Afvallen wil maar niet lukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hallo allemaal,

ik heb een vraagje.
    Aangezien mijn Whey protein bijna op is en ik ben aan het kijken wat ik het beste kan kopen, kom ik er nu niet meer uit.
    Ik probeer aan mijn budget te denken, maar wil ook waar voor mijn geld dus moet ook wel kwaliteit zijn.

Zelf gebruik ik nu: Total Protein - Body & Fit | Body & Fitshop

Nu heb ik bij B.E.F. shop de volgende gezien, maar wil graag van jullie het advies of ik het wel kan gebruiken in mijn cut:

Total Protein - Body & Fit | Body & Fitshop of

Whey Perfection - Body & Fit | Body & Fitshop of

Isolaat Perfection - Body & Fit | Body & Fitshop

Graag jullie advies
    BVD
    Huidig: 106,2KG Doel eind december: 90Kg Doel maart 2014: 85Kg
    Einddoel juni 2014 80Kg

Comment

Originally posted by 1latino View Post
      Hallo allemaal,

ik heb een vraagje.
      Aangezien mijn Whey protein bijna op is en ik ben aan het kijken wat ik het beste kan kopen, kom ik er nu niet meer uit.
      Ik probeer aan mijn budget te denken, maar wil ook waar voor mijn geld dus moet ook wel kwaliteit zijn.

Zelf gebruik ik nu: Total Protein - Body & Fit | Body & Fitshop

Nu heb ik bij B.E.F. shop de volgende gezien, maar wil graag van jullie het advies of ik het wel kan gebruiken in mijn cut:

Total Protein - Body & Fit | Body & Fitshop of

Whey Perfection - Body & Fit | Body & Fitshop of

Isolaat Perfection - Body & Fit | Body & Fitshop

Graag jullie advies
      BVD
      Mijn advies: geen whey protein; je hebt het helemaal niet nodig als je genoeg eiwitten binnenkrijgt.

Comment

ık wıl nıet vervelend doen. maar junı 2014 op 80 kılo? ık zou genoeg eten dat je je nıet duızelıg gaat voelen. even geen zorgen maken over spıermassa en gewoon flınk gaan bewegen. dan weeg je als je t een beetje goed doet ın december al 80 kılo. de reden dat mensen weınıg afvallen ıs omdat ze mınder gaan eten. dan denken ze ık val wel af. maar er ıs heel wat meer nodıg om af te vallen (bewegıng) hoorde dat je voor elke kılo vet 7000 calorıen moet verbranden. dat gaat jou nıet lukken met alleen wat mınder eten ( en je kunt voor zover ık weet tog geen spıermassa (gewıcht kweken. en vetmassa tegelıjkertıjd kwıjt raken) want jou ınname voor spıermassa moet groter zıjn dan wat je verbruıkt. en voor afvalln kleıner. dus zou nıet samen gaan?

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
          Mijn advies: geen whey protein; je hebt het helemaal niet nodig als je genoeg eiwitten binnenkrijgt.
          Maar omdat je toch gaat kopen:whey protein.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by mikaildelhij View Post
            ık wıl nıet vervelend doen. maar junı 2014 op 80 kılo? ık zou genoeg eten dat je je nıet duızelıg gaat voelen. even geen zorgen maken over spıermassa en gewoon flınk gaan bewegen. dan weeg je als je t een beetje goed doet ın december al 80 kılo. de reden dat mensen weınıg afvallen ıs omdat ze mınder gaan eten. dan denken ze ık val wel af. maar er ıs heel wat meer nodıg om af te vallen (bewegıng) hoorde dat je voor elke kılo vet 7000 calorıen moet verbranden. dat gaat jou nıet lukken met alleen wat mınder eten ( en je kunt voor zover ık weet tog geen spıermassa (gewıcht kweken. en vetmassa tegelıjkertıjd kwıjt raken) want jou ınname voor spıermassa moet groter zıjn dan wat je verbruıkt. en voor afvalln kleıner. dus zou nıet samen gaan?
            post zit vol met een hoop onzin en schopt verwarring je kunt beter geen mensen advies geven.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              post zit vol met een hoop onzin en schopt verwarring je kunt beter geen mensen advies geven.
              +1..
              "Post zit vol met een hoop onzin?"

