Wat te doen als je ouders beginnen te zeuren dat je niet normaal eet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by erikv View Post
    @Ijsblok: goeie site: Bodynet.nl

@ Quibus: EQ is de emotionele quotiënt. Niet zozeer gebruikt om iemands technische kennis te testen, maar hoe deze persoon reageerd op bepaalde situaties. Iemand met een hoog eq zou ( volgens aanhangers van deze theorie) succesvoller kunnen zijn dan iemand met een een laag eq. Je ziet namelijk vaak dat iemand met een hoog íq een laag éq heeft (gesloten persoonlijkheid etc). Terwijl je zou verwachten dat juist de mensen met een hoog iq succesvol zouden zijn, zijn dat juist voornamelijk de mensen met een hoog eq. Charisma, daadkrachtigheid, sympathie en empathie zijn eigenschappen die horen bij een hoog eq.

@ nex: ga jezelf oppompen.
    Doe jij nou maar niet zo stoer dwerg...

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
      quibus, ja ik snap het wel bij kleine kinderen maar ik ben 17.
      als je geen foto's mag plaatsen op internet zou ik ook hyves verbieden want daar staan soms ook hele levens verhalen op en je kan precies zien waar ze wonen.

peedee, ik ga liefer gewoon dood dan fatso worden dus geen MAC en ik kan het best verdragen en ja ik kan paar kilo's aan komen maar dat wil ik in droge spiermassa en niet een gemiddelt lichaam zoals de rest van nederland (FATSO DUS)

ik ga wel ffies opschrijven wat ik per week met mij ouders eet en dan hoor ik hier wel hoever ik slecht eet en of ik gelijk van huis kan gaan
      Ik vind het ook zeker niet slim om zomaar alles op hyves te gooien, wist je trouwens dat alss je soliciteert heel veel werknemers tegenwoordig kijken op internet of je hyves of myspace etc. hebnt en dan beoordelen of je wordt aangenomen, en als je dus je hele hyves vol staat met fotos met dikke joints etc. en bij solicitant nr.2 niet zou je wel eens pech kunnen hebben.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Doe jij nou maar niet zo stoer dwerg...
        Voor vandaag kom je der mee weg
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

hmm misschien toeval maar boven deze berichten staat ineens een advertentie: meet je iq en eq

Comment

Originally posted by erikv View Post
            Voor vandaag kom je der mee weg
            Je weet dat ik dat niet meen.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Je weet dat ik dat niet meen.
              maar ik wel!
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

precies hetzelfde hierzo, heb al is eerder in dit zelfde topic daarover gepost of dan in elk geval van hetzelfde soort. Van de week ik geloof paar dagen geleden ik zat zoals altijd flink te eten, bak brinta, whey shake, bakken kwark en noem maar op weetniet meer precies maar maakt verder ook niet zoveel uit. Vervolgens krijg ik gezeur van mijn vader dat ik zoveel eet en dat het veel te slecht is over 2 jaar ben je net zo dik als mij (ja hij is dik) blablabla.
                halfuurtje later ofzo was het 3 uur, mijn broer kwam uit zijn bed. Er was nog een stuk pizza hot chicken over van de vorige dag, dat was zijn ontbijt, werd helemaal nix van gezegd alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

Uurtje later krijg ik het voorstel van mijn vader om een frietje te gaan halen want mijn moeder was er niet en hij had ook niet zo zin om te gaan koken.
                Toen werd ik dus eerlijk gezegd best wel boos. Dus hele discussie, ik natuurlijk gezegd van jij zeurt tegen mij over dat ik slecht eet enzo, thijmen (zo heet mijn broer dan) komt om 3 uur 's middags uit zijn bed, eet als ontbijt een pizza en omdat jij geen zin hebt om te koken moet ik om friet gaan.
                Geen probleem hoor moet je zelf weten maar dan moet je niet gaan lopen zeiken dat ik slecht eet.

