Misterfits eerste echte cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Heb even gecheckt, maar nochtans zie ik geen zout/natrium/kalium/etc bij ingrediënten staan?

Niet? Ik stond laatst in de supie wat fleskes te vergelijken en zag dat in de cola light toch aardig wat natrium zat...En ice tea light (heb ik hier toevallig staan) 0,05 gram natrium per 100 ml. Kan me niet meer herinneren hoeveel in cola light zat...
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

@ Pinada

In Coca Cola light zit volgens het etiket op de fles geen natrium.. maar wel enkele E nummers. Wat die doen voor je vochtopslag weet ik niet. Vandaar mijn vraag aan professor Atta
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik weet het niet, zag het alleen niet direct bij de ingrediënten staan. Verder heb ik niet gekeken.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Ik weet het niet, zag het alleen niet direct bij de ingrediënten staan. Verder heb ik niet gekeken.
          Hmmm ja ik kan ook niet direct bewijzen dat je van light frisdranken aan zou komen of vocht vast kunt houden. Je kunt het onderzoeken door ze een tijdje te vermijden en daarna je conclusies te trekken.

@ Misterfit

Probeer het iig een tijdje zonder en zie of dat resultaat oplevert Pascal
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Even weer mijn wekelijkse update. Deze week valt me flink tegen.

85.9
            85.9
            85.2
            84.8
            84.7
            84.7
            84.9

gemiddelde: 85.15 kg
            gemiddelde vorige week: 85.13
            verschil -20 gram.

Dit kan haast niet kloppen. Ik vind het raar dat de gewichten van dinsdag en woensdag zo hoog uitvallen. Ik vermoed dat het komt, omdat ik me normaal om 11 uur s ochtends weeg en het dit keer om 7 a 8 uur s ochtends was.
            Als je kijkt naar het laagste van vorige week "84.9 kg" en het laagste nu "84.7 kg" zou het dus maar 200 gram zijn deze week. Het begint dus te stagneren (wat ook niet zo raar is, maar wel jammer)

Buikomvang is nu 83.5 (0.5 cm minder dan vorige week)

Comment

Paar refeed dagen inplannen als je stagneert?
              aantal dagen iets boven behoefte eten werkt bij veel mensen.
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Weer mijn weekelijkse update:

85.9
                85.8
                85.3
                84.9
                84.5
                84.2
                84.2

gemiddelde: 84.97 kg
                vorige week: 85.15
                verschil: 180 gram

Op de een of andere manier is het gewicht aan het begin van de week altijd hoger de laatste tijd en daalt (net als vorige week) dan weer. De eerste twee dagen is, omdat ik me 5 uur vroeger weeg, maar de andere dagen zijn toch allemaal rond 11 uur s ochtends. Ik denk dat ik vanaf nu meer naar de laagste gewichten kijken, dan naar het gemiddelde (al is 180 gram ook wel iets) Ik zal het gemiddelde natuurlijk wel gewoon vermelden.

Laagste gewicht van vorige week was 84.7 kg (2 dagen). Het laagste gewicht van deze week is 84.2 kg (ook 2 dagen). Aangezien ik nu 500 gram lager uitkom in gewicht als vorige week, vermoed ik dat er weer 500 gram af is. Mijn buikomvangen wordt in ieder geval nog steeds kleiner:

- 83.5 cm naar 82.75 cm (0.75 cm eraf)

Comment

wanneer is je refeed? misschien ligt het daaraan dat je gewicht wat hoger ligt begin van de week
                  Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                    wanneer is je refeed? misschien ligt het daaraan dat je gewicht wat hoger ligt begin van de week
                    Iedere maandag, vandaag ook dus. Maar ik had de eerste twee weken geen college en toen was de gewichtstoename er niet tot haast niet en nu ik vroeger opstaat wel dus.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      @ Pinada

In Coca Cola light zit volgens het etiket op de fles geen natrium.. maar wel enkele E nummers. Wat die doen voor je vochtopslag weet ik niet. Vandaar mijn vraag aan professor Atta
                      Hier is een lijst met E nummers : Lijst van E-nummers - Wikipedia

Comment

• Weer even mijn wekelijkse update:

85.4
                        85.3
                        85.1
                        84.4
                        84
                        84.2
                        85.5

gemiddelde nu: 84.84
                        gemiddelde vorige week: 84.97
                        Verschil: 130 gram

Het gaat nu minder hard dan in het begin en ik denk dat ik zometeen (over 2 weken) weer even 2 weken op of iets boven mijn behoefte ga eten.

Nog een kleine opmerking over de laatste meting, ik heb gisteren mijn refeeddag gehouden, in plaats van vandaag, vandaar dat het 85.5 kg is. Denk dat het anders wel 84.2 is geworden. Wat al gauw goed 190 gram van het gemiddelde scheelt. Schat dus mijn verlies deze week op +- 300 gram.

Buikomvang is niet veel gedaalt, van 82.75 naar 82.5 cm.

Comment

• zeer strak bezig

Vol houden en doorknallen

Heb je nog genoeg energie om te trainen ?

Groeten

Dennis

Comment

• Ik heb zeker nog wel genoeg energie om te trainen. De eerste week ben je een beetje duizelig, omdat je nog moet wennen aan de lage koolhydraatinname, daarna gaat alles prima.

Nu gaat het niet meer zo denderend met het afvallen, over 1 week ga ik daarom even 2 weken licht boven onderhoud eten.

Comment

• dat snap ik niet helemaal
                              Je gaat boven ondeehoud zitten om verder af te vallen ?
                              Ik heb er helemaal geen versrand van en ben topics aan het lezen om mijn eige eet schema op te stellen maar snap er nog nix van
                              Maar ik ben aan het lezen heb ook de zomer stiky al gelezen
                              Heb zelf wel meer vet om te verliezen zit op 30% ongeveer dus zou voor mij wel lekker werken denk ik
                              Suc6 in ieders geval en ik heb een hoop geleerd van jou schema daarvoor bedankt

Groeten

Dennis
                              Als mijn schema klaar is zal ik er ook eens ee topic voor openen kunnen ze mij ook meschien wat helpen

Comment

• Nou ik ben nu 8 weken bezig met 500 kcal onder mijn behoefte zitten. Op een gegeven moment schroeft je lichaam de behoefte naar beneden en pas zich dus aan het lage aanbod aan. Was mijn behoefte eerst 3800, is hij nu gedaalt naar de 3300 kcal. Op onderhoud of er een klein beetje boven zitten zorgt ervoor dat de behoefte weer van 3300 naar 3800 kcal gaat en gaat alles daarna weer een stuk sneller.

Refeed dagen/weken zijn heel belangrijk, je kunt niet als maar onder je behoefte blijven eten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X