Scheelt heel veel vocht inderdaad. Ben overigens ook wel benieuwd of je er veel harder uit ziet al, of lijk je echt plat?
Misterfits eerste echte cutschema
Collapse
X
-
Mijn buik ziet er strakker uit en ik kan de middenlijn beter zien. Zie ook een heel klein inhammetje al verschijnen aan de zijkant van mijn buik, maar dat is echt super licht, zit nog wel wat vet op, moet zeker nog wel 2 kg af.
Toen ik een paar dagen geleden nog aan het bulken was, toen leek het s avonds, alsof ik een bierbuikje had (omdat het zo opgeblazen was).
Ik merk nu wel, dat het best zwaar is, zo weinig koolhydraten. Ik heb nu net getraind, en voel me licht misselijk. Het is alles behalve fijn, kijken of ik dit nog lang volhoud.
wat bedoelen jullie precies met "plat"?
Comment
-
Dat je opeens heel iel lijkt. Heb dat zelf heel sterk als ik bijvoorbeeld de dag van tevoren wat gedronken heb. Alle volume is uit je spieren."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Enige wat me opvalt is mijn buik, die er droger uit ziet. Voor de rest ben ik nergens ieler geworden ofzo, zou eerder zeggen dat het gelijk gebleven is of iets strakker eruit ziet (door de buik dus). Ben ook nog maar 4 dagen bezig, dus super veel resultaat verwacht ik nu nog niet.
Krijg trouwens echt de neiging om een goed gevuld glas dextrose te zuipen, zodat ik me wat fitter voel, maja, het is even doorzetten.
Comment
-
Gewoon doorzetten man, trekt wel bij.
Eerste aantal dagen is het wennen, maar na pak 'm beet 3-4 dagen voel je er niet meer veel van..
Tijdens de cut probeer ik altijd mezelf bezig te houden, zodat ik er niet aan denk. Bijv. internet, tv, gamen, etc.
Comment
-
Originally posted by stukput View PostIs dit wel gezond? aangezien je je niet fit voelt.
Had ik al gezegd dat brinta met water echt smerig is? havermout met water is te doen, misschien dat ik de brinta maar eens vervang. Nu moet ik er echt veel water bij doen en het letterlijk drinken.
Comment
-
Net het topic van Gain is pain bekeken en toen hadden ze het over een refeed. Toen dacht ik verrek, laat ik daar eens wat over opzoeken.
Ik wil nu dus eens per week een refeed dag in lassen. Smijt er een hoop vet uit en knal even mijn koolhydraten naar rond de 400 gram.
Mijn vraag is, wat is beter: een refeeddag op een trainingsdag of op een niet trainingsdag. Wat is jullie ervaring, wat werkt het best?
Mij leek het handig om in ieder geval of voor of tijdens de benendag meer koolhydraten te gaan eten, anders ben ik bang dat ik om ga vallen tijdens het squaten.
Mocht ik het op een trainingsdag gaan doen. Dan kan ik in ieder geval weer wat dextrose na de training toevoegen, of niet? En een paar borden havermout extra. Had gelezen dat een verhoogde dosis snelle koolhydraten ook goed is. Misschien ook op andere tijdstippen wat dextrose nemen?
Comment
-
Niet trainingsdag refeed doen, zodat je genoeg energie hebt voor een volgende trainingsdag.
Je kan ook nogal duf worden van ineens veel meer kh eten.
Mijn ervaring heeft me geleid tot de conclusie dat je op je refeed wel flink kan schransen, maar dat is ook meer omdat ik daar dan zin in heb.
Hoop dat je er wat aan hebt.Groeten
Comment
-
Originally posted by Revius View PostNiet trainingsdag refeed doen, zodat je genoeg energie hebt voor een volgende trainingsdag.
Je kan ook nogal duf worden van ineens veel meer kh eten.
Mijn ervaring heeft me geleid tot de conclusie dat je op je refeed wel flink kan schransen, maar dat is ook meer omdat ik daar dan zin in heb.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Bedankt voor het antwoord.
Comment
-
Even wat nieuws opgesteld, lekker koolhydraten naar binnen stouwen. Onder andere ook 160 dextrose verdeeld over 460 maaltijden.
De kcal totaal komt op 3466 kcal uit, als ik de totaal van de KEV neem, kom ik op 3535 uit. Ik neem dus maar aan dat dit 3500 kcal is.
Mocht het nodig kan ik nog wel wat kcal bijvoegen, maar echt boven mijn onderhoud gaan zitten heb ik volgens mij na 1 week nog niet echt nodig, maar ik hoor het wel.
* ik wou nu mijn schema posten, maar mijn klote bijlagen zitten vol en ik kan zelf niks verwijderen.
Ik neem nu:
3500 kcal
230 gram eiwit
460 gram koolhydraten
85 gram vet
Neem nu 150 gram brinta + 45 gram dextrose bij het ontbijt
110 gram havermout + 45 gram dextrose bij de overige drei maaltijden (behalve voor het slapen)
heb daarvoor de zalm, mayonaise en pinda's eruit gegooid.
Hoop dat het zo goed is. Het gaat mij puur om even weer een koolhydraatshot te krijgen. Denk dat ik sowieso korter dan gedacht ga cutten. Denk dat ik maar 2 kg kwijt hoef om mijn fysiek te bereiken.
* Zoveel dextrose lijkt me nu niet echt een ramp, aangezien ik hiermee ook mijn glucogeenvoorraden kan gaan opvullen (altans dat lijkt me, bewijs me vooral het tegen deel)
Comment
-
Originally posted by Misterfit View Post.
Had ik al gezegd dat brinta met water echt smerig is? havermout met water is te doen, misschien dat ik de brinta maar eens vervang. Nu moet ik er echt veel water bij doen en het letterlijk drinken.Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
2 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment