Wat kan ik zeggen... kev heeft helemaal gelijk. Laat trouwens wel even weten hoe het gaat...
Wat te doen als je ouders beginnen te zeuren dat je niet normaal eet?
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostDa's allemaal angst en onwetendheid. Moet je ze maar eens vertellen dat er meer mensen overlijden aan de gevolgen van overgewicht en roken zoals kanker, hart/vaatziektes, diabetes en nog veel meer dan aan een gezonde levenstijl!
Je ouders denken bij Bodybuilding automatisch aan steroiden. Dom van ze, en kortzichtig.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
we hebben nog steeds nix over gehoort hoe het gaat met je.
ik zelf nu aan de beurt
mijn moeder begint nu ook over: dat ik op het 1ne moment op het andere niet meer slechte dingen wil eten.
kwam gewoon omdat ik wel af en toe naar de mac ging en ja gewoon het gemiddelde tiener leven van nu mee deed.
ze werkt zelf in een ziekenhuis en denkt alles beter te weten wat er in eten zit en denkt nog steeds dat ik een kleine dreumes ben van 8 en dat het verstand heb van een vis.
als ik begin over trainen vind ze me nog steeds te jong en ik zit nog steeds in de groei geloof dat ze denkt dat ik 3meter groot word.
maar wie heeft mooie sites om mijn eigenwijzen moeder te overtuigen dat het gezonde eten goed is of in die richting.
en ze zij vandaag ja je hebt vandaag je diploma gekregen kom we gaan naar de mac dus ik zo ik wil gezond eten bijv salade en goeie proteiene.
kreeg ik snel een snauw terug ja je begint nu te overdrijven enz enz en in een salade zitten geen proteiene en je weet er nix van dus ik zo in vis zitten veel proteiene en ik weet er meer over wat jij denkt.
wie heeft dus sites waar ik haar mee kan over halen, denk dat als ik over whey begin dat ik dan het huis niet meer in mag dus dat laat ik nog ffies buitenwegen.
ik heb al vaker met haar aan tavel gezeten om haar proberen te overtuigen maar zelf heb ik nog niet genoeg verstand van alles eten om haar te kunnen overtuigen.
Greetz.
dit was mijn levensverhaal over etenLast edited by IJsBlok; 26-06-2008, 18:41.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Waaar The foccccccccccccccccccccccccccckkk (sorry mods) hebben jullie last van, mij ouders moedigen mij juist aan. Me pa is helemaal geintresseerd en doet zelf ook zo een beetje mee.
ik denk dat moeders gewoon jaloers is Dat ze zelf nu dik is en niet meer inder trouwjurk past en jouw het dus ook niet gunt om Groot te worden.
Bah ik vind echt zielig van ouders die hun kinderen gaan beperken op het inrichten en verzorgen van hun eigen leven/lichaam. Ik wil niet zegge loop van huis af, maar hou je poot stijf en het is jouw leven~!!~DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "
Comment
-
mijn oplossing mag dan "aggressief" zijn, maar het is duidelijk. Niemand die je daarna nog lastig valt. En met mensen die het beter weten ga ik niet eens proberen draagvlak te creeeren voor mijn levensstijl. Als je het beter weet prima, maar val mij er niet mee lastig en ga iemand anders pesten. En dan maakt het me geen reet uit of het familie is of niet. Heb liever dat ze me haten en met rust laten dan dat ze me lastig blijven val met hun troep.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postmijn oplossing mag dan "aggressief" zijn, maar het is duidelijk. Niemand die je daarna nog lastig valt. En met mensen die het beter weten ga ik niet eens proberen draagvlak te creeeren voor mijn levensstijl. Als je het beter weet prima, maar val mij er niet mee lastig en ga iemand anders pesten. En dan maakt het me geen reet uit of het familie is of niet. Heb liever dat ze me haten en met rust laten dan dat ze me lastig blijven val met hun troep.
@ topic er zijn zat sites te vinden met info over gezond eten en sporten laat jullie ouders dat eens lezen, en niet met plaatjes van ronnie coleman aankomen(en zeggen zo wil ik worden)want dat vinden de meeste ouders natuurlijk niet leuk
Comment
-
nou mijn week maaltijd is meestal wel gezond met aardappelen & groente en vlees of kip
maar donderdag is meestal anders waarom weet ik niet
eten ze hier patat zeggen ze ja maar ik heb net gehaalt en dus is het dan gezond...?
pizza van de supermarkt
of gewoon mac zoals vandaag werdt voorgesteld
dus vandaag was het patat heb ik niet gegeten)
salade en een snietsel hoe je het ook schrijftCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Posthaha ja heerlijk dat dislectie BHA als het te genezen valt op operatie ben ik nummero 1 die het wil laten verwijderen!!!
Als hij iets ziet bouwt ie het zonder problemen na.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment