Fatburner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fatburner

Wel of niet met het cutten fatburners gebruiken?

Ik vind van niet. Het helpt maar een klein beetje. Goed dieet en cardio bepalen het werkelijke resultaat.

Het geld wat je zo bespaart kan je besteden voor dingen als whey, creatine, enz.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik ben het met K.I.R. eens.
      Je kan het ook zonder burners...
      Goed op je voeding letten en flink wat cardio.
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

ik vind ze anders toch goed helpen.. en zo duur zijn ze niet
        No Pain No Gain!

Comment

Nouw het zit zo me moeder is zo`n iemand die 60 kg weegt met een bf van 8% en zichzelf nog tedik vind:P.
          Dus ik had mijn creatine besteld en toen moest ik er Stacker 4 bij bestellen (voor moedertje) maar voor iemand die geen vet heeft kan dat helemaal verkeerd vallen ,dus vandaar zit ik met 100 capsules van 30 euro die niemand gebruikt.
          En aan gezien ik in mijn cut zit dacht ik ach waarom niet....
          Maar ik weet niet of het schadelijk is bv.... ik neem aan van niet ,maar kan het maar beter effn na vragen

MVG Mark

Comment

ik heb er geen neveneffecten van, maar begin eens met 1pilletje bij je ontbijt, je kan je er wat opgejaagd van voelen, maar da t valt redelijk mee.. Anders zoude ze het niet legaal verkopen he
            No Pain No Gain!

Comment

Het oude type stackers, met een combinatie van cafeïne, ephedrine en aspirine werken echt super bij het droogtrainen. Helaas zijn die sinds een jaartje of twee verboden in Nederland.

Maar ja, net wat Acer zegt kan je van die pillen wel een beetje opgefokt raken.

En natuurlijk kan droogtrainen zonder fatburners, maar ze helpen wel (vooral het voornoemde type).
              Groei, Groeier, Groeist

Comment

Originally posted by KeepItReal View Post
                Ik vind van niet. Het helpt maar een klein beetje. Goed dieet en cardio bepalen het werkelijke resultaat.

Het geld wat je zo bespaart kan je besteden voor dingen als whey, creatine, enz.

yep fatburners vind ik zoiezo bullshit =/ sorry dak het zo zeg!

ennuh creatien in de cut lijkt me niet echt handig aangezien dat lichaamsgewicht vergroot XD

iig. dusja zonder burners en wat dicipline

Comment

Originally posted by Spiros View Post
                  yep fatburners vind ik zoiezo bullshit =/ sorry dak het zo zeg!

ennuh creatien in de cut lijkt me niet echt handig aangezien dat lichaamsgewicht vergroot XD

iig. dusja zonder burners en wat dicipline
                  vergroot het lichaams gewicht niet echt hea is allemaal vocht en ja het eventuele spier dat je gained toch..?..
                  on the road to get huge

Comment

En vocht weegt niets of behoort niet tot je lichaamsgewicht ofzo?

Van creatine hou je idd vocht vast, maar als je een beetje weet waar je mee bezig bent en niet al te gefixeerd bent op bepaalde dingen kun je het tijdens de cut wel degelijk gebruiken hoor.
                    Het kan helpen om je kracht iets beter vast te houden en ondanks het mindere eten toch nog wat zwaarder te trainen waardoor je je massa wat beter kunt behouden. Uiteraard moet je dan wel op meer afgaan dan alleen de spiegel en de weegschaal want die zullen beiden vertekenen, het eindresultaat van je cut zal dan ook pas zichtbaar zijn nadat je met de crea gestop bent.

Comment

Bij mij werkte fat buners niet, met een goed dieet en cardio kan je een heel eind komen. Bij cutten is dicipline wel erg belangrijk.

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X