kan ik afvallen en me doel om fitness model te worden tegelijkertijd bereiken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wauw, 10 reacties maar maar één nuttige..

Morgana zoals knulletje al zei, lees je in over voeding. De reden dat je zo'n kinderachtige reacties krijgt is (deels) omdat het haast onmogelijk is om zowel vet te verliezen als spieren aan te maken naturel. Bovendien werken die afslank pillen en supplementen zo slecht dat ze eigenlijk te verwaarlozen zijn.

Lees de voeding stickies eens, ik denk dat je dan al een stuk wijzer bent.

Comment

wat zijn je tips mbt voeding .... wat toch een verschil maakt maar niet gelijk bunkeren is.... ik weet idd dat je 6x pd moet eten allen... das echt een issue. ff uitgelegt wat ik eet. smorgen glas water + halo muscletech, dan sporte (900 uur) me shake om 1130 en avond eten om 1500 denk dan kip, slade ( geen dressing allen btje olijfolie)

Comment

Ga lekker lezen jongen. En post je voedingsschema.
        Hard work Pays off!

Comment

het is idd de eerste nuttige reactie.... ik lees ook btje, ik ben net begonnen met het boek... the bodybuilders nutrition van Dr. Franco Columbu... maar dat is meer gericht op het bodybuilden en niet echt op afvallen.... ik heb een 2 doele voor oge, eerste stap is fitness model en de 2e is worden zoals Larissa Reis. allen ik ben erg nieuw in dit alles en wilde tips.

Comment

Lees burn the fat feed the muscle eens. Misschien geschikter.

Comment

Het doel wat jij wil bereiken is voor 95-98% afhankelijk van de combinatie goede training en goede voeding. Supplementen spelen een veeeeeeeeel minder belangrijke rol als velen denken. Zonder goede voeding OF zonder goede training OF een combinatie van beiden zul je dit doel niet bereiken.

Mijn buikgevoel (en die zit er zelden naast) zegt dat je niet goed eet.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Gus View Post
                Wat zou je doen als ik zou vertellen dat die supplementen van je geen drol uitmaken en dat voeding de sleutel is tot succes?
                zo is het en niet anders
                Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post
                  nou niet met een half uur krachttraining
                  ow jawel hoor...Als de spieren een goede prikkel hebben gekregen is het goed.
                  Dat is zeker mogelijk in een half uur

installing muscles....please wait

Comment

Originally posted by Sander1989 View Post
                    ow jawel hoor...Als de spieren een goede prikkel hebben gekregen is het goed.
                    Dat is zeker mogelijk in een half uur

ik citeer "ik eet niet zo veel eigenlijk" met andere woorden als je niet vreet groei je echt niet hoor
                    zelfs als je een hele dag traint
                    want je prikkelt je spieren wel maar je breekt ze gewoon af
                    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by Fearion View Post
                      Wauw, 10 reacties maar maar één nuttige..

De reden dat je zo'n kinderachtige reacties krijgt is (deels) omdat het haast onmogelijk is om zowel vet te verliezen als spieren aan te maken naturel.
                      Wat een onzinnige opmerking. Met een goed trainingsschema en goede voeding is het juist uitstekend mogelijk om vet te verliezen en tegelijkertijd spiermassa aan te zetten. Voor wat betreft die supplementen. Tsja, daar is al genoeg over gezegd.
                      Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X