afslanken door lichte kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rainman View Post
    Misschien niet nee, maar is dat een reden om iemand die flink overgewicht heeft en makkelijk over te halen is,clen/t3/eca voor te stellen???
    Als die jongen een fatsoenlijk voedingsschema opstelt en eerst eens goed gaat trainen,komt hij er ook.
    In het verleden heeft hij zich ook over laten halen om een kuur te nemen en nu zit hij tegen obesitas aan.
    Al betwijfel ik of whesley de waarheid spreekt.

Dus voortaan moeten we iedereen met flink overgewicht die naar aas vraagt,gewoon maar clen voorstellen?
    Er wordt regelmatig naar DBB verwezen als het om verkeerd advies gaat mbt aas,maar volgens mij is dit ook niet zo,n denderend advies!
    Ik had je hoger ingeschat eerlijk gezegd,maar het is maar een mening he.
    nogmaals leer begrijpend lezen
    er staat duidelijk, als je je aan schoon eten kan houden dat je daarna die dingen erbij kan pakken

Comment

Ik kan heel goed begrijpend lezen maar wij verschillen van mening over het advies.
      Als iemand totaal niks van voeding en training weet,zou ik het daar niet eens over hebben!

En het valt officieel niet onder anabole steroïden,maar het is wel net zo link!
      En als je t3 gebruikt,moet je altijd combineren met aas aangezien je anders meer spieren dan vet verbrandt!
      (dit weet ik niet uit eigen ervaring overigens)

De moraal van dit verhaal is dat ik vind dat we op moeten passen met zulke produkten aan te bevelen,ook al begin je eerst over goede voeding.
      Het gaat namelijk alleen bij deze goede man alleen maar over een goed voedingsschema voorlopig!

Last edited by rain; 10-08-2013, 21:56.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

of gewoon lekker aan de speed gaan..

Comment

Minder / beter eten lijkt me een goede oplossing...
          Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Ik kan er maar 1 ding op zeggen!

Niet doen!

Alleen het idee al om met steroiden of andere middelen af te willen vallen, is het stomste wat je ook maar kunt verzinnen..
            Met steroiden versnel ja alleen maar het proces waar je mee bezig bent. Vergeet even niet dat het geen wondermiddelen zijn en je kunt er ook niet mee toveren.
            Als jij, normaal gesproken zonder middelen niet je vet weet kwijt te geraken, zal het met welke middelen dan ook geen enkele zin hebben om dait te gaan proberen.
            Is je vet aan het groeien zonder middelen? Zal het met welk middel of welk type steroiden dan ook, nog veel sneller gaan droeien. Zoals ik al zeg, het heeft geen zin om middelen tot je te nemen als je het zonder ook niet kunt....

Wat zie ik daarin?
            Dat de voeding totaal niet goed is afgesteld, op het verbruik van je lichaam en je gewicht.
            Wat zegt men altijd (VOOR) je start met eventuele middelen? zorg dat alles 100% is afgesteld!
            Dus de reden om naar evt steroiden te grijpen, is helemaal fout..

Ook clen en andere soorten zullen alleen maar een tijdelijke vermagering geven, en na het gebruik is je lichaam net n spons die reageerd op alles wat je er in zal kieperen..

Waarom is het dan zo fout?
            Vergeet niet dat je niet (door weet ik veel) niet je vet kon verminderen, dus erna zal de rebound veel harder aankomen, net als het lichaamvet die zal gaan groeien tot ver boven wat het was, voor je starte met middelen.

Wat moet je nu doen?
            Overal afblijven, en zorgen dat je voeding beter word afgesteld. Verlies eerst n kilo of 10 en zie dat je dit onder controle krijgt, zodat als je evt naar middelen gaat grijpen jij ook weet hoe dit te regelen..

Ik zeg jou, blijf voorlopig ver (heel ver) van steroiden vandaan!

My2cents. Ruud.

Comment

veel bier drinken en op je bed blijven liggen ,wat een onzin vragen worden er hier af en toe neer gegooid
              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

als ik van jou was zou ik gewoon gezond beginnen te eten want dat doe je nu zeker niet.
                om een voorbeeld te geven: vanaf dat mijn vriendin samen is met mij heeft ze haar voedingsgewoonte aangepast. (bijna) niet meer snoepen, geen frisdrank, geen suikers, meer groenten, geen vettig beleg,... en op 3 maand tijd was ze 7 kg kwijt! en dit zonder enige extra inspanning, stel eens voor als ze ook meer sport zou doen!

als je gaat kuren zal je misschien wat afvallen, maar wat als je er mee stopt? als je ongezond blijft eten zal je terug bijkomen en ben je terug bij af, alleen met een gat in je portefeuille.

mijn advies: ga gezond eten, beweeg meer, kortom verander levensgewoontes!!

Comment

Originally posted by Has_2000 View Post
                  ik zit nu in bijna dezelfde situatie als jij en waarom is dat?
                  ik had t geld om te kuren en dieeten(duurder dan kuren) en nu ik t niet meer heb ben ik een dikzak geworden

als je kan zorg je dat je genoeg eiwitten binnen krijgt en de rest beperken
                  daarnaast clen t3 eca kan je doen en als je t echt niet kan laten neem dan propionaten
                  als je t doet zorg dan wel dat je je levensstijl verandert en de hele jaar door goed en schoon eet want anders zweer ik nu al dat je zwaar de obesitas level haalt
                  Wow, wat een zelfkritiek ontwijkende onzin is dit zeg.
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                    ik had t geld om te kuren en dieeten(duurder dan kuren) en nu ik t niet meer heb ben ik een dikzak geworden

daarnaast clen t3 eca kan je doen en als je t echt niet kan laten neem dan propionaten
                    als je t doet zorg dan wel dat je je levensstijl verandert en de hele jaar door goed en schoon eet want anders zweer ik nu al dat je zwaar de obesitas level haalt
                    Wow, wat een zelfkritiek ontwijkende onzin is dit zeg.
                    Eerder een beetje dom, maar dat is slechts mijn mening. Wie vergelijkt nou gezond eten, iets wat een positieve invloed heeft op de rest van je leven, met kuren.

En dan de TS adviseren dat hij als optie clenbuterol en een schildklierhormoon kan nemen naast het consumeren van genoeg eiwitten.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Eerder een beetje dom, maar dat is slechts mijn mening. Wie vergelijkt nou gezond eten, iets wat een positieve invloed heeft op de rest van je leven, met kuren.

En dan de TS adviseren dat hij als optie clenbuterol en een schildklierhormoon kan nemen naast het consumeren van genoeg eiwitten.
                      Reageer nou niet zo negatief inferno!
                      Anders noemt mega mindy jou ook zo een gtst bitch!
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post

Hij is een papzak geworden omdat zijn geld op was? For real ? Nu is het wachten op een reactie dat ik beter moet lezen en dat het anders bedoeld is. Daarbij komt er een verdraaiing van wat ik er eigenlijk in had moeten lezen, verheug me dr nu al op.

Anyways @ TS je hebt wss al kunnen lezen dat je gewoon je voeding aan moet passen. Klint mss gek maar je zit juist nu in een situatie dat afvallen als een speer gaat, maak daar gebruik van!
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by rainman View Post
                          Reageer nou niet zo negatief inferno!
                          Anders noemt mega mindy jou ook zo een gtst bitch!
                          Dan moet hij maar nog een cursus begrijpend lezen volgen.

Originally posted by pescatore View Post
                          Hij is een papzak geworden omdat zijn geld op was? For real ? Nu is het wachten op een reactie dat ik beter moet lezen en dat het anders bedoeld is. Daarbij komt er een verdraaiing van wat ik er eigenlijk in had moeten lezen, verheug me dr nu al op.
                          Hij heeft zeker nog nooit val Lidl en Aldi gehoord.

Anyways @ TS je hebt wss al kunnen lezen dat je gewoon je voeding aan moet passen. Klint mss gek maar je zit juist nu in een situatie dat afvallen als een speer gaat, maak daar gebruik van!
                          Het snoep en junkfood eruit halen heeft al een enorm effect in de fase waar hij nu in zit. En dat is nog maar het begin. Ik snap echt niet dat sommigen er als de kippen bij zijn om allerlei middeltjes te adviseren, waar slaat dat nou op.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Verschillende belangen
                            Ts eet gewoon gezond niks geen kcal en eiwitten tellen.
                            Vanaf nu alleen nog groente, kip, vis en volkoren producten drinken neem je water, 30 kilo later ga jr lekker finetunen.
                            Tis zo easy als je zo zwaar bent, 1patrooon doorbreken is zomaar -10kilo

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Verschillende belangen
                              Ts eet gewoon gezond niks geen kcal en eiwitten tellen.
                              Vanaf nu alleen nog groente, kip, vis en volkoren producten drinken neem je water, 30 kilo later ga jr lekker finetunen.
                              Tis zo easy als je zo zwaar bent, 1patrooon doorbreken is zomaar -10kilo
                              Jep, mirin die dagen dat ik 5-8kg kwijt raakte door elke dag 30 minuten op de hometrainer te zitten en geen snoep meer te eten toen ik jonger was. En toen was ik enkel skinny fat, laat staan als ik zwaar overgewicht had gehad dan waren het veel meer kg's geweest waarschijnlijk met zo'n kleine aanpassing.
                              Last edited by Iron Mind; 12-08-2013, 07:20.
                              "Straight outta gym"

Comment

Ja goed voor je motivatie en zodra dat niet genoeg meer is gooi je er ud2 tegenaan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X