Nee, leptine kun je helaas niet injecteren, dat zou wat zijn.
Discussie: spaarstand
Collapse
X
-
Originally posted by dynobet View Postje hebt niet alles gelezen, anders zou je het antwoord wetenYes love, I'm able to turn stones into flowers!!!
Verlichting is houden van jezelf!!!
Comment
-
Originally posted by Toph View PostErg interessant! Wat me opvalt is dat er wel weinig inname is qua kcal. Stel je behoefte is 4000kcal dan is de kans groter dat je KH inname de glycogeensyntheserate overschrijdt, waardoor je excess aan KH om gaat zetten in vet toch? Even jouw eerdere artikel in gedachten nemend waarin je iets vertelt over glycogeen synthese.
stel je neemt 500 kcal in 1 maaltijd. dan vormt dit een massa in je maag. stel je die massa even voor als een kleine bal. enzymen werken van buitenaf in op die bol om de voeding af te breken. zoon kleine bal is relatief snel afgebroken.
ok nu neem je een grote maaltijd met 1500 kcal. Nu is de "bal" 3x zo groot. enzymen werken nu ook weer van buitenaf op die bol in om de voeding af te breken, maar doet er nu een heel stuk langer over.
de inname is groot, maar doordat de afgifte nog steeds vrij geleidelijk aan gebeurt.....
---------------------------
hoe snel zoon bal wordt afgebroken, heeft ook te maken uit welke voedingsmiddelen deze "bal" bestaat. is dat een flinke portie vlees (langzaam verteerbaar) + veel groenten (zeer langzaam verteerbaar en lage gi), bonen et etc etc. dan zal die hele grote bal heel langzaam verteren, en daardoor is de afgifte zo geleidelijk, dat de glycogeen opslagcapacitiet waarswchijnlijk niet zal worden overschreden.
bestaat die bal uit een flink aantal sneden witbrood + een liter melk etc etc. dan zal die bol veel sneller verteerd worden, en dan is de kans groter dat glycogeen opslag capciteit overschreden wordt.
-----------------------------
ik persoonlijk vind maaltijden van 1000 kcal (aan gezond voedsel zoals groenten, bonen, rijst, vlees, vis, etc) voor mij echt het maximum. dan zit ik echt propvol.
tuurlijk kan ik als ik minder gezond eet ook wel 1500 kcal eten, maar dat is nou juist niet de bedoeling. het liefst eet ik zelfs maar 800 kcal per maaltijd. ik eet vandaag 3600 kcal. dit betekent dat ik grofweg 4 grote meals eet wat een 3200 kcal zijn + een post workout shakle van een 400 kcal.
Wat ik duidelijk wou maken in dit topic, is dat je vooral moet doen waar jij je persoonlijk goed bij voelt. Iemand begon te roepen: je moet vaker eten want dat is goed voor de stofwisseling, en dit is onzin.
je voeding verdelen over meerdere maaltijden heeft zijn voordelen maar ook zijn nadelen. en dit geld ook voor je voeding verdelen over minder maaltijden. Het belangrijkste is dat hetgeen je eet gewoon goed is. de verdeling ervan is meer een kwestie van voorkeur (welke voor en andelen hecht jij meer of minder waarde aan. hoe ervaar jij het een of ander).
Wat voor jou het fijnste werkt, is de beste weg.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by spaake View PostHeb het later gezien. Het is te duur. Je kan via refeed van 2 dagen wel wat aan je leptine of hoe heet het doen.
er is ook een sticky over refeeds.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostNee, leptine kun je helaas niet injecteren, dat zou wat zijn.
bij mensen met overgewicht werkt het niet effectief omdat hun receptoren ongevoelig zijn geworden voor leptine terwijl er doordat ze heel veel vetcellen hebben al ruim voldoende leptine circuleert en geproduceert wordt.
bij mensen die al mager zijn daarintegen...dat zou wat zijn idd
(al is leptine maar 1 van de manieren van je lichaam om zaken te reguleren, van de vele manieren).More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment