Originally posted by Misterfit
View Post
Aanvulling op dagelijkse voeding
Collapse
X
-
Ontbij kan forser, maar moet zeggen ben zelf ook geens ter ontbijter, 2 broodjes en shake, en dan 2 uur later weer eten, gaat best haal het op de eind van de dag weer in.
betreft je eeten na de training.. na training shake. en leifts zo laat mogelijk de kwark, omdat dit langzame eiwitten zijn. en daar dan lekker de nacht op kan teren.
Comment
-
-
Omdat amandelen vezels en goede onverzadigde vetzuren bevatten die je bodyfat kunnen verlagen, je cholesterol omlaag brengen, het hongergevoel stillen en je testosteron op kan krikken. Reden genoeg om ze te eten neem ik aan...
O ja, en ze bevatten ook nog eens hoogwaardig plantaardige eiwitten!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostOmdat amandelen vezels en goede onverzadigde vetzuren bevatten die je bodyfat kunnen verlagen, je cholesterol omlaag brengen, het hongergevoel stillen en je testosteron op kan krikken. Reden genoeg om ze te eten neem ik aan...
O ja, en ze bevatten ook nog eens hoogwaardig plantaardige eiwitten!
Comment
-
Originally posted by Misterfit View Postwil de gene die dit gezegd heeft mij uitleggen waarom. Zou het wel graag willen weten.
Tis hem niet dat ik je niet geloof mattroid, eerder dat ik dingen niet 1 2 3 geloof zonder dat het onderbouwd wordt
Hmm, alle noten hebben die eiwitten, maar de sterkste ophaler bedoelde denk ik dat die er óók nog bij zitten.
Amandelen zijn ook een van de duurste noten..."If challenge had a taste...you'd be quite delicious."
Comment
-
Je kunt de voedingswaarde van amandelen gerust eens opzoeken op internet. Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat amandelen van alle noten het beste in staat zijn je cholesterol en je BF te laten dalen. Walnoten daarentegen bevatten weer het meeste omega 3.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostJe kunt de voedingswaarde van amandelen gerust eens opzoeken op internet. Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat amandelen van alle noten het beste in staat zijn je cholesterol en je BF te laten dalen. Walnoten daarentegen bevatten weer het meeste omega 3.
Comment
-
DUSSS Walnoten of Amandelen.. okay Ik doe het bij mn kwark savonds.. ik eet avondeten rond 18:00 en rond 22.30 ofz0 250 ml magere kwark met een hand noten.. is dit verstandig? Ik bedoel de combinatie..? Ik eet tussen 18:00 en 22:30 Niks meer maar ik doe verder ook niks meer danStats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90
Comment
-
Originally posted by Spank View PostDUSSS Walnoten of Amandelen.. okay Ik doe het bij mn kwark savonds.. ik eet avondeten rond 18:00 en rond 22.30 ofz0 250 ml magere kwark met een hand noten.. is dit verstandig? Ik bedoel de combinatie..? Ik eet tussen 18:00 en 22:30 Niks meer maar ik doe verder ook niks meer dan
Comment
-
max 3 uur tussen maaltijden, en verhoog die kwark naar 500g, onverzadigde vetten voor het slapen gaan is np als je aan het bulken bent, je verteerd wel degelijk tijdens het slapen. ik neem voor het slapen 500g kwark met 75-100g elitehaver, en 2 uur daarvoor nog een volledige avondmaaltijd, en val nogsteeds af qua vet ;x
maar ieder lichaam verschilt dus als je er wel mee aankomt zoals misterfit misschien doet dan doe je wat minder noten (handje vol is probably zo'n 10g ofzo? dat lijkt me echt niet een aankomer hoor ^^).Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment