voor de newbies(log)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

fotos komen wel maar nu nog niet.. over ongeveer 2maanden.grts

Comment

Week2

Maandag
      Verliep wederom erg goed deze dag heb totaal geen moeite met het dieet.avond maal wortels,aardappels en vlees. Wel extra maaltijd gegeten omdat ik in de avond weer ging squashen.. met trainen wat last van me schouder

Dinsdag
      Vriendin jarig maar me voeding totaal niet aangepast.. gewoon top gegeten avond maal was ook nog redelijk goed. Bambi met gebakken ei en stukjes kip.. smaakte erg goed heb me ingehouden en maar 1bord gegeten.. trainen loopt nog steeds super lekker..

Woensdag
      Trappen lopen in het bos 30min interval.. goed vol te houden. Begin al duidelijk droger te worden goed teken! Avond maal was shoarma maarrr ik heb restjes gegeten en dat waren aardappels en wortels..

Donderdag
      Samen met me vriendin benen trainen.. die heeft nu nog steeds spierpijn van het squaten..Was wel leuk omdat ze hard trainde en totaal niet ging lullen(normaal is dat wel anders maar ze gaat nu ook serieus trainen). In de avond werken en had daar maar wat rijst/tonijn gegeten als avond maal. Dieet nog steeds geen enkel probleem nog geen 1x afgeweken.

Vrijdag
      Damm dat was wel ff schrikken.. weer eens in een halter shirt trainen. Gewicht staat vandaag in de ochtend op 92kg.. dat is 6kg minder dan 6weken geleden. Toen had ik voor het laats in haltershirt getraind en wat een verschil.. lekker vol met aders op me armen/schouders/borst.Daarna nog ff cardio gedaan. ben wel massa in het inleveren op me armen..vreemd genoeg vooral op links! Snap daar niets van maar ik ga door met het dieet omdat ik echt scherp begin te worden.. 11% huidige bf

Zaterdag
      Altijd beetje rare dag.. 45min cardio en buik spieren. In de avond uit eten heb daar kipfilet en salade gegeten enne 1/8 pizza(just shoot me) verder wel gewoon goed gegeten vandaag

Zondag
      Vroeg om te oordelen is Pasen dus hoop op fatsoenlijk avond eten

Conclusie: cutten gaat misschien wel iets te snel.. ook dit klikt misschien ongelooflijk maar ik sta al bij bijna op 10%.. Ga NIET me voeding aanpassen misscheien zelfs de kcal verhogen.. cardio blijf hetzelfde niveau. Ik ga wel in me training schema meer aandacht besteden aan armen. Ik heb maanden lang extra aandacht besteed om de X frame te krijgen.. benen zijn eindelijk redelijk en rug is gewoon sterk. Nu ga ik de details verbeteren en dat zijn me armen en zijkanten schouders. Borst mist massa maar dat is genetische bepaald.. hij ziet er nu wel gruwelijk uit omdat hij wel goede vorm heeft en die er nu mooi uit komt.

Comment

Idd iets meer gaan eten kerel. 6 kg in 6 weken zonder ondersteuning nodigt enig spierverlies uit. Ook zal er veel vocht bij zitten hoor. Dus schrik niet.

Kan het zijn dat je linker bicep altijd achterliep op je rechter en dat je dat nu had rechtgetrokken met je bulk?

Keep up the good work and good motivation!

Comment

Originally posted by Achilles
          Idd iets meer gaan eten kerel. 6 kg in 6 weken zonder ondersteuning nodigt enig spierverlies uit. Ook zal er veel vocht bij zitten hoor. Dus schrik niet.

Kan het zijn dat je linker bicep altijd achterliep op je rechter en dat je dat nu had rechtgetrokken met je bulk?

Keep up the good work and good motivation!
          jep. dat komt omdat me linker arm 1,5jaar geleden is gebroken. toen 6weken in gibs geweest en daardoor was die eerst altijd kleiner. in de bulk was dit verdwenen. 6kg zit idd ook genoeg vocht bij. maar ik verhoog iets me kcal en kijk wat het opleverd.grts

Comment

Zou inderdaad iets verhogen want dit gaat erg hard!
            Wel lekker natuurlijk zo`n begin.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by punani
              jep. dat komt omdat me linker arm 1,5jaar geleden is gebroken. toen 6weken in gibs geweest en daardoor was die eerst altijd kleiner. in de bulk was dit verdwenen. 6kg zit idd ook genoeg vocht bij. maar ik verhoog iets me kcal en kijk wat het opleverd.grts
              Dat dacht ik al. Je linker is idd goed bijgetrokken in de bulk maar heeft niet de tijd gehad die hij nodig had om die gewonnen spieren tot zich eigen te maken en een cut goed te kunnen weerstaan. Daarom gaat hij nu iets harder. Hij verliest wat van zijn gewonnen spiermassa. Hier kun je niet veel aan doen. Gewoon goed hoog blijven in je eiwitten tijdens ieder maaltijd en niet te zwaar trainen. (Dus niet zo zwaar dat je deze spier weer afbreekt, dit kan deze spier nu niet hebben aangezien je verkeerd in een kcal deficit.)

Comment

Gaat lekker dus!
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Week 3

Maandag
                  Klote pasen verpest me ochtend kwa voeding.. gym is ook nog dicht. Gelukkig heeft me trainingsmaatje thuis nog een stang en een dumbel liggen met wat schijven. We besluiten 15x15 barbel curl te doen.Voor mijn doen is dat en veel herhalingen en veel sets voor biceps. Als afwisseling was dit best wel lekker met een giga pomp. Kreeg er zelfs een bloedneus van. daarna met 8kg 10x15hh zijwaartsheffen en toen was het klaar. Na trainen hadden we nog een lekkere biefstuk gemaakt. voeding klote morgen weer een dag.

Dinsdag
                  Gym weer open. Spierpijn in de biceps en besloten maar benen te doen. Die high reps bevielen me wel gister dus 15setsx20hh 60kg full squat gedaan daarna nog zwaar legpressen,legcurlen en kuiten. Heerlijke training verder een goede dag kwa voeding..

Woensdag
                  Rust dag en hele lange school dag.. wel goed gegeten..

Donderdag
                  Dieet verloopt soepel.. koolhydraat verhoging was een goed plan. Ik heb nooit honger en gaat allemaal heel eenvoudig. Bf blijft stabiel(misschien daalt ie maar dan stuk langzamer)trainen ging redelijk

Vrijdag
                  Damm bro’and sisthers waar vorige week in halter shirt het idee had massa te zijn verloren oog ik nu veel bigger. Denk dat ik door te weinig koolhydraten plat oogde.. chinnen ging ook nog eens super 6sets 8hh deadliften ging eigelijk hele training lekker. Ben voller dan vorige week maar bf is gelijk…nice

Zaterdag
                  Cardio en buik dag.. avond eten klein beetje junken. Had sperziebonen met salade en kip tortia gegeten(deeg met van binnen kip,saus,wortels en sperziebonen). Hier heb ik 2stuks van gegeten. Die krengen zijn erg lekker en voor junk ook nog gezond

Conclusie: volgende week blijft allemaal het zelfde. 3x cardio 4x kracht dieet het zelfde maarrr na trainen neem ik en bcca en vitargo.. Koolhydraten gaan dus iets omhoog. Dieet is dus nu gewoon op onderhoud. Doormiddel van cardio wil ik binnen 5weken nog 1%bf kwijt spelen. Wil op 10% eindige want vandaar uit moet ik weer bouwen van de bazen

Comment

Ook al op onderhoud, goed plan

Succes!!!!!!!

P.s. is wel fijner he, wat meer kh-tjes
                    Straks weer net als ik flink cutten, we steunen mekaar wel
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

:
                      Originally posted by corina
                      Ook al op onderhoud, goed plan

Succes!!!!!!!

P.s. is wel fijner he, wat meer kh-tjes
                      Straks weer net als ik flink cutten, we steunen mekaar wel
                      :hug

Comment

Goed om te horen dat het goed gaat kerel. Ben wel zeer benieuwd naar de pics als je eenmaal de 10% hebt gehaald.

Comment

thx bro eind mei begin juni zal ik ff van iemand digi cam lenen en wat fotos schieten.grts

Comment

Up dateje!
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

deze week ff een korte update aangezien de grote spanning eraf. ik eet op onderhoud en dat bevalt me prima. bf zakt heeeeeeeel langzaam maar merk toch wel dat alles droger word. in het weekend los geweest pizza's naar binnen gewerkt ect en wat zitten feesten. de hele week redelijk getraint. alleen 1x minder cardio omdat zaterdag gym dicht was.

vanaf vandaag zit ik dus officieel bij olympic. hier gaat de echte pret beginnen om een solide fysiek te bouwen. Vanaf nu dus ook niet meer van het schema afwijken. Buikspieren zitten ergoed op maar ik blijf toch zijbuikvetjes/onderrug houden. over 4weken zal ik wat fotos showen.grts

Comment

Niet meer van je schema afwijken ken het.
                                Wel fijn he, stok achter de deur?

Ben benieuwd naar je foto's!
                                Sponsored by:
                                Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X