steun bij het afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• en met mezelf.gaat het op en down.soms wil ik niets anders dan dood zijn.en soms kan ik echt met een open hart lachen.volgende week ga ik ook naar een ander psych.

Comment

• Ik ben blij dat je naar ons geluisterd hebt qua voeding en training. Je eet nu een stuk meer (ook gezonder) als voorheen, maar verliest vet en ziet er strakker uit. helemaal top.

Het is naar mijn mening ook een fijn gevoel om goed en voldoende te kunnen eten, zonder bang te hoeven te zijn dat je dik of vet wordt van dit meer eten.

Ik hoop dat je nieuwe psych. je verder kan helpen met je mentale problemen waar je nog mee zit. Ik ben iig blij voor je dat het wat beter met je gaat.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Ik heb vandaag vol trots 2100kcal schoon gegeten. Zat volgens voedingsmeter iets te hoog in eiwitten, iets te krap in koolh maar goed in de rest.

Op naar die 3200 onderhoud!
        ~love what you do, do what you love~

Comment

• Originally posted by Optimus_Prime View Post
          Ik heb vandaag vol trots 2100kcal schoon gegeten. Zat volgens voedingsmeter iets te hoog in eiwitten, iets te krap in koolh maar goed in de rest.

Op naar die 3200 onderhoud!
          voedingsmeter is goede voor het bijhouden van de kcal, maar de adviezen met betrekking tot koolhydraten eiwitten en vetten zijn afgestemd op de gemiddelde nederlander, en niet op krachtsporters en sporters in het algemeen.

bepaald gewoon zelf of iets teveel voor jou is of niet.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Hoe bepaal ik dat zelf?
            Ik wantrouw mijzelf een beetje. Heb jarenlang zelf maar wat aangeklungeld met voedsel en uiteindelijk heeft een onbekende op het internet mij eindelijk de goede richting in gestuurd

Maar wel goed dus voor bijhouden van Kcal? geweldig, heb ik een handig hulpmiddel erbij
            ~love what you do, do what you love~

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
              Ik ben blij dat je naar ons geluisterd hebt qua voeding en training. Je eet nu een stuk meer (ook gezonder) als voorheen, maar verliest vet en ziet er strakker uit. helemaal top.

Het is naar mijn mening ook een fijn gevoel om goed en voldoende te kunnen eten, zonder bang te hoeven te zijn dat je dik of vet wordt van dit meer eten.

Ik hoop dat je nieuwe psych. je verder kan helpen met je mentale problemen waar je nog mee zit. Ik ben iig blij voor je dat het wat beter met je gaat.

hey

thanks,ik heb nog wel angst ,maar veel minder en alles dat betrouwbaar is eet ik.brood moet ik getoast eten.anders niet
              maar het gaat de goede richting uit.en ik begi de weegschaal echt niet meer te geloven.
              toen ik 45kg woog nu 52kg zie ik er zelfs beter uit.
              laat ik eerlijk zijn.mijn gezicht is wat levendiger en mijn huid ook

nou succes iedereen.strak lekker terug sporten.
              vandaag borst en biceps

Comment

• Originally posted by sunamila View Post
                en met mezelf.gaat het op en down.soms wil ik niets anders dan dood zijn.en soms kan ik echt met een open hart lachen.volgende week ga ik ook naar een ander psych.
                Dat je up en down gaat is heel normaal. Ik ben nu 3 jaar uit opname en ik heb ook nog mijn downdagen. Maar ze worden vlakker en minder frequent. Als je werkelijk eet wat je zegt dat je eet mag je al trots zijn op jezelf. Probeer je af en toe ook wat saus bij je salade te nemen, of wat boter te smeren? Hoeft niet veel te zijn, gewoon om te leren dat je er geen angst van moet hebben. Voor de rest zou ik mss 's avonds nog wat eten..

Waarom alleen geroosterd brood, die snap ik niet goed

succes

Comment

• Goed om te horen dat je blij bent met je vooruitgang. Dat werkt motiverend voor jezelf. Probeer je nu ook steeds meer te eten? Of hou je het bij de hoeveelheid die je nu eet?

Originally posted by sunamila View Post
                  heb enkele vraagjes :
                  merk dat mijn bovenkant van mijn bovenbenen heel erg groeien ?vind het totaal niet mooi.dus ben ik verminderd met sqauts .

ik weeg nu 52,5kg
                  ik ben veel strakker (echt enorm strakker wow) thank god
                  mijn kuiten zijn veel droger geworden.
                  alleen stoort me de uiteinde van mijn sleutelbeen en mijn ribbenkast?
                  Wat zijn nu precies je vragen? Het lijken met eerder conclusies.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
                    Goed om te horen dat je blij bent met je vooruitgang. Dat werkt motiverend voor jezelf. Probeer je nu ook steeds meer te eten? Of hou je het bij de hoeveelheid die je nu eet?

Wat zijn nu precies je vragen? Het lijken met eerder conclusies.

haha,ja of het ok is dat ik stop met sqautsen?
                    ik probeer meer te eten.maar ik zit echt snel vol.ik heb ook geen vreetbuien meer nu ik enkel trage suikers neem.

maar ik ga zeker meer leren eten.
                    en wil ook beginnen met caissiene

Comment

• Originally posted by Gorecki View Post
                      Dat je up en down gaat is heel normaal. Ik ben nu 3 jaar uit opname en ik heb ook nog mijn downdagen. Maar ze worden vlakker en minder frequent. Als je werkelijk eet wat je zegt dat je eet mag je al trots zijn op jezelf. Probeer je af en toe ook wat saus bij je salade te nemen, of wat boter te smeren? Hoeft niet veel te zijn, gewoon om te leren dat je er geen angst van moet hebben. Voor de rest zou ik mss 's avonds nog wat eten..

