Wat eet je nu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Heb het niet geprobeerd maar appelstroop over pindakaas heen klinkt zo ontzettend vies.
    Probeer het nou maar is....
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Deze week heb ik avonddienst. Dan werk ik van 14.30u tot 23.00u
      Luxe werktijden
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
        Probeer het nou maar is....
        Ik zal het er op wagen...

Comment

Ik zal het er op wagen...
          Pas je wel op dat je niet stikt, of overlijd?

Comment

Originally posted by Broes View Post
            Pas je wel op dat je niet stikt, of overlijd?
            Dat is nou precies waar ik me zorge over maak.

Comment

Dat is nou precies waar ik me zorge over maak.
              Dat wist ik, vandaar nog even snel de waarschuwing. Succes trouwens!

Comment

Originally posted by Been View Post
                Luxe werktijden
                Ja deze week wel. Meestal werk ik op de dag of s'nachts. Had ik deze dienst maar vaker!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

wortels.... had 500gr bij me... kan er alleen niet vanaf blijven en nu zijn ze op

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                    wortels.... had 500gr bij me... kan er alleen niet vanaf blijven en nu zijn ze op
                    Waar zijn wortels goed voor behalve de ogen? Overigens wel lekker inderdaad.

Comment

Haha, wortels goed voor de ogen? Dat is net zo'n verhaal als Spinazie voor spierballen (popeye)

Nu eet ik:

4 bothermannen, 3 eieren, 4 plakken kaas en 6 plakjes kipfilet

Comment

Haha, wortels goed voor de ogen? Dat is net zo'n verhaal als Spinazie voor spierballen (popeye)

Nu eet ik:

4 bothermannen, 3 eieren, 4 plakken kaas en 6 plakjes kipfilet

Ja pik wortels zijn goed voor je ogen... nee, maar had wel gelezen dat het goed voor je ogen is. Kan toch best? Waarom zou het niet kunnen?

Comment

Wortels zijn niet alleen 'goed' voor de ogen, maar mensen die veel wortels eten hebben ook een verlaagd risico op hart en vaatziekten.

In Wortels zitten vitamine A, dat wordt gebruikt voor het goed functioneren van de ogen. Het is dus goed voor je oog. Maar het verminderd niet de kans dat je een bril moet o.i.d.

Ik dacht altijd dat het een fabeltje was, zo van: Zie je bugs bunny ooit met een bril? Nee toch? Nou dat komt omdat hij altijd wortels eet! Terwijl wortels in dit verband geen reet te maken hebben.

Net als Spinazie - wordt je sterk van. Ik heb daardoor vroeger bijna net zo vaak spinazie gegeten als snoep.

Comment

Wortels zijn niet alleen 'goed' voor de ogen, maar mensen die veel wortels eten hebben ook een verlaagd risico op hart en vaatziekten.

In Wortels zitten vitamine A, dat wordt gebruikt voor het goed functioneren van de ogen. Het is dus goed voor je oog. Maar het verminderd niet de kans dat je een bril moet o.i.d.

Ik dacht altijd dat het een fabeltje was, zo van: Zie je bugs bunny ooit met een bril? Nee toch? Nou dat komt omdat hij altijd wortels eet! Terwijl wortels in dit verband geen reet te maken hebben.

Net als Spinazie - wordt je sterk van. Ik heb daardoor vroeger bijna net zo vaak spinazie gegeten als snoep.

Spinazi is wel erg goed voor je.

Comment

ik ga zo voetbal kijken
                              dat word dus ook weer flink eten:$

Comment

hmmm...

Ik zit op een Sodaar dieet.
                                Heb 2 bapao's met kip, 1 pizza met tonijn, 1 zak M&M's, 2 repen pure chocola en wat nootjes gegeten in het laatste uur. Hartslag en lichaams temp knalt op moment door het dak heen om dat allemaal te verbranden :P

Flink water zuipen en de helft er uit schijten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X