Misterfits eerste echte cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Je gaat vandaag 180 gram dextrose weg zitten werken?
    Maak dan een pan pasta of rijst klaar je voor kh.
    Vandaag doe ik helemaal niks, morgen pas. Om de 3 uur ongeveer, wou ik 45 gram nemen. Ten eersten had ik in de sticky over refeed gelezen, dat snelle koolhydraten ook goed zijn op de refeed en ten tweede eet ik nu al 150 gram brinta + 330 gram havermout op de refeeddag. Volgens mij ga ik dan behoorlijk vol zitten, als ik dan ook nog 669 kcal aan pasta of rijst moet besteden, pak en beet dus 200 gram (gekookt zelfs nog meer), dan weet ik niet of ik dat wel allemaal naar binnen kan stouwen.

Wat is het grote bezwaar tegen dextrose dan? Het lijkt me juist nu niet zo erg om het te nemen, omdat het lichaam ze in de glucogeendepots kan opslaan. Tenzij het echt mijn cut gaat tegen werken.

Comment

Simpele koolhydraten kunnen best in een refeed, je gaat alleen meer vocht vasthouden.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Simpele koolhydraten kunnen best in een refeed, je gaat alleen meer vocht vasthouden.
        Dat lijkt me geen probleem, dat ben ik na een paar dagen, als het niet een dag is, toch weer kwijt. Zit ik verder niet mee. Bedankt voor het antwoord, kan ik morgen gewoon mijn schemaatje volgen.

Comment

eerste week van de cut zit erop, ga nu even veel koolhydraten naar binnen gooien. Even een klein overzichtje van mijn gewicht

di: 88.5
          wo: 87.5
          do: 86.3
          vr: 86.2
          za: 85.9
          zo: 86.1
          ma: 85.8

gemiddelde 86.61

Het gewicht licht nu daadwerkelijk dus al lager, maar ik zal nu met gemiddelden gaan werken, om mijn vooruitgang vast te stellen.

Comment

Nog even de verschillende buikomvangen vermelden

Begin: 88 cm
            Nu: 85.5 cm

Comment

Gaat goed zo te zien.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Weer even een update van hoe de week gegaan is.

De eerste week was ik nog misselijk, slapjes en kreeg zelfs hoofdpijn, maar nu heb ik nergens meer last van. Ik voel me topfit. Schijnbaar schijnt mijn lichaam aan de lage koolhydraten te wennen.

Mijn gewicht:

85.8
                85.7
                85.8
                85.6
                85.4
                85.5
                85.4

85.6

Qua gemiddelenden is het 1 kg wat weg is, maar als je bekijkt dat aan het begin van de week mijn gewicht 85.8 was en nu 85.4, is er daadwerkelijk maar 400 gram af. Had op meer gehoopt, maar er van uit gaande dat het alleen vet is, vind ik het een goed resultaat.

Buikomvang:
                Begin deze week: 85.5 cm
                nu: 84.5 cm

Het gaat dus goed, ik begin zelfs aan mijn rechterkant al een inhammetje van mijn buikspier te zien.

Comment

Je gewicht blijft redelijk stabiel, maar je vetmassa neemt wel af, hoewel er uiteraard ook veel vocht bij zal zitten. Vet verbranden kost nu eenmaal wat tijd, maar op een gegeven moment zal de versnelling wel toetreden! Klasse die discipline van je!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Even weer de wekelijkse update:

85.4
                    85.3
                    85
                    84.9
                    85.1
                    85
                    85.2

gemiddelde: 85.13 kg
                    gemiddelde vorige week: 85.6
                    verschil: 470 gram

Buikomvang is nu 84 cm

Weet niet waarom vandaag weer even een verhoging plaatst vindt. Heb een maaltijd wat later genomen, misschien komt het ook door de 3 glazen cola light dat ik gisteren gedronken had. Maar goed, gewichtsschommelingen zijn normaal. Op zijn laagst had ik 84.9 op de weegschaal, denk dat het deze week wel weer 400 a 500 gram vetverlies geweest is.

Comment

Zal waarschijnlijk vocht zijn wat het verschil telkens maakt. In cola light zitten ook zouten opgelost.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Zal waarschijnlijk vocht zijn wat het verschil telkens maakt. In cola light zitten ook zouten opgelost.
                        Daar zat ik ook al aan te denken, het zout dat erin zit.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                          Misschien is het voor de cut beter om zelfs ook light frisdrank te schrappen en enkel water en thee te drinken.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Misschien is het voor de cut beter om zelfs ook light frisdrank te schrappen en enkel water en thee te drinken.
                            Ik drink het ook amper. Ik drink vooral iets van 3 kopjes koffie en 3 kopjes groene thee.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                              Heb even gecheckt, maar nochtans zie ik geen zout/natrium/kalium/etc bij ingrediënten staan?
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Heb even gecheckt, maar nochtans zie ik geen zout/natrium/kalium/etc bij ingrediënten staan?
                                Andere zouten dan? Sommige E nummers zouden ook zouten kunnen zijn misschien?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X