Alcohol!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pieterman View Post
    Iemand al eens gelijk de morning after naar de gym geweest? hoe is dat
    Ik zal het nooit meer vergeten... Het was 24 december en ik had echt KNEITERveel gezopen de 23e tot 8 in de ochtend, geslapen van 9 - 12, was te kapot voor woorden en wilde echt niet gaan. Ik dacht echt fuck dit, ik moet mn luie lichaam naar de sportschool slepen.

Eenmaal aangekomen stond dit op het programma:

squats
    deadlifts
    lunges
    leg extensions
    leg curls

Nou ik kan je vertellen dat ik nog nooit zon rottige workout heb gehad met zoveel kotsneigingen, verlies van mn motoriek en motivatie... Niet echt voor herhaling vatbaar
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ahja.. tis beter van niet. maar tis lekker en voor net iets losser erbij. drink lekker mijn pilsje het weekend. werk de rest van de week al hard genoeg

Comment

Ook wel eens naar de gym geweest met megakater. Had de avond ervoor een halve liter vodka soldaat gemaakt in pakweg drie uur. Ik was me een partij brak, twee dagen lang. Maar de eerste dag erna al naar de gym, moest gebeuren he. Heb een kwartier op de crosstrainer gestaan, en het toen voor gezien gehouden.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
          Ik zal het nooit meer vergeten... Het was 24 december en ik had echt KNEITERveel gezopen de 23e tot 8 in de ochtend, geslapen van 9 - 12, was te kapot voor woorden en wilde echt niet gaan. Ik dacht echt fuck dit, ik moet mn luie lichaam naar de sportschool slepen.

Eenmaal aangekomen stond dit op het programma:

squats
          deadlifts
          lunges
          leg extensions
          leg curls

Nou ik kan je vertellen dat ik nog nooit zon rottige workout heb gehad met zoveel kotsneigingen, verlies van mn motoriek en motivatie... Niet echt voor herhaling vatbaar
          Ik weet niet hoeveel je gezopen hebt, maar als jij tot 8 uur s ochtends flink licht te zuipen, is de kans groot dat je om 12 uur nog niet helemaal nuchter bent.

Voor zover ik weet kan je lichaam gemiddeld 0.15 a 0.18 promille per uur afbreken.
          Stel je hebt 2 promille in je bloed om 8 uur. Dat is dus 2:0.15 = 13.33 uur voordat je weer helemaal nuchter bent. Je zit dus pas weer op 0 promille om 21 uur s avonds.

In die 5 uurtjes heb je dus maar 0.75 promille afgebroken. En met alcohol sporten is niet echt gezond nee. Dus na een flinke zuipbeurt, zou ik de dag erna niet gaan sporten.

Comment

Ik heb de 'luxe' dat ik helemaal geen alcohol lust en ik heb geen alcohol nodig om het gezellig te vinden.Daarnaast wil ik altijd de controle over mezelf kunnen houden...

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
              Ik weet niet hoeveel je gezopen hebt, maar als jij tot 8 uur s ochtends flink licht te zuipen, is de kans groot dat je om 12 uur nog niet helemaal nuchter bent.

Voor zover ik weet kan je lichaam gemiddeld 0.15 a 0.18 promille per uur afbreken.
              Stel je hebt 2 promille in je bloed om 8 uur. Dat is dus 2:0.15 = 13.33 uur voordat je weer helemaal nuchter bent. Je zit dus pas weer op 0 promille om 21 uur s avonds.

In die 5 uurtjes heb je dus maar 0.75 promille afgebroken. En met alcohol sporten is niet echt gezond nee. Dus na een flinke zuipbeurt, zou ik de dag erna niet gaan sporten.
              Niet meer zo gruwelijk actief, maar als hij post doet hij het goed. Lekker volhouden gabber.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Haha ik heb me vrijdag goed gehouden 6 glaasjes 2 flesjes 2 baco 1 stuiterbal en 1 liter melk + halve kilo kaas en halve zak chips :O het is al aan het minderen ! vroeger was het minimaal het dubbele :P kwam alleen half 8 thuis weer aan dat was minder

Comment

dronk vroeger wel veel maar probeer nu te minderen vooral met bier,Maar als een goede vriend of ik zelf jarig ben dan gaan we gewoon even los zo'n 60 a 70 euro pp in de mooie stad Grunn

Comment

Alcohol is nep.
                    Vind t niet lekker smaken.
                    Ik voel me er lichamelijk en geestelijk niet beter door. Voel me t lekkerst wanneer ik nuchter ben.
                    Heb vroeger gedronken, omdat het normaal is (maatschappelijk, sociaal en cultureel). daarom duurde t wel een paar jaar voordat ik doorhad dat t eigenlijk niks is.

Drink alleen als het moet met politiek.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Niet meer zo gruwelijk actief, maar als hij post doet hij het goed. Lekker volhouden gabber.
                      druk druk druk he. Kan er helaas niet meer alle tijd in stoppen. Ben nog wel steeds fanatiek aan het sporten. Momenteel een beetje aan het cutten, merk alweer resultaat. Ga ook weer aan kracht vooruit

Laatst wel weer voor het eerst sinds tijden een paar glaasjes alcohol gedronken, wat een zonde. Maar goed, een keertje kan het ook wel en een zuipfestijn ga ik er niet van maken.

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
                        Ik heb de 'luxe' dat ik helemaal geen alcohol lust en ik heb geen alcohol nodig om het gezellig te vinden.Daarnaast wil ik altijd de controle over mezelf kunnen houden...
                        Grappig, ik heb juist het tegenovergestelde. Ik wil die controle juist af en toe helemaal loslaten. Maar ja het ouder worden, verantwoordelijkheden en het trainen laten het niet altijd meer toe.

Ik drink nooit meer op sociale aangelegenheden...tenminste niet op normale feestjes. Maar eens in de zoveel tijd plan ik een feestje waarbij ik de dagen erna beter geen sportschool kan opzoeken

Dat is nu echter beperkt tot 3x per jaar.

Comment

Was vroeger bijna elk weekend een avondje zat... Maar nooit echt om te zeggen dat ik dan een hele dag (of 2) ziek was.

Tegenwoordig is dat serieus geminderd, maar merk nu wel dat ik de drank vlugger in mn kop voel
                          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

druk druk druk he. Kan er helaas niet meer alle tijd in stoppen. Ben nog wel steeds fanatiek aan het sporten. Momenteel een beetje aan het cutten, merk alweer resultaat. Ga ook weer aan kracht vooruit

Laatst wel weer voor het eerst sinds tijden een paar glaasjes alcohol gedronken, wat een zonde. Maar goed, een keertje kan het ook wel en een zuipfestijn ga ik er niet van maken.
                            Hehehe, ach moet ook kunnen op zijn tijd. En als je de tijd die je hier bent maar blijft besteden zoals je nu doet, klaag ik nergens over hoor.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Ook wel eens naar de gym geweest met megakater. Had de avond ervoor een halve liter vodka soldaat gemaakt in pakweg drie uur. Ik was me een partij brak, twee dagen lang. Maar de eerste dag erna al naar de gym, moest gebeuren he. Heb een kwartier op de crosstrainer gestaan, en het toen voor gezien gehouden.
                              2 Dagen brak van een halve liter vodka Ben je een vrouw van 12 kilo ofzo?
                              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

30 - 40 bier denk ik gedurende die nacht. Normaal zuip ik ook nooit voor het sporten en ik wilde toen ook niet gaan, maar de sportscholen gingen dicht met kerst enzo voor een week ofzo en ik wilde nog even die sate prikkers van me afbeulen Is niet echt een aanrader dit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X