Iguana's weight loss log/Lineshaper

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iguana's weight loss log/Lineshaper

Zoals jullie wellicht weten ben ik actief in de powerliftwereld en, heb ik begin december meegedaan in de 120 kilo plus klasse aan het NK powerliften op de flex cup in Veldhoven.
    Op deze wedstrijd kwam ik erachter dat ik mezelf eigenlijk enorm benadeel door in de 120 kilo te competen, ik woog in op 131,7 kilo hetgeen een heel gewicht lijkt maar (vooral internationaal) in de plus 120 kilo klasse domweg te licht is.

Ik stond dus voor de keus, of richting de 140 kilo bulken of cutten naar de -120 kilo klasse.
    Het eerste zag ik niet zitten, ik begon al last van mijn gewicht te krijgen (in de zin van slechte conditie, kortademig etc).

Het cutten zag ik echter ook niet zitten, zoals oplettende lezer gemerkt zullen hebben heb ik meermaals pogingen ondernomen om gewicht te verliezen welke allemaal roemloos eindigden omdat ik mijn dieet niet kon volhouden.

Daarna ben ik in contact gekomen met de makers van Lineshaper, een product wat nog niet zo lang op de markt is en na een goed gesprek heb ik met hun afgesproken het product voor hun te gaan testen.
    Voorwaarde voor mij was dat mijn kracht minimaal zou hebben te lijden onder mijn gewichtsverlies.
    2 januari ben ik begonnen met het nemen van line shaper voor elke grote maaltijd om zodoende zoveel mogelijk mijn honger gevoel te reduceren.
    Ik merkte meteen dat ik simpelweg minder kon eten en, de hele avond verzadigd bleef.

Mijn grote struikelblok was altijd dat ik in de avond rond 10 uur honger begon te krijgen en rond dat tijdstip veel kcal’s naar binnen snoepte, doordat line shaper mijn honger gevoel reduceert heb ik hier totaal geen last meer van en kan ik prima zonder eten tot aan mijn bak kwark.
    Ook in de ochtend merk ik dat ik nog altijd een vol en verzadigde gevoel heb.

Ik ben qua dieet uitgegaan van een deficit van 900 kcal’s per dag(onderhoud 3600 dieet 2700) en hou me hier voor het eerst in mijn leven strict aan.
    Op 2 januari woog ik 130,6 kilo, vanochtend heb ik gewogen en stond de weegschaal op 125,1 kilo een voor mij bijzonder goed resultaat.
    Mijn buikomtrek is in dezelfde periode gezakt van 128 cm naar 122 cm.
    Mijn doel is om naar de 115 kilo te zakken om van daaruit vlak voor de wedstrijd richting 119 kilo te bulken en dan met behulp van line shaper weer terug te zakken naar 115 kilo.

Qua kracht ben ik meer dan tevreden, afgelopen zondag drukte ik nog een VPR op de bankdruk, iets wat ik al maanden niet gedaan had.

Vanaf nu zal ik hier wekelijks mijn gewicht en maten bij houden.

Voor meer informatie:

Lineshaper | Welkom op Lineshaper
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Goed van je, ga nog even door.

Kan het zijn dat je het nu wel volhoudt omdat je je volledig hebt toegewijd aan het cutten? Als je een cut ingaat met het idee dat je het toch niet vol gaat houden dan is dat natuurlijk een self fulfilling prophecy.

Ik vind je onderhoud van 3600 wel bijzonder laag eigenlijk voor iemand van jouw gewicht. Ik ga er vanuit dat je aardig wat spier hebt en flink beweegt. Ik kan met 75kg die kcal en meer eten zonder aan te komen.

Als je hulp nodig hebt met cutten, dan wil ik je ook wel helpen hoor .

Comment

Ik ken mijn lichaam inmiddels goed genoeg om het verschil met vorige pogingen te merken

Ps: Ik kom aan op 4 k kcals, dus mijn onderhoud klopt wel degelijk(heb een kantoorbaan).
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Doe je goed Iguana!

Sowieso 5 kg afvallen in een maand is een hele nette prestatie. Zeker voor iemand die al zovaak geprobeerd heeft om af te vallen, maar wat helemaal opvalt is dat je nu ineens pr's zet op de bank. De bank keldert normaal altijd ziek hard bij een cut.

Moet dan wel een goed product zijn, ik ga het overwegen!!
        181 cm 85 kg 14%
        Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

Komt door het ingrediënt lagerstroemia , hoe dit precies zit kan je in de onderzoeken op de website vinden.
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Gewichtsverlies zonder krachtverlies?

Moet ik even blijven volgen dit, succes er mee
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Succes!

Ik zit in het zelfde schuitje qua vet verliezen, sinds 7 januari 5,5 kg eraf. Cutten=kut. Mooi dat je een hulpmiddel hebt gevonden dat werkt.

Comment

Hehe ik vind het hongergevoel een van de naarste gevoelens die ik me maar kan bedenken, doordat ik daar nu geen hinder van heb houd ik het ineens wel vol
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                  Hehe ik vind het hongergevoel een van de naarste gevoelens die ik me maar kan bedenken, doordat ik daar nu geen hinder van heb houd ik het ineens wel vol
                  Als je denkt dat honger het ergst is, probeer dan een keer UD2.0. Alles is daarna nog een makkie .

Comment

Waarom zou ik dat proberen terwijl ik op dit moment elke week ruim een kilo drop en kracht win?
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                      Waarom zou ik dat proberen terwijl ik op dit moment elke week ruim een kilo drop en kracht win?
                      Het was hypothetisch bedoeld .

Comment

Vanochtend woog ik 124,6 kilo en zonet drukte ik in de sportschool 2,5 kilo meer op de bankdruk dan op het NK raw(terwijl ik 7,1 kilo lichter ben dan op het nk).
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Lekker bezig Iggy! Heb zelf niet zoveel moeite met honger maar dat is persoonlijk natuurlijk
                          Lid van de 200 club

Comment

Thanks, voor mij was het altijd het grote struikelblok

Gewicht vanochtend was 123,9 kilo.

-7,8 sinds NK, en 2,1 kilo in deze week.
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Gaat lekker!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies