Wel of niet met het cutten fatburners gebruiken?
Fatburner
Collapse
X
-
Nouw het zit zo me moeder is zo`n iemand die 60 kg weegt met een bf van 8% en zichzelf nog tedik vind:P.
Dus ik had mijn creatine besteld en toen moest ik er Stacker 4 bij bestellen (voor moedertje) maar voor iemand die geen vet heeft kan dat helemaal verkeerd vallen ,dus vandaar zit ik met 100 capsules van 30 euro die niemand gebruikt.
En aan gezien ik in mijn cut zit dacht ik ach waarom niet....
Maar ik weet niet of het schadelijk is bv.... ik neem aan van niet ,maar kan het maar beter effn na vragen
MVG Mark
Comment
-
Het oude type stackers, met een combinatie van cafeïne, ephedrine en aspirine werken echt super bij het droogtrainen. Helaas zijn die sinds een jaartje of twee verboden in Nederland.
Maar ja, net wat Acer zegt kan je van die pillen wel een beetje opgefokt raken.
En natuurlijk kan droogtrainen zonder fatburners, maar ze helpen wel (vooral het voornoemde type).Groei, Groeier, Groeist
Comment
-
Originally posted by KeepItReal View PostIk vind van niet. Het helpt maar een klein beetje. Goed dieet en cardio bepalen het werkelijke resultaat.
Het geld wat je zo bespaart kan je besteden voor dingen als whey, creatine, enz.
yep fatburners vind ik zoiezo bullshit =/ sorry dak het zo zeg!
ennuh creatien in de cut lijkt me niet echt handig aangezien dat lichaamsgewicht vergroot XD
iig. dusja zonder burners en wat dicipline
Comment
-
Originally posted by Spiros View Postyep fatburners vind ik zoiezo bullshit =/ sorry dak het zo zeg!
ennuh creatien in de cut lijkt me niet echt handig aangezien dat lichaamsgewicht vergroot XD
iig. dusja zonder burners en wat diciplineon the road to get huge
Comment
-
En vocht weegt niets of behoort niet tot je lichaamsgewicht ofzo?
Van creatine hou je idd vocht vast, maar als je een beetje weet waar je mee bezig bent en niet al te gefixeerd bent op bepaalde dingen kun je het tijdens de cut wel degelijk gebruiken hoor.
Het kan helpen om je kracht iets beter vast te houden en ondanks het mindere eten toch nog wat zwaarder te trainen waardoor je je massa wat beter kunt behouden. Uiteraard moet je dan wel op meer afgaan dan alleen de spiegel en de weegschaal want die zullen beiden vertekenen, het eindresultaat van je cut zal dan ook pas zichtbaar zijn nadat je met de crea gestop bent.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment