voedingsschema in de cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Viranelly View Post
    Resultaten boeken hoeft helemaal niet zo lang te duren

en bovendien maak je als beginner in de gym de grootste gains

daar kan je alleen van profiteren als je echt goed traint.
    daar ben ik het helemaal mee eens, daar kan je natuurlijk ook veel beter een full body training doen, en kun je veel zwaarder gaan in gewichten etc, maar helaas red ik het momenteel niet (financieel voornamelijk) en ik hoop dat in de nabije toekomst anders te zien.

oftewel: zodra ik een gaatje heb schrijf ik me in tot dan ga ik er maar het beste van maken thuis.

Ps: ik ben nu 3 volledige weken bezig, waarvan de laatste wat strakker en bewuster met een voedingsschema. Eerst nam ik bv whey voor ik ging slapen, nu heb ik geleerd dat je beter kwark of casseine kan nemen. Whey neem ik nu sochtens door de brinta, en tussen de middag als en als onderdeel van een post training meal (samen met een half banaantje voor de verbeterde opname)

wat ik wou zeggen, ik leer zo iedere keer wat en heb het idee dat het de goede richting op gaat. qua voeding hou ik het goed vol, het voelt niet als een dieet en ik heb ook geen last van heel veel honger of trek in suiker of dergelijke.

natuurlijk kan je van 3 weken niets verwachten, en hoewel ik dat ook niet doe kijk je natuurlijk toch dagelijks hoopvol in de spiegel :P van wat ik merk is dat mijn spieren veel strakker aanvoelen, en ik heb ook het idee dat ik een heeel klein beetje droger ben dan voorheen, dus ik kan maar aan 1 ding denken, doorgaan want dit zit goed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X