kan ik afvallen en me doel om fitness model te worden tegelijkertijd bereiken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kan ik afvallen en me doel om fitness model te worden tegelijkertijd bereiken?

ik gebruik nu hydroxycut elite van muscletech (afslankpillen) en als shake syntha-6 van bsn. ik eet niet zo veel eigelijk. maar hebben jullie tips om droog te worden en toch spieren te kweken? help!!!!

this gun' be fun
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Er was eens een tijd dat trollen nog origineel en grappig waren.
      Mooi was die tijd!
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken maar sinds ik soms wel eens mensen spreek in de sportschool zijn sommige nog serieus ook over bepaalde zaken maar gelukkig zijn er soms nog wel mensen voor rede vatbaar.
        Goed gejat is het halve werk!

Comment

Deze antwoorden kun je verwachten kerel, als je zo'n vraag stelt.

Ik adviseer je om wat stickys te gaan lezen hier over voeding.
          Er zijn er genoeg geschreven over hoe je vet kunt verliezen en toch spiermassa aan kunt komen.
          Er zal zeker voor jou ook iets bijstaan daar (sectie voeding)

De spullen die je opnoemt zullen je niet helpen je doel te bereiken..
          Je voeding wel!

Comment

niet veel eten en toch af proberen te vallen ,weer zo'n viva verhaal
            pleur die pillen weg en ga eten ,ga lezen en kom dan terug met een goed verhaal
            wij geloven namelijk niet in sprookjes hier
            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

ik zou ook afslank eiwit aan je stack toevoegen.
              heb gehoord dat je dan niet eens meer naar de sportschool hoeft voor resultaat!
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Wel doorzichtig he,'Fata Morgana'.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

aparte reacties, ik sport 1.5 uur per dag... 1 uur cardio en een half uur krachtoefeningen. het ging er om of iemand me advies kon geven hoe ik toch spiermassa kan opbouwen maar toch droog kan worden. en het eten is omdat ik bijna tot geen eetlust heb. dat is heel wat anders dan lui zitte niks doen en denken dat je fitness model zo kan worden.

Comment

nou niet met een half uur krachttraining

Comment

mijn kleinkinderen geloven ook in sinterklaas ,maar ja die zijn 1 en 3 jaar

Comment

maar hebben we het hier over een male of female??

Comment

heb je niks beters te doen? ik vraag hier om tips.... en niet om je nutteloze berichten, die werkelijk niets te melden hebben. als je vind dat mijn vraag stom is dan ga je lekker op een ander onderwerp/ discussie kijken.

Comment

Originally posted by morgana1804 View Post
                            aparte reacties, ik sport 1.5 uur per dag... 1 uur cardio en een half uur krachtoefeningen. het ging er om of iemand me advies kon geven hoe ik toch spiermassa kan opbouwen maar toch droog kan worden. en het eten is omdat ik bijna tot geen eetlust heb. dat is heel wat anders dan lui zitte niks doen en denken dat je fitness model zo kan worden.
                            Wat verwacht je voor reacties dan met zo,n 1e post?
                            Of vind je het zelf wel een goede 1 e post?
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Wat zou je doen als ik zou vertellen dat die supplementen van je geen drol uitmaken en dat voeding de sleutel is tot succes?
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X