Vandaag wat uitgeprobeerd met cardio en trainingen. Eerst geprobeerd om High Intesive Interval Training te doen Sprint 30 seconden en 60 seconden joggen, dit lukte me mij niet. Wat wel lukte was 1 minuut joggen 1 minuut hoog tempo lopen. Dit hield ik 25/30 minuten vol, hier voelde ik me ook het beste bij. Maar wat is nu de werking van deze training, is het nog wel effectief zo om vet te verbranden? graag jullie meningen hierover
Cardio training, 1:1 joggen / lopen
Collapse
X
-
Ik denk het wel.. Je kunt je cardio en KT op een dag verspreiden, zodat je je voedingsstoffen gedurende de dag beter benut of cardio na je KT, want dan zal je waarschijnlijk al in de vetverbrandingszone zitten zeg maar.
Misschien een idee om HIIT te doen volgens 30/90?"Straight outta gym"
-
Gewoon HIT 60/60!2 minuten warm fietsen/lopen en dan 8 x voluit en 8 x gemiddeld tempo.Daarna 2 minuten uitfietsen/lopen en je bent in 20 minuten klaar.Als je het goed doet kan je ook niet meer dan 8 sprints maken.Het is killing.Daarna meteen een shake en pas 2 uur daarna een maaltijd.Je blijft namelijk zeker de eerste 2 uur na de Hit in de vetverbrandingsfase.
Comment
-
Jep dit zal wel dat gevoel van extase zijn, ik voel me na een hiit sessie net alsof ik half bezopen ben zo'n gevoel van loomheid, maar toch euforisch..
60 seconden sprinten is helemaal dodelijk, ik doe vaak 30 seconden en dan ben ik al helemaal op met hardlopen."Straight outta gym"
Comment
-
Persoonlijk vind ik HIIT beter op een hometrainer dan met hardlopen...
Ik doe 15 sec full speed...15 sec rustig..enz..enz.. 15 minuten lang..
Als je dit nog niet aan kan dan kun je ook variaties proberen qua tijden..
bijvoorbeeld:
30 sec..rustig..15 sec.. full speed
Of
45 sec..rustig..15 sec.. full speed
Of
30 sec..rustig..30 sec.. full speed
Of
45 sec..rustig..30 sec.. full speed
Genoeg variaties dus..
Comment
-
De eerste keren deed ik maar een kwartiertje en op het laatste was dat sprinten meer lopen aant worden, maar ik maakte snel vordering en na een maand of 2 hield ik het toch een half uur vol met goed tempo in het lopen tot het einde...
ik heb het gevoel dat mijn uithouding veel sneller beter werd dan wanneer ik gewoon ging joggen, en ben toen echt goed afgevallen alleen heb ik toen een beetje een crashdieet gedaan en ook wel wat spieren verloren, nu weet ik beterPain is just weakness leaving the body...
Comment
-
Oke maar dan weet je dus niet of de resultaten komen door hiit, maar door crash dieet.nwel jammer dat jenspieren bent verloren, gelukkig zijn deze goed terugnte trainen. Ik denk dat het verstandig is als ik 6-7 intervals van 1 minuut ga beginnen. En elke week komt er een interval bij. Zo ga ik het uitbreiden tot max 15 intervals. 30 seconden sprint 30 seconden lopen. Ga hier tevens wel mijn eetschema op aanpassen, zodat ik me geen zorgen hoef te maken over spierverlies
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostOke maar dan weet je dus niet of de resultaten komen door hiit, maar door crash dieet.nwel jammer dat jenspieren bent verloren, gelukkig zijn deze goed terugnte trainen. Ik denk dat het verstandig is als ik 6-7 intervals van 1 minuut ga beginnen. En elke week komt er een interval bij. Zo ga ik het uitbreiden tot max 15 intervals. 30 seconden sprint 30 seconden lopen. Ga hier tevens wel mijn eetschema op aanpassen, zodat ik me geen zorgen hoef te maken over spierverlies
Comment
-
Wat ik gister deed was 1 minuut joggen en 1 minuut lopen, dat was al best zwaar. Naast uithoudimgsvermogen werken je spieren ook tegen, bijvoorbeeld mijn kuiten. Ik ben een aardig grote jongen en weeg ook wat dus om nu meteen een sprint te trekken van 1 minuut lukt me de eerste 5 keer en daarna begin ik het toch te merken. Vandaag ga ik 30:30 of 30:60 6-7 intervals maar als het me meer lukt zal ik dit doen.
Wat wel motiveerd is dat ik in een week al flink ben afgevallen, vocht groot en deels. Maar ik merk goed aan mijn lichaam dat het bezig is om vet te verbranden.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment