vetreserves aanspreken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by BarBrother View Post
    juist niet..
    dus van minder eten word je vetter.jij snapt m.

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
      ligt eraan wat je bedoelt met veel minder eten.
      Afvallen of cutten is maximaal 500 kcal onder onderhoud eten.

Bedoel je dat je nog minder moet eten: wel bye bye spieren.
      eerst word al het vet verbrand daarna pas de spieren.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
        Je schrijft nergens 'de meerderheid van de vrouwen die niet aan bb doet'. Het is gewoon één grote hoop: vrouwen. De meerderheid van de mannen doet ook niet aan bb... maar dat is ineens één categorie: 'we'. Enige nuance zou je sieren.
        We zitten hier op een forum waar bijna allemaal de zelfde passie hebben, bodybuilding. Heren en vrouwen door elkaar. Als ik namens heel nederland moet praten zullen de topics hier een stuk ingewikkelder worden. Je gaat nu dwarsliggen omdat ik je betrek in het stukje als '' vrouwen '', en je blijkbaar een vrouw bent die juist focus legt op bodybuilding.

Comment

Vetten die je eet worden zelden verwerkt tot lichaamsvet, dat is een mythe, tenzij het verzadigde vetten zijn die je vooral in dierlijke producten vind. Wat wel snel wordt verwerkt tot vetten zijn koolhydraten, vermijd zo veel mogelijk koolhydraten en eet vetvrije vlees, zoals: kip/koe/kalkoen... voor de eiwitten.
          Vette vis is ook zeer goed, bevat omega3 en andere belangrijke voedingswaarden, van dat vet wordt je niet dik en het bevat ook behoorlijk veel eiwitten. Haal je vetten uit bv: olijfolie of avocado (of vette vis)
          Ik zou je koolhydraten beperken tot zo'n 50 gram/dag maximum, als je geen suiker in je bloed hebt gaat je lichaam overstappen naar het verbranden van vet, zorg ervoor dat je genoeg eiwitten binnen krijgt om het verlies van spieren te voorkomen. Vergeet ook niet elke 3 uur te eten, zo hou je je metabolisme op peil en drink genoeg water.

Kortom: Weinig koolhydraten, veel eiwitten, genoeg onverzadigde vetten.

Comment

Originally posted by promo 2007 View Post
            eerst word al het vet verbrand daarna pas de spieren.
            Kan gelijktijdig gebeuren als je niet genoeg eiwitten binnen neemt. Dit gebeurt vaak bij het beoefenen van HIT-cardio.

Comment

Originally posted by Oink View Post
              Vetten die je eet worden zelden verwerkt tot lichaamsvet, dat is een mythe, tenzij het verzadigde vetten zijn die je vooral in dierlijke producten vind. Wat wel snel wordt verwerkt tot vetten zijn koolhydraten, vermijd zo veel mogelijk koolhydraten en eet vetvrije vlees, zoals: kip/koe/kalkoen... voor de eiwitten.
              Vette vis is ook zeer goed, bevat omega3 en andere belangrijke voedingswaarden, van dat vet wordt je niet dik en het bevat ook behoorlijk veel eiwitten. Haal je vetten uit bv: olijfolie of avocado (of vette vis)
              Ik zou je koolhydraten beperken tot zo'n 50 gram/dag maximum, als je geen suiker in je bloed hebt gaat je lichaam overstappen naar het verbranden van vet, zorg ervoor dat je genoeg eiwitten binnen krijgt om het verlies van spieren te voorkomen. Vergeet ook niet elke 3 uur te eten, zo hou je je metabolisme op peil en drink genoeg water.

Kortom: Weinig koolhydraten, veel eiwitten, genoeg onverzadigde vetten.
              je vergeet alleen de suikers die omgezet worden in vet.kan je wel weinig vet nemen en weining koolhydraten met teveel suikers krijg je alsnog vet.

Comment

Kan gelijktijdig gebeuren als je niet genoeg eiwitten binnen neemt. Dit gebeurt vaak bij het beoefenen van HIT-cardio.
                nee hoor.het lichaam zal altijd eerst het vet aanspreken.maakt niet uit wat je doet.daarom als dikke mensen gaan trainen zal eerst het vet verbranden en daarna de spiergroei beginnen.

Comment

Ik zou je koolhydraten beperken tot zo'n 50 gram/dag maximum, als je geen suiker in je bloed hebt gaat je lichaam overstappen naar het verbranden van vet, zorg ervoor dat je genoeg eiwitten binnen krijgt om het verlies van spieren te voorkomen.
                  Ik denk dat dit heel ongezond is en dat je dan verbranden gaat doordat je je lichaam in een ongezond, levensbedreigend terrein brengt. Natuurljik pas levensbedreigend wanneer je dit een aantal dagen doet. Maar ik zou toch nooit iemand minder dan 100 koolh. laten eten. Zelfs 150 koolh. vind ik nog weinig. Men kan ook meer koolh. eten en deze uit groeten, 2 - 3 stukken fruit en volkorenproducten halen.

Kan zijn dat ik me vergis maar ik vind 50 wel heel radicaal.
                  Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

50 koolhydraten is voor mij niet haalbaar, maar 150 kan ik proberen. Ik eet namelijk dagelijks havermout, en max 3 sneetjes (Biaform) brood per dag en als tussendoortje meestal 2 Wasa crackers.
                    Bij het avondeten wissel ik af met zilvervliesrijst, volkoren pasta, quinoa, eiernoodles, mie of aardappelen.. deze zal ik maar minderen of zelfs schrappen?
                    Daarbij eet ik heel graag fruit, soms tot 5-6 stukken per dag. Dat wordt ook moeilijk..

Comment

Koolhydraten zijn suikers, deze zorgen voor opslag van vet wanneer er teveel van is. Je kunt je lichaam ook laten werken op vet en eiwitten. Enigste wat hiervoor nodig is, is de voeding omgooien. Dus eiwitten 3g per vvm - koolhydraten zo laag mogelijk houden, de koolhydraten die je hebt ui kwark halen - de vetten haal je uit goede vetten zoals: eigeel/olijfolie/kokosolie/roomboter/dieetolie/vette vis etc. Probeer hier gewoon wat mee te spelen, als je goed gaat op 50 carbs prima maar als je wat zwak voelt gooi ze met 20 omhoog.

Snap ook niet de reactie's hierboven, dat komt denk ik toch door ontwetendheid. Low carb is ideaal om vvm massa aan te zetten. Je kunt ermee cutten maar ook bulken. Als je wat meer research doet waar low carb / atkins vandaan komt zou je er heel anders overna denken.

Comment

imo is laag in koolhydraten helemaal niet nodig. Gewoon meer verbranden dan dat er binnen komt, zo easy is het. Bij 12-8% zou ik een iets radicalere methode gebruiken als low carb.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                          imo is laag in koolhydraten helemaal niet nodig. Gewoon meer verbranden dan dat er binnen komt, zo easy is het. Bij 12-8% zou ik een iets radicalere methode gebruiken als low carb.
                          Of je nu hoog in vet zit of laag in vet, low carb kan altijd. Ook met low carb kun je uitstekend massa bouwen. Ik geloof sowieso niet in kcal in kcal uit.

Comment

Originally posted by spaake View Post
                            Ik denk dat dit heel ongezond is en dat je dan verbranden gaat doordat je je lichaam in een ongezond, levensbedreigend terrein brengt. Natuurljik pas levensbedreigend wanneer je dit een aantal dagen doet. Maar ik zou toch nooit iemand minder dan 100 koolh. laten eten. Zelfs 150 koolh. vind ik nog weinig. Men kan ook meer koolh. eten en deze uit groeten, 2 - 3 stukken fruit en volkorenproducten halen.

Kan zijn dat ik me vergis maar ik vind 50 wel heel radicaal.
                            Het is bewezen dat het menselijke lichaam geen behoefte heeft aan koolhydraten, en meestal als mensen gaan cutten, eten ze 50-70 gram koolhydraten/dag of zelfs minder

Comment

Originally posted by promo 2007 View Post
                              je vergeet alleen de suikers die omgezet worden in vet.kan je wel weinig vet nemen en weining koolhydraten met teveel suikers krijg je alsnog vet.
                              Suikers behoren tot koolhydraten

Comment

Het is bewezen dat het menselijke lichaam geen behoefte heeft aan koolhydraten, en meestal als mensen gaan cutten, eten ze 50-70 gram koolhydraten/dag of zelfs minder
                                Bewezen. Hoezo... welk studie?
                                Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X