben daarom dus ook nog behoorlijk onervaren op het gebied van cutschema's. Na mijn GVT sessie (over 1,5 week ongeveer) wil ik beginnen met cutten, daarom wil ik even mijn cutschema posten.
Ik weet niet precies hoeveel % bf ik heb. Mijn stats zijn ongeveer:
Lengte: 1.84m
Gewicht: 87.5 kg
BF: 15% (geschat dus)
Ik eet nu tijdens de bulk 4500 kcal. Ik gok dat mijn behoefte zo rond de 3800 kcal ligt.
Schema voor trainingsdagen (3445 kcal)
Schema voor niet-trainingsdagen (3370 kcal) (
Ik wou op de niet trainingsdagen nog wel lager in de koolhydraten, maar vind het behoorlijk lastig om de koolhydraten te vervangen voor andere producten. Om wat meer vet binnen te krijgen, eet ik extra veel pinda's en ook heb ik daarom mayo erbij gedaan (misschien dat ik dit nog kan verhogen, om nog wat extra koolhydraten eruit te krijgen?).
Ik heb ook even voor het gemak het aantal vezels vermeld. Op niet trainingsdagen bestaat ruim 1/3 van de koolhydraten uit vezels.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Houdt je vooral niet in met commentaar (ik kan er tegen en doe er niet moeilijk over)
Ik weet niet precies hoeveel % bf ik heb. Mijn stats zijn ongeveer:
Lengte: 1.84m
Gewicht: 87.5 kg
BF: 15% (geschat dus)
Ik eet nu tijdens de bulk 4500 kcal. Ik gok dat mijn behoefte zo rond de 3800 kcal ligt.
Schema voor trainingsdagen (3445 kcal)
Schema voor niet-trainingsdagen (3370 kcal) (
Ik wou op de niet trainingsdagen nog wel lager in de koolhydraten, maar vind het behoorlijk lastig om de koolhydraten te vervangen voor andere producten. Om wat meer vet binnen te krijgen, eet ik extra veel pinda's en ook heb ik daarom mayo erbij gedaan (misschien dat ik dit nog kan verhogen, om nog wat extra koolhydraten eruit te krijgen?).
Ik heb ook even voor het gemak het aantal vezels vermeld. Op niet trainingsdagen bestaat ruim 1/3 van de koolhydraten uit vezels.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Houdt je vooral niet in met commentaar (ik kan er tegen en doe er niet moeilijk over)
Comment