Wat zijn nou echte dikmakersss..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by fays View Post
    mijn eetpatroon is goed halooooo
    Post het eens dan? Waarschijnlijk valt er nog wel wat aan te verbeteren als je nu geen resultaat ziet van je goede eetpatroon.
    Life's what you make it!

Comment

Originally posted by bong bong View Post
      hmmmm zakken chips en bossebollen. voor flays koop olijfolie en zuipen!!!! sneller aan je kcal's komen dan dat lukt niet zo snel en je hebt nog is je goede vetten binnen ook. 3 slokken staat voor 1000 kcal
      Laatste keer dat ik een ons olie nam (samen met 2 ons kip, halve kilo kwark, 2 broodjes pindakaas, 100 gram brinta, liter melk en wat nootjes) lag ik keihard te kotsen in mn bed En het kwam echt door die olijfolie, want na 10 minuten begon ik ongelovelijk ranzige olijfboeren te laten
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

@ Leo
        Olijfolie is inderdaad een ramp. Zelf op vakantie in Spanje ook noodgedwongen een keer of twee gedaan om toch wat kcal binnen te krijgen. Nooit meer. Wat een troep.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als je teveel vet in een keer binnen krijgt, komt het er toch gewoon weer uit. is niet raar als dat je dan gaat overgeven. ( waarschijnlijk vetoverdosis )

Als je ziek bent, ga je overgeven, om de bacteriën die in je maag zitten, naar buiten te werken ( is ook de reden waarom je overgeeft, terwijl je geen eten in je maag hebt zitten )

Zelfde verhaal met alcohol, te veel alcohol, meer dan je lichaam aan kan. Dan komt het er op een geven moment gewoon weer uit ( zou ook wel met een overvolle maag te maken kunnen hebben.)

Overgeven is dus een poging van het lichaam, om schadelijke dingen naar buiten te werken.

hoe het dan met melk zit, weet ik zo niet

Mocht het iemand niet met me eens zijn, hoor ik dit graag

Comment

Nee, had het echt alleen met olijfolie. Ik kan best een halve liter slagroom op zuipen. Bepaald niet lekker, maar ik houd het wel binnen. Met olijfolie is 100ml al een ramp (90gr vet), en dat is toch bijna 50% minder vet dan 500ml slagroom (175gr vet).
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Nee, had het echt alleen met olijfolie. Ik kan best een halve liter slagroom op zuipen. Bepaald niet lekker, maar ik houd het wel binnen. Met olijfolie is 100ml al een ramp (90gr vet), en dat is toch bijna 50% minder vet dan 500ml slagroom (175gr vet).
              wrom zo veel olijfolie.?
              Chaka Chaka Boy

Comment

Moest aan mijn kcal komen gab.

sigpic

Comment

misschien dat het komt omdat het puur alleen vet is? ik weet het ook niet, zou wel een reden heb. Je geeft niet zomaar over

Comment

Komt omdat het gewoon ontzettend smerig is.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Komt omdat het gewoon ontzettend smerig is.
                      dat zou ook kunnen

Comment

is wel een beetje logisch he als je 100ml tegelijk naar binnen werkt dat je je niet lekker gaat voelen en gaat braken. als je gewoon 30 ml per keer pakt heb je nergens last van probleem opgelost.

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                          De gedachte alleen van een liter olijfolie eten

ben ik nou de enige die ziet dat dit niet klopt?

Comment

Nee hoor. Ik vond het ook al knap dat hij vloeistof kan eten

Comment

Argh
                              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

brie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X