sugar craving

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sugar craving

Beste medesporters,

Elke keer als ik thuis ben of na het avondeten, heb ik ontzettend veel zin in iets zoets. Ik merk dat ik hierdoor veel moeite heb om me aan mijn 2000 kcal te houden en er hier en daar toch geregeld dode calorieen naar binnen gaan.

Hoe kan ik deze sugar cravings de baas zijn en wat raden jullie mij aan?

Groet,

CB

gooi al die troep uit je huis en een sporter heeft wel meer als 2000kcal nodig.. just saying
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

sugar cravings? volgens mij is het gewoon honger. want als je een sporter bent, en je eet maar 2000 kcal per dag, moet je wel honger hebben.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Gewoon een week lang niet meer die troep eten, daarna heb je er ook steeds minder zin in.

Comment

Eet wat meer goede koolhydraten. Plus pak als je dit hebt een theelepeltje honing. Dan krijg je wat natuurlijke suikers binnen.
          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

ducktape op je mond plakken jonguh

Comment

Originally posted by Yves View Post
              ducktape op je mond plakken jonguh
              hahahaha

Comment

Neem een bak kwart met wat honing en/of kaneel Zoet niet zo goed
                Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
                Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

Beste medesporters,

Dank voor jullie reakties en adviezen.

Ik dacht er aan om misschien meer vezels (all bran) te eten. Daarnaast hoor ik dat shakes van kwark met melk ook het verzadigingsgevoel langer doen aanhouden.

Groet,

CB

Comment

Beste medesporters,

Ik ben nu aan het cutten, ik probeer van 28% naar 12% te gaan. Op zich gaat het aardig, echter tussen 18 en 21 uur (na het avondeten) heb ik alleen maar zin in zoetigheid. Ik dacht eerst dat dit kwam omdat ik teweinig at en ik gewoon nog honger had. Echter, ook na aanpassing van mijn schema, waarbij ik meer en vaker eet, blijft dit bestaan.

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd om dit te onderdrukken. Ik probeerde dit met een stukje fruit (een appel of banaan) tegen te gaan, echter zonder gewenst resultaat. Uiteindelijk eet ik een paar sultana's en probeer dit de baas te zijn.

Door deze vervelende beleving ben ik dagelijks 200 kcal (waarvan voornamelijk slechte koolhydraten) teveel aan het eten. Dit komt het cutten niet ten goede.

Kunnen jullie me tips geven hoe ik dit de baas kan worden? Kennen jullie dit gevoel? Wat hebben jullie ertegen gedaan? Welke zoete snacks eten jullie tijdens het cutten?

CB

Comment

gewoon ervoor zorgen dat je die troep niet eet/in huis hebt

een beetje meer discipline kan geen kwaad he

je wil niet weten hoeveel junkfood ik 2 jaar geleden dagelijks naar binnen werkte

op een moment ben ik daar voor goed mee gestopt

Comment

Originally posted by comebacksporter View Post
                        Beste medesporters,

Ik ben nu aan het cutten, ik probeer van 28% naar 12% te gaan. Op zich gaat het aardig, echter tussen 18 en 21 uur (na het avondeten) heb ik alleen maar zin in zoetigheid. Ik dacht eerst dat dit kwam omdat ik teweinig at en ik gewoon nog honger had. Echter, ook na aanpassing van mijn schema, waarbij ik meer en vaker eet, blijft dit bestaan.

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd om dit te onderdrukken. Ik probeerde dit met een stukje fruit (een appel of banaan) tegen te gaan, echter zonder gewenst resultaat. Uiteindelijk eet ik een paar sultana's en probeer dit de baas te zijn.

Door deze vervelende beleving ben ik dagelijks 200 kcal (waarvan voornamelijk slechte koolhydraten) teveel aan het eten. Dit komt het cutten niet ten goede.

Kunnen jullie me tips geven hoe ik dit de baas kan worden? Kennen jullie dit gevoel? Wat hebben jullie ertegen gedaan? Welke zoete snacks eten jullie tijdens het cutten?

CB
                        Gewoon niks naar binnen stoppen. Het is toch heel simpel. Je wilt afvallen of niet. Als je een week er aanhoudt gaat het steeds beter.

Comment

ik zit redelijk hoog in vetten, vet en eiwitrijk voedsel geeft een verzadigd gevoel.

Comment

Originally posted by STED View Post
                            ik zit redelijk hoog in vetten, vet en eiwitrijk voedsel geeft een verzadigd gevoel.
                            Yep, en koolhydraten meer energie
                            Never send a boy to do a mans job!

Comment

kg biefstuk voor the win, just saying of een kg kip :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X