Ik heb hem 3 x door moeten lezen om te begrijpen maar ik heb helemaal niks zinnigs kunnen vinden.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                +1..
                "Post zit vol met een hoop onzin?"

Ik heb hem 3 x door moeten lezen om te begrijpen maar ik heb helemaal niks zinnigs kunnen vinden.
                dacht al dat ik de enige was
                installing muscles....please wait

Comment

Originally posted by 1latino View Post
                  Dyno,

Ik dien je schema dan 4 maal week te doen met of zonder rustdag ertussen?
                  En wat na die 4 dagen? Gewoon 2 dagen rust neem ik aan en dan de week erop opnieuw beginnen?
                  Moet ik dan om te beginnen na mijn cardio 1 a 2 opwamrsets doen en 3 werksets, en elke oefeining erna 1 opwarmset en dan 3 werksets?

BVD

Ik heb altijd gehoord cardio NA de krachttraining doen en niet andersom.
                  De juiste uitleg hiervoor weet ik niet meer maar er zal hier wel iemand dit kunnen bevestigen

Comment

Originally posted by Geert T View Post
                    Ik heb altijd gehoord cardio NA de krachttraining doen en niet andersom.
                    De juiste uitleg hiervoor weet ik niet meer maar er zal hier wel iemand dit kunnen bevestigen
                    Correct, en de uitleg is simpel. Je wilt voldoende energie hebben om de krachttraining zwaar te kunnen doen. Om die reden wil je niet van tevoren energie verspillen met cardio. Als je cardio wilt doen dan doe je dat na de krachttraining en gebruik je de energie die je nog over hebt.
                    Of je doet de cardio op een dag dat je geen krachttraining doet.
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Hallo allemaal.

Vandaag een nieuw weeg moment gehad zoals wekelijks en bij deze is het vandaag 106.2kil oftewel 700gram kwijt!
                      Gelukkiger kan ik niet zijn nu.
                      We houden vol en gaan door!
                      NEVER GIVE UP!
                      Einddoel juni 2014 80Kg

Comment

Mooi zo. Gewoon doorgaan.
                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Hallo mensen,

Had vorige week geen tijd voor een weeg/meet moment en daarom heb ik vandaag WEL een weeg/meet moment gehad.
                          Hier de resultaten: Gewicht: 104.6Kg.
                          Verloren gewicht in 2 weken: 1.6Kg.
                          Huidige vet%: 24.3%.

Helemaal happy nu!
                          NEVER GIVE UP!!!!!!
                          Einddoel juni 2014 80Kg

Comment

goed bezig latino
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

dit zegt dyno.

Je bent 108 kilo. Je zegt dat je vet% 26% is. 0.26x108= 28 kilo vetmassa. De rest is dan Vvm.
                              108-28=80 kilo Vvm (klop echt heel zeker niet bij jou lengte).

Jij zegt nu dat je 25%+- bf hebt :
                              0,25x 104 = 26kg , 104 kg - 26kg = 78kg.
                              jij wilt nog steeds beweren dat je zoveel vvm hebt ? hoe kom je aan dat vp%?

Comment

Het klopt dat zijn vvm berekening niet klopt maar als Latino op deze manier en met deze snelheid blijft afvallen,is er maar 1 cijfer dat belangrijk is:het cijfer van de weegschaal!
                                Je kan over de rest uren theoretiseren,maar de praktijk is het belangrijkste!

Mits uiteraard de voedingsprodukten gezond zijn,maar daar ga ik wel van uit.
                                Met dit gewichtsverlies per week kan je namelijk niet echt spreken van een crashdieet.

Goed bezig man!
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X