Alcohol!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Dat waren nog eens tijden Mark
    Jammmer dat steeds meer feestjuh's te veel mainstream zijn geworden naderhand ook op blowlands zie je steeds minder metal bands.
    Jep..het wordt allemaal van die "lekkere hippe" mainstreamsheisse.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Zolang ze van Wacken afblijven is het prima
      Alhoewel de line up daar ook niet echt geweldig is de laatste 3-4 jaar. Merendeels kleinere bands die kut zijn (kaliber kleine cafe's) en een handvol oude goede bands die er staan. Erg jammer

Baroeg Open Air is ook meestal wel gezellig

Comment

Pff ik zuip altijd veel te veel :P ik eet bar weinig alleen:P met 6 glazen bier 4 flesjes en 2 tot 3 baco met uitgaan verneukt het best wel haha . Iemand al eens gelijk de morning after naar de gym geweest? hoe is dat

Comment

Op middelbaar nog wel wat gedronken, nooit to compleet dronkenschap overigens. Jah hoor ben gewoon dag erna gaan trainen, conditie was ruk maar kracht was bijna niks minder

Raad je overigens geen benen aan de volgende dag
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

heb elke zondagochtend om 9 uur roeitraining, heerlijk met je brakke hoofd of zelfs nog tipsy in de boot xD

Comment

damn haha klinkt allemaal wel netjes xD ja ik drink wel veel. achja ben nog jong weetje dan is het ook wat anders vind ik mar dat neemt nog niet weg dat het af en toe misschien een beetje overdreven ishahah met carnaval heb ik me iig goed gehouden ! meestal let k nie echt zo op wat ik drink maar :P indrinke zowiezo al een flesje bier of 6. Dan moet et gebeure dus nog beginne ahha
              on the road to get huge

Comment

1 á 2 keer in de week 15 bier.

Zou het nooit opgeven.

Misschien zou iets gematigder kunnen maar ik drink nog het minst in vergelijking met de rest. (waar ik mee zuip)
                Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

zon beetje een jaar al niet gedronken nou nog toppe met roken
                  Status: Bulken

Comment

Ik wordt al dronken van een blikje cola en al stoned van wat wierook dus ik geniet zo wel..

Junkies..

Comment

ik drink sowieso elke zaterdag een paar biertjes maar ik maak het nooit te bont, voor de rest heb ik er geen behoefte aan om door de weeks te gaan drinken.
                      Ik blow ook af en toe en roken doe ik ook.
                      Work it, make it, do it,
                      Makes us harder, better, faster, stronger!

Comment

Voor ik KT weer oppakte (en dus 14 kilo vet zwaarder was!) dronken Froukje en ik zowat een fles wijn per dag. Als ik thuis was dan he (ben soms ook 's avonds aan het werk ivm wisselende diensten). Dan ging de fles meestal tijdens het eten open en tja...dan moestie leeg he?
                        Nu doe ik ook een hele hoop voor deze sport, met resultaat, maar een goeie fles rood laten we in het weekend echt niet staan hoor. Te lekker!
                        Stats: 33 jaar, 78 kg, 1,76, bf: 14%.
                        DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

Lijkt me ook onnodig om niet te doen, tenzij je in een strenge cut zit of aan wedstrijden mee doet. Ten eerste is rode wijn drinken (met mate uiteraard) heel gezond en ten tweede heb je gewoon je ontspanning verdiend!
                          Ik drink in het weekend ook 2 of 3 glaasjes rode wijn, drink 2 tot 5 biertjes of lepel een advocaatje leeg. Niks mis mee als je het allemaal niet overdrijft en de rest van de week serieus blijft met je voeding.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Mwah.. 3-4x per jaar, daar heb je het denk ik wel mee gehad. Zovaak drink ik niet. Maar zoete troep zoals malibu met ijs.. heeeeeerlijk.

Comment

Alohol is deadly.

Comment

Sorry alcohol

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X