Hallo,
Ik ben 18 jaar, ben ongeveer 1.80 en weeg nu 74 kilo.. alleen ik vindt me zelf wel iets te dik en wil dunner worden en vet kwijtraken en wat kilo's ..
Wat ik eet op een dag, jah normaal denk ik gewoon..
---
S'morgens
2 a 3 bruine broodjes, met jong belegen kaas (soms pindakaas, of hagelslag ofzo, maar meestal vleeswaren)
1 glas, jus d'orange (niet vers geperst)
S'middags
2 a 3 bruin brood, vleeswaren en soms ( pindakaas of hagelslag )
S'avonds
1 bord met ( Groente, Aardappelen en Vlees ) gewoon wat me moeder maakt , en over de aardappelen, wat jus ..
---
En ik sport niet veel .. ik train op Maandag - Woensdagavond voor voetbal.. (1.45 uur per training) niet echt intensief ..
Ik zit niet op een fitness school
en voor de rest af en toe op een pleintje voetballen met vrienden..
Ik heb een racefiets en handhalters (tot 10 a 15 kg volgens mij, ik kan het erbij doen en afhalen)
---
Dus wat kan ik nou doen, om dunner te worden en kilo's kwijt te raken..?
Alvast Bedankt...
Dekker
Ik ben 18 jaar, ben ongeveer 1.80 en weeg nu 74 kilo.. alleen ik vindt me zelf wel iets te dik en wil dunner worden en vet kwijtraken en wat kilo's ..
Wat ik eet op een dag, jah normaal denk ik gewoon..
---
S'morgens
2 a 3 bruine broodjes, met jong belegen kaas (soms pindakaas, of hagelslag ofzo, maar meestal vleeswaren)
S'middags
2 a 3 bruin brood, vleeswaren en soms ( pindakaas of hagelslag )
S'avonds
1 bord met ( Groente, Aardappelen en Vlees ) gewoon wat me moeder maakt , en over de aardappelen, wat jus ..
---
En ik sport niet veel .. ik train op Maandag - Woensdagavond voor voetbal.. (1.45 uur per training) niet echt intensief ..
Ik zit niet op een fitness school
en voor de rest af en toe op een pleintje voetballen met vrienden..
Ik heb een racefiets en handhalters (tot 10 a 15 kg volgens mij, ik kan het erbij doen en afhalen)
---
Dus wat kan ik nou doen, om dunner te worden en kilo's kwijt te raken..?
Alvast Bedankt...
Dekker
Comment