Alcohol!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb het echte "drink till u drop" op gegeven, geen katers meer voor mij, drankje voor de gezelligheid want de hele avond cola en water is ook niets.. en moet ik onverwachts boppen dan zorg ik dat er ook wat sinaas tussendoor zit :P, en de volgende dag geen verplichtingen heb omdat ik altijd nog een paar uur na thuiskomst doorstuiter.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      Heb het echte "drink till u drop" op gegeven, geen katers meer voor mij, drankje voor de gezelligheid want de hele avond cola en water is ook niets.. en moet ik onverwachts boppen dan zorg ik dat er ook wat sinaas tussendoor zit :P, en de volgende dag geen verplichtingen heb omdat ik altijd nog een paar uur na thuiskomst doorstuiter.
      Ik heb het drinken een maand of 3 geleden opgezegd..
      Gewoon sapjes of water.. geen koolzuurhoudende dranken meer en geen alcohol...

nu krijg je wel de opmerkingen: Doe niet zo ongezelig. neem toch een biertje..

maar tot nu toe nog steeds sterk genoeg geweest om het niet te doen !!
      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Als iemand vertelt dat hij/zij zich elk weekend helemaal klem zuipt,dan wordt daar over het algemeen niet raar naar gekeken.Maar als je vertelt dat je elk weekend een pilletje neemt,dan kijken ze je wel best raar aan...Terwijl ik nooit last heb van iemand die drugs gebruikt tijdens het uitgaan..

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
          2 Dagen brak van een halve liter vodka Ben je een vrouw van 12 kilo ofzo?
          Hahahaha. Probeer zelf eens een halve liter vodka in twee uur op te zuipen en erna geen megakater te hebben. Sterk is anders dan bier dikke.

@ Anouk
          Dat valt mij ook op. Met al die pillenslikkers zit je vaak gewoon te lachen, terwijl al die zatte idioten opeens willen vechten.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

sinds januari heb ik de alcohol afgeschaft... ik dronk toch al niet veel.. (ik was eerder vies van het bier dan dat ik er dronken van was) als ik 3 a 4 glazen dronk was t veel....

dus als ik ga stappen drink ik cola light.. iedereen van me vriendenkring.. (jahaa die heb ik ook nog hahaha) die weet wel dat ik fanatiek met me sport bezig ben dus die kijken er niet zo heel raar van op haha..
            NIET ZEUREN, MAAR BEUREN!!

Comment

Grootste schop allertijden!...

Heb gezocht op 'alcohol' en 09438534897534 miljoen topics gevonden, maar heb voor deze gekozen!..

Net een artikeltje gelezen over bier.

Bier, omdat het moet

Niets zo lekker dan een verkoelend drankje na een zware training of wedstrijd. Mag het ook een glas bier zijn, vraag jij jezelf nu natuurlijk af. Of doet zo'n gele rakker met dampende schuimkraag al mijn goede werk weer teniet?

Bier voor sterkere botten
              Wees gerust. Dat doet het niet. Al heeft bier een ongezond imago, in vergelijking tot andere alcoholische drankjes vormt het een effectieve dorstlesser (door het grote aandeel water), en het bevat tal van nuttige voedingsstoffen. Zo is bier niet alleen een bron van calcium en magnesium, maar vooral ook van kalium (89 mg per glas). Dit mineraal heeft een gunstige uitwerking op je spieren en voorkomt dat calcium via de urine je lichaam weer verlaat. En je pils bevat – in mindere mate – ook vitamine B6, die helpt bij de opname van eiwitten en zo bijdraagt aan het herstel van je lichaam.
              Uit onderzoek van de University of California blijkt verder dat bepaalde bieren rijk zijn aan silicium, een mineraal dat van groot belang is voor (de groei van) botten en botontkalking tegengaat. Hoe meer hop of gerst een bier bevat, hoe hoger de hoeveelheid silicium, zegt onderzoeksleider Charles Bamforth. De bieren die vooral uit tarwe bestaan scoren het laagst. Tripel bieren zoals Trappist Tripel, Westmalle Tripel of Leffe Tripel hebben een hoge hopconcentratie en zijn dus geschikte kandidaten om je siliciumgehalte op te krikken. Maar grijp dit niet als excuus aan om elke ochtend een kater te hebben. Houd het bij één of twee glazen per dag, want daarboven nemen je kans op botbreuken en andere risico's juist toe.