Waarom alleen geroosterd brood, die snap ik niet goed

succes

getoasted brood heeft een lager gi waarde.
                      saus?ik maak zelf saus voor mijn salade.bv citroen en wat zonnebloemolie en wat peterselie en azijn .het smaakt echt goed hoor.ik was nooit een saus eter (behalve american)
                      boter oh nee,echt niet.ik wil dan echt deze site volgen.en die troep wil ik echt niet meer in mijn leven

Comment

• ups en downs.....het hoort erbij
                        soms vind ik het ook moeilijk...ben nu eindelijk 67 kg, maar dat heeft me 1,5 jaar gekost...want ik kom van de 44kg

en trust me....ik voelde me dikker toen ik 44kg woog...dan dat ik me nu voel.
                        Elke kg die ik gainde maakte me mentaal ook sterker!!!hoe moeilijk ik het soms ook vond om te zien dat ik aankwam...en veel ook.

en eet ik nu een dag slecht(lees: te weinig) dan baal ik daar echt van..en voel me dan dus juist klote

Goed voor jezelf zorgen, dat is echt het allerbelangrijkste
                        je zit beter in je vel, slaapt beter, traint lekkerder, gewoon beter in balans!!!

Comment

haha,ja of het ok is dat ik stop met sqautsen?
                          ik probeer meer te eten.maar ik zit echt snel vol.ik heb ook geen vreetbuien meer nu ik enkel trage suikers neem.

maar ik ga zeker meer leren eten.
                          en wil ook beginnen met caissiene
                          Als je geen zin heb om te squatten dan moet je het vooral niet doen. Maar squatten behoort wel tot de meest waardevolle oefeningen dus het zou jammer zijn als je er mee stopt. Niet alleen om je benen te trainen, het helpt tevens bij het activeren van hormonen die goed zijn voor je hele lichaam. Hoe vaak en intensief doe jij die squats?
                          En met caseïne bedoel je een caseïne shake? Als dat zo is, dan raad ik je aan om kwark te gaan eten. Vast voedsel is altijd beter dan een of ander supplement.

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
                            Als je geen zin heb om te squatten dan moet je het vooral niet doen. Maar squatten behoort wel tot de meest waardevolle oefeningen dus het zou jammer zijn als je er mee stopt. Niet alleen om je benen te trainen, het helpt tevens bij het activeren van hormonen die goed zijn voor je hele lichaam. Hoe vaak en intensief doe jij die squats?
                            En met caseïne bedoel je een caseïne shake? Als dat zo is, dan raad ik je aan om kwark te gaan eten. Vast voedsel is altijd beter dan een of ander supplement.

ja omdat ik echt volle bovenbenen heb gekregen.ik doe wel lunges,nu doe ik 1x per week.toen 2keer per week 3X15 sets met 6kg.ja die shake?Omdat ik hierop gelezen heb dat kwark niet zo goed is voor het slapen gaan?je word er door niet droger?nou jah.ik lees zoveel verschillende dingen.weet niet wat te doen.

Comment

• Originally posted by regenboog1986 View Post
                              ups en downs.....het hoort erbij
                              soms vind ik het ook moeilijk...ben nu eindelijk 67 kg, maar dat heeft me 1,5 jaar gekost...want ik kom van de 44kg

en trust me....ik voelde me dikker toen ik 44kg woog...dan dat ik me nu voel.
                              Elke kg die ik gainde maakte me mentaal ook sterker!!!hoe moeilijk ik het soms ook vond om te zien dat ik aankwam...en veel ook.

en eet ik nu een dag slecht(lees: te weinig) dan baal ik daar echt van..en voel me dan dus juist klote

Goed voor jezelf zorgen, dat is echt het allerbelangrijkste
                              je zit beter in je vel, slaapt beter, traint lekkerder, gewoon beter in balans!!!

wauw echt sterk van je,ik wou dat ik het ook kon.ik word gek van mijn gedachten.letterlijk.geen dag gaat voorbij zonder zelfmoordneigingen.de laatste tijd te erg.ik had nooit mijn leven zo verwacht.ik wens dit niemand toe.maar ik ga verder.

Comment

ja omdat ik echt volle bovenbenen heb gekregen.ik doe wel lunges,nu doe ik 1x per week.toen 2keer per week 3X15 sets met 6kg.ja die shake?Omdat ik hierop gelezen heb dat kwark niet zo goed is voor het slapen gaan?je word er door niet droger?nou jah.ik lees zoveel verschillende dingen.weet niet wat te doen.
                                Meerdere keren per week dezelfde spiergroep trainen is niet echt nodig. Dus eenmaal per week lunges zou genoeg kunnen zijn.
                                En dat van die kwark: ik denk dat je dat verkeerd begrepen hebt. Kwark bevat (relatief) veel caseïne en is dus en goede eiwitbron voordat je naar bed gaat. De caseïne wordt dan gedurende de nacht langzaam door je lichaam opgenomen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X