Zoals ik al in andere gesprekken gezegd heb zou mijn vetpercentage omlaag moeten en ook moet ik nog wat spieren bij krijgen. Over de spieren heb ik al heel wat gevonden hier en daar ben ik nu zo al wat uit. Maar voor mijn vetpercentage te verlagen zit ik nog met een paar 'vraagjes'. Ik heb al veel gelezen dat je 20 - 30 minuten per dag 's morgens voor het ontbijt aan cardio moet doen. Als ik 20-30 minten ga lopen of joggen komt dat op het zelfde neer ? En zijn er ook nog andere mogenlijkheden om uw vetpercentage te verlagen ? Aan mijn etenstijl ben ik nu aan het werken. Eerst durfde ik wel eens 'vettig' te eten. Nu soms ook nog maar ik let nu al veel meer op mijn eten. Ik ben 16 jaar 1.75 m en ik weeg zo'n 62-64 kilo. Mijn doel is zo min mogelijk vetpercentage, zo min mogenlijk te wegen maar wel zo sterk mogenlijk te zijn. Ik zit met een sport waar elke kilo telt. ( mountenbike (wedstrijden) ) En ik wil ook creatine gaan gebruiken lijkt dat verstandig of niet ? Het staat niet op de dopinglijst maar is het wel verstandig voor een 16 jarige jongen ?
Hartelijk dank voor de reacties.
Gtzz. Bob
Hartelijk dank voor de reacties.
Gtzz. Bob
Comment