Ik vind het zelf een vreemd verhaal, aangezien bij mij bier echt als een malle werkt, ik moet dan echt de dag erna buik trainen, want het lijkt dan wel of ik zwanger ben! Als ik dan drink, dan vallen andere alcoholische dranken beter op m'n buik, zoals een gin tonic of een baco....

Comment

Ja net idd gelezen vanuit Mens Health.. je wordt er niet veel wijzer van. Ik drink gewoon af en toe een wijntje. Moet ook plezier hebben in het leven.

Comment

Aardige bump.
                  Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Lol ja idd
                    Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit zoveel drink dat ik een kater heb, maar 2 weken geleden een vrijgezellenfeest gehad en die week erna leek ik aardig terug te zijn gegaan in kracht.

Comment

Je buikspieren trainen omdat je gisteren een biertje hebt gedronken.. het niveau is weer erg hoog.

OT: de vraag is maar net of je die voedingsstoffen nodig hebt. Als je die ergens anders al vandaan haalt dan is het overbodig. Ik zie niks staan over de negatieve effecten van alcohol, maar daar krijg je ook mee te maken.

Comment

Jaa, ik drink ook soms nog alleen bier gister nog 14 flesjes maar heel soms 1x in de 2 maand met wat kameraden ofzw.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                          OT: de vraag is maar net of je die voedingsstoffen nodig hebt. Als je die ergens anders al vandaan haalt dan is het overbodig. Ik zie niks staan over de negatieve effecten van alcohol, maar daar krijg je ook mee te maken.
                          Precies. De manier waarop het geschreven is wekt een beetje de indruk dat je die voedingsstoffen alleen in bier aantreft. Het lijkt een beetje op verkapte reclame voor bier.

Originally posted by Mike1997 View Post
                          Jaa, ik drink ook soms nog alleen bier gister nog 14 flesjes maar heel soms 1x in de 2 maand met wat kameraden ofzw.
                          Als je 14 flesjes drinkt dan is het allang niet meer omdat het lekker is. Op en duur drink je het geforceerd omdat je niet onder wilt doen voor je vrienden en vaak laat je dan flesjes achter die nog voor 1/4 deel gevuld zijn.

Maar goed, je bent 16 jaar oud dus je weet niet beter en je wilt lekker de bink uithangen. En de dag daarna erover opscheppen "Zoooo, ik had wel 14 biertjes op man!"
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Laatste keer alcohol was volgens mij met oud en nieuw in me vakantie met lekker weer zal het vast wel weer een avondje BBQ plus een kratje bier naast de stoel worden
                            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Precies. De manier waarop het geschreven is wekt een beetje de indruk dat je die voedingsstoffen alleen in bier aantreft. Het lijkt een beetje op verkapte reclame voor bier.

Als je 14 flesjes drinkt dan is het allang niet meer omdat het lekker is. Op en duur drink je het geforceerd omdat je niet onder wilt doen voor je vrienden en vaak laat je dan flesjes achter die nog voor 1/4 deel gevuld zijn.

Maar goed, je bent 16 jaar oud dus je weet niet beter en je wilt lekker de bink uithangen. En de dag daarna erover opscheppen "Zoooo, ik had wel 14 biertjes op man!"
                              Ik weet het zelf wel beter volgensmij. en nee ik drink ze gewoon op en niet om de bink uit te hangen.

Comment

Originally posted by Mike1997 View Post
                                Ik weet het zelf wel beter volgensmij. en nee ik drink ze gewoon op en niet om de bink uit te hangen.
                                precies! want normaal had je ook gewoon 14 cola gedronken in diezelfde tijd, puur omdat het lekker is! toch? xD

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X