Uiteindlijk heb ik dus toch wel mijn gelijk gehad, kon me niet wijs maken dat ik slecht bezig was.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik weet precies wat je bedoelt, ja. Ik had op het begin ook enorm veel weerstand met gezeik over hoe ik eet, enzo. Nu krijg ik gezeur als ik zalm of tonijn eet!! Gezeik over dat het hele huis naar vis stinkt, enzo...misschien ga ik die blikjes dan maar in de tuin opentrekken, ofzo...
                  "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Originally posted by Mattroid View Post
                    Ik weet precies wat je bedoelt, ja. Ik had op het begin ook enorm veel weerstand met gezeik over hoe ik eet, enzo. Nu krijg ik gezeur als ik zalm of tonijn eet!! Gezeik over dat het hele huis naar vis stinkt, enzo...misschien ga ik die blikjes dan maar in de tuin opentrekken, ofzo...
                    juist op zulke moment moet je doorzetten en het gewoon op eten, om zo te laten zien dat je het wil en dat je je niks aan trekt van de rest.
                    volgende keer niet 1 maar 2 blikjes lostrekken.

Maar ik ben wel blij dat ik zometeen op mezelf woon, lekker doen en laten wat ik wil. Dat is de enige mogelijkheid om rust te krijgen. Tja of bij andere bb gaan wonen of mensen die het begrijpen.

Comment

Het enige wat echt werkt: Egoisme.

Je eet zoals jij het wilt, wat jij wilt en wanneer jij het wilt. En geen enkel persoon kan jou van dat doel af houden! Als je zo kunt redeneren zal het je worst wezen wat anderen er van vinden en ga je lekker je eigen weg!
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Het enige wat echt werkt: Egoisme.

Je eet zoals jij het wilt, wat jij wilt en wanneer jij het wilt. En geen enkel persoon kan jou van dat doel af houden! Als je zo kunt redeneren zal het je worst wezen wat anderen er van vinden en ga je lekker je eigen weg!
                        Ja maar dat gaat toch niet als je thuis woont.

Comment

Originally posted by sdhbuilding View Post
                          probleem is de vriend van mijn moeder die eet hartstikke ongezond, en hij vind dat ik moet eten wat de pot schaft en als ik anders wil dan moet ik maar ergens anders eten en op mijn zelf gaan. Maar momenteel heb ik nog niets waar ik zou kunnen wonen. Dus ik weet me effe geen raad

als ik zo begrijp is het maar een vriend van je moeder (dus niet je echt vader)

dus wat the f*ck wil hij dan

ik had zelfde probleem

aleen dan de nieuwe vriendin van mn vader
                          ja je eet teveel
                          ik zo mijn pa die werk toch
                          due 12 uurtjes in de week die jij maakt
                          donder op het is mijn huis (woon er al 13 jaar) en zei komt net half jaar kijken

gewoon voet bij stuk houden

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            Ja maar dat gaat toch niet als je thuis woont.
                            wedden van wel? zo heb ik de afgelopen 4 jaar toch geleefd. Bij pappa thuis.
                            Ik woon pas sinds januari dit jaar officieel samen met mijn vriendin.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              wedden van wel? zo heb ik de afgelopen 4 jaar toch geleefd. Bij pappa thuis.
                              Ik woon pas sinds januari dit jaar officieel samen met mijn vriendin.
                              als je de afgelopen 4 jaar thuiswoonde was je dan niet erg oud thuiswonend dat is tochh anders dan dat je 17 bent.

Comment

maar vind de titel ook beetje raar

tezeuren dat je niet normaal eet

gezond is toch dood normaal
                                tegenwoordig zit meer als 50% aan een dieet
                                sonja
                                en weet ik het allemaal

maar tip
                                gewoon blijfen eten
                                het is jou lichaam jou leven

als ze zeuren dat geef je ze 100euro in de maand
                                doe nu ook en niks aan handje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X