Originally posted by anthony1990
View Post
Mijn cut-dieet
Collapse
X
-
Originally posted by still growing View PostDe noten voegen goede vetten en kh toe aan zn schema.
Als je cut wil je zo weinig mogelijk vvm verliezen dus ga je jou spieren hiertegen beschermen.
Met bak magere kwark met noten bij heb je "maaltijd" met 60gr eiwitten die je gedurende eerste uren van jou slaap weer beschermd.
Tonijn net voor het slapengaan doet niet onder voor kwark, integendeel.
De aminoscore in tonijn ligt veel hoger als die van kwark, je hebt dus een betere protein tot je beschikking.
Tonijn zal minder snel door het lichaam opgenomen worden daar het vast voedsel betreft, althans vaster dan kwark. Het lichaam doet er veel langer over dit te verteren. Maw kun je de noten gerust voor wat ze zijn.
Tonijn bezit enkel maar hoogwaardige eiwitten, in tegenstelling tot kwark dat ook koolhydraten bezit. Dit wil je in de cut gewoonweg niet nuttigen net voor slapengaan, er zijn veel betere momenten van de dag om deze ow zo nodige koolhydraten te nuttigen.
Er is dus niet direkt een reden om aan te nemen dat kwark beter zou zijn dan tonijn net voor slapengaan.
Comment
-
Voor de moment zit ik in chesterfield Michigan maar heb ook al heel wat tijd doorgebracht in het allombekende New york en Chicago.. Now back on topic..
Ik ga alleszinds men slaatje met tonijn van 's middags verrijken met wat noten en avocado.. De kwark laat ik dan toch maar voor wat het is, vind het trouwens en smerig goedje Voor de rest bedankt voor alle reacties, ben er zeker en vast weer wat wijzer van geworden!
Groeten
Comment
-
Originally posted by anthony1990 View PostFruit zijn suikers, is dat wel een goed idee bij het cutten? havermout ga ik alleszinds optrekken net als de vetten..
Zorg dat het in je schema 'past' dan is het prima toch